eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zadanie I:Prowadzenie w imieniu, na rachunek i rzecz Inwestora czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego na budynku przy ul.Długiej 7, ul.Wrocławskiej 3, ul.Głogowskiej 53, ul.Głównej 37 w Poznaniu Zadanie IIPr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Poznań: Zadanie I:Prowadzenie w imieniu, na rachunek i rzecz Inwestora czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego na budynku przy ul.Długiej 7, ul.Wrocławskiej 3, ul.Głogowskiej 53, ul.Głównej 37 w Poznaniu Zadanie II: Prowadzenie w imieniu, na rachunek i rzecz Inwestora czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego na budynku przy ul.Ognik 18 oraz ul.Ziębickiej 16 w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 150220 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych , ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8964800; 8694801, faks 061 8694809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I:Prowadzenie w imieniu, na rachunek i rzecz Inwestora czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego na budynku przy ul.Długiej 7, ul.Wrocławskiej 3, ul.Głogowskiej 53, ul.Głównej 37 w Poznaniu Zadanie II: Prowadzenie w imieniu, na rachunek i rzecz Inwestora czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego na budynku przy ul.Ognik 18 oraz ul.Ziębickiej 16 w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Prowadzenie w imieniu, na rachunek i rzecz Inwestora czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego na budynku przy ul.Długiej 7, ul.Wrocławskiej 3, ul.Głogowskiej 53, ul.Głównej 37 w Poznaniu poprzez: 1) Nadzór nad procesem projektowania wraz z weryfikacja dokumentacji technicznej, 2) Przygotowanie, organizację i realizację procesu inwestycyjnego, 3) Nadzór i rozliczenie termomodernizacji budynków, Zadanie II: Prowadzenie w imieniu, na rachunek i rzecz Inwestora czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego na budynku przy ul.Ognik 18 oraz ul.Ziębickiej 16 w Poznaniu poprzez: 1. Nadzór nad procesem projektowania wraz z weryfikacja dokumentacji technicznej, 2. Przygotowanie, organizację i realizację procesu inwestycyjnego, 3. Nadzór i rozliczenie termomodernizacji budynków,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę. 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności. 3.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4.Wykonawca winien wykonać min. 5 prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o: zadanie I: łącznej powierzchni użytkowej budynków nie mniejszej niż 3 000,00 m2 w tym co najmniej 1 pracę na obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 1.000 m2 oraz 1 obiekt objęty ochroną konserwatorską, zadanie II: łącznej powierzchni użytkowej budynków nie mniejszej niż 2 000,00 m2, w tym co najmniej 1 pracę na obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 900 m2. 5.Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż: - 65 000,00 zł (dla zadania I), - 25 000,00 zł (dla zadania II). 6.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować osobami (po 1 osobie w każdej branży) mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: a. konstrukcyjno - budowlanej (zadanie I i II), b. instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych (zadanie I i II), c. instalacyjnej w zakresie: instalacji i urządzeń elektrycznych (zadanie I i II) d. instalacji i urządzeń gazowych (zadanie II). 7.Dla zadania I: Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować co najmniej 1 osobą uprawnioną do nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z §8, §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich. i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, (zał. nr 2 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 2 do oferty. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym odpisy uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: a. konstrukcyjno - budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych (gazowych tylko dla zadania II), c. instalacyjnej w zakresie: instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego / Lub wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zał. nr 3 do oferty (zał. nr 3 do SIWZ). 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, zał. nr 4 do oferty (zał. nr 4 do SIWZ). 6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zał. nr 5 do oferty. 7.Przedstawienie wykazu obiektów zabytkowych, na których osoba nadzorowała prace wraz z oświadczeniem inwestora, że dana osoba sprawowała funkcję Inwestora Zastępczego przy realizacji prac lub przedłożenie innego dokumentu zgodnie z §8, §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579), zał. nr 6 do oferty. 8.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z inny dokumentów załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie w imieniu, na rachunek i rzecz Inwestora czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego na budynku przy ul.Długiej 7, ul.Wrocławskiej 3, ul.Głogowskiej 53, ul.Głównej 37 w Poznaniu poprzez: 1) Nadzór nad procesem projektowania wraz z weryfikacja dokumentacji technicznej, 2) Przygotowanie, organizację i realizację procesu inwestycyjnego, 3) Nadzór i rozliczenie termomodernizacji budynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie w imieniu, na rachunek i rzecz Inwestora czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego na budynku przy ul.Ognik 18 oraz ul.Ziębickiej 16 w Poznaniu poprzez: 1. Nadzór nad procesem projektowania wraz z weryfikacja dokumentacji technicznej, 2. Przygotowanie, organizację i realizację procesu inwestycyjnego, 3. Nadzór i rozliczenie termomodernizacji budynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.