eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów Urzędu Skarbowego w Bytomiu oraz transportowania wartości pieniężnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Bytom: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów Urzędu Skarbowego w Bytomiu oraz transportowania wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 15023 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Bytomiu , ul. Wrocławska 92 92, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810081 w 375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów Urzędu Skarbowego w Bytomiu oraz transportowania wartości pieniężnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów Urzędu Skarbowego w Bytomiu realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej oraz usługa transportowania wartości pieniężnych. OCHRONA: 1. Usługa ochrony winna być realizowana w sposób ciągły tj. przez 24 godziny na dobę, w tym również w dni wolne od pracy, w systemie dwuzmianowym w ciągu każdej doby, przez jednego pracownika ochrony. 2. Wykonawca na czas obowiązywania umowy musi posiadać Grupę Interwencyjną (GI), która na wezwanie pracownika ochrony lub upoważnionego pracownika Zamawiającego zostanie niezwłocznie skierowana do siedziby Zamawiającego i przybędzie w gotowości do działania w czasie nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania. 3. W ramach realizowanej usługi należy prowadzić: 1) stałą całodobową ochronę osób, mienia i obiektów realizowaną w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej, zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób imienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), Instrukcją pełnienia służby oraz pozostałymi instrukcjami stanowiącymi załączniki do Planu Ochrony Urzędu Skarbowego w Bytomiu a także zgodnie z instrukcją ppoż., 2) obsługę dźwigu dla osób niepełnosprawnych (w razie konieczności), 3) obsługę informacyjną klientów - do kogo i jakiej sprawie klient może się zwrócić, 4) kontrolę obiektów wraz z przyległym terenem przez system monitoringu oraz obchodu pracownika ochrony, 5) kontrolę ruchu osobowego-materiałowego, 6) wydawanie i przyjmowanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, 7) książkę wydawania i pobierania kluczy, 8) obsługę urządzeń: monitoringu, systemu antywłamaniowego i antynapadowego oraz przeciwpożarowego a także systemu kontroli dostępu. 4. Pracownicy wykonujący czynności ochrony muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. KONWÓJ: 1. Transportowanie wartości pieniężnych ma być wykonywane przez dwóch dodatkowych pracowników ochrony, niezależnych od pracownika pełniącego w tym czasie służbę w chronionym obiekcie. 2. Zakres wykonywania ww. usługi obejmuje: 1) przyjmowanie z kasy Urzędu Skarbowego zamkniętych i zapieczętowanych pakietów z gotówką lub innymi wartościami pieniężnymi, 2) transport, ochrona podczas transportu oraz doręczanie w tym samym dniu pakietów do banku na terenie miasta Bytom. 3. Transportowanie odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu, raz dziennie, w każdy dzień roboczy Zamawiającego. Godziny transportowania zostaną ustalone z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. 4. Zamawiający wymaga aby pracownicy, którzy będą wykonywać usługi transportowania wartości pieniężnych byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ubiegający się o udzielenie zmówienia musi posiadać doświadczenie w przedmiocie zamówienia polegające na tym, że w okresie trzech ostatnich lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - wykonał lub nadal wykonuje należycie, co najmniej trzy usługi ochrony obiektów biurowych o powierzchni co najmniej 3 000 m2 (załącznik nr 6 do SIWZ + dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać na czas trwania umowy Grupę Interwencyjną (GI), która na wezwanie pracownika ochrony lub upoważnionego pracownika zamawiającego zostanie niezwłocznie skierowana do siedziby zamawiającego i przybędzie w gotowości do działania w czasie nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania (co najmniej dwóch pracowników ochrony - nieuzbrojonych lub uzbrojonych)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • pracownicy wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300.000,- zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych w tym zakresie zasobów na czas realizacji zamówienia, - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że podmioty na zdolności finansowej których Wykonawca będzie polegał Wykonawca są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300.000,- zł;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa oddzielnie Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów wówczas zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - pełnomocnictwo określające jego zakres. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza za swoją zgodą zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na usługi objęte zawartą umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Urząd Skarbowy w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, pok. 51, II piętro - faksem na wskazany numer, - pocztą elektroniczną na wskazany adres.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Kancelarii Urzędu Skarbowego w Bytomiu lub przesłać na adres Urzędu Skarbowego w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, 41-902 Bytom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.