eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Remont nawierzchni ul.Chrobrego i Wybickiego w Gorzowie Wlkp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Gorzów Wielkopolski: Remont nawierzchni ul.Chrobrego i Wybickiego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 150143 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ul.Chrobrego i Wybickiego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni ul.Chrobrego i Wybickiego w Gorzowie Wlkp. obejmujący: - odcinek ul.Chrobrego od ul.Wybickiego do ul.Sikorskiego ( prawa jezdnia wraz z częścią chodnika) - droga powiatowa nr 2503F klasy L - odcinek ul.Wybickiego od mostu na rz.Kłodawce do skrzyżowania z ul.Chrobrego - droga wojewódzka nr 132 klasy G, W ramach zadania przewiduje się: - rozebranie: nawierzchni chodników - 1 087,80 m2, ścieków przykrawężnikowych - 48,18m2, krawężników betonowych i kamiennych wraz z ławą betonową z oporem - 426,50m, obrzeży betonowych - 151,50m, - frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni - 3 327,32m2, - ustawienia: krawężników betonowych 15x30cm na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem - 301,50m, krawężników kamiennych (z rozbiórki) na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem - 125,00m, obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej - 201,5m,, - wykonanie: koryta - 1 087,80m2, nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1 087,80m2, warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 5cm po zagęszczeniu - 3 375,50m2, warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 5cm po zagęszczeniu - 3 375,50m2, - regulację wpustów deszczowych i studzienek urządzeń podziemnych - 24,00szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy zł )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 PLN brutto lub dwa o wartości nie mniejszej niż 175 000,00 PLN brutto każde, polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni z masy mineralno-asfaltowej w ramach budowy, przebudowy lub remontu drogi i załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 4) dysponują lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do co najmniej jednej-jednego: - rozkładarki mas bitumicznych, - frezarki do nawierzchni bitumicznych, - samochodu samowyładowczego, - walca statycznego samojezdnego, - walca wibracyjnego. 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy - złożą oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia. Zamawiający oceniał będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składają wszyscy wspólnicy. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje), że zostały one wykonane należycie. 5) Wykaz sprzętu. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w celu wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym nie dysponuje lecz będzie dysponował, 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy-polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok.315. Wersja wydrukowana płatna - 30,00 PLN. Wersja elektroniczna bezpłatna, do pobrania ze strony www.bip.gorzow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Dróg i Transportu Publicznego ul. Okólna2 pokój 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.