eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, inkasa wartości pieniężnych oraz obsługi centrali telefonicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Mysłowice: Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, inkasa wartości pieniężnych oraz obsługi centrali telefonicznej
Numer ogłoszenia: 150109 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120283 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Mysłowicach, ul. Mickiewicza 4, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3172300, faks 032 3172410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, inkasa wartości pieniężnych oraz obsługi centrali telefonicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w okresie od 01.08.2013r. do 30.04.2014r. usług obejmujących: 1.Świadczenie przez Wykonawcę całodobowych i codziennych usług w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej: a) stałej budynku biurowego oraz budynku magazynowego i garaży stanowiących siedzibę Zamawiającego w Mysłowicach przy ul. Mickiewicza 4 wraz ze znajdującym się w nich mieniem, wspomaganej technicznymi środkami zabezpieczenia, b) parkingu - podwórza przed budynkiem biurowym oraz zapleczem Zamawiającego. 1.1.Przez bezpośrednią stałą ochronę fizyczną rozumie się osobiste jej świadczenie przez jednego pracownika ochrony Wykonawcy (posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej) w formie nadzoru nad: a) osobami wchodzącymi i wychodzącymi z budynku biurowego Zamawiającego (łącznie z przekazaniem informacji interesantom wchodzącym do Urzędu o lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych), b) funkcjonowaniem elektronicznych urządzeń alarmowych w siedzibie Zamawiającego, c) właściwym zaparkowaniem i opuszczeniem parkingu Zamawiającego przez użytkowników pojazdów samochodowych. 1.2.Ochrona obiektu obejmuje również przyjmowanie oraz wydawanie kluczy od pomieszczeń w budynku biurowym pracownikom i sprzątaczkom oraz pracownikom od garaży. 1.3.Całodobowa ochrona siedziby Zamawiającego winna być wykonywana przez jednego pracownika ochrony codziennie, zarówno w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:15 - 18:00 w poniedziałek i w godzinach 7:15 - 15:15 we wtorek, środę, czwartek i piątek), a także w czasie wolnym od pracy (tj. w dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta). 1.4.Ochrona siedziby Urzędu winna być wykonywana przez Wykonawcę na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia 2.Inkaso wartości pieniężnych z siedziby Zamawiającego w Mysłowicach, ul. Mickiewicza 4 do Oddziału Banku PeKaO S.A. w Mysłowicach, ul. Mikołowska 6 codziennie w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku. 2.1.Powierzone usługi w zakresie inkasa wartości pieniężnych, Wykonawca winien wykonywać zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). 2.2.Na dodatkowe zlecenie Zamawiającego Wykonawca zapewni świadczenie doraźnych usług konwojowania wartości pieniężnych do wysokości jednej jednostki obliczeniowej przy użyciu własnego ubezpieczonego środka transportu z Banku PeKaO S.A. Oddział w Mysłowicach, ul.Mikołowska 6 do siedziby Urzędu w Mysłowicach, ul.Mickiewicza 4 w miesiącach od marca do kwietnia 2014r. średnio 2 - 3 razy w miesiącu w godzinach 8:00 - 10:00 za dodatkową odpłatnością, przyjmując cenę jednego konwoju wartości pieniężnych w wysokości ceny brutto jednego inkasa wartości pieniężnych w danym miesiącu. 3.Obsługa centrali telefonicznej znajdującej się w budynku biurowym Zamawiającego w Mysłowicach, ul. Mickiewicza 4 przez jednego pracownika w godzinach pracy Urzędu, tj. we wtorek, środę, czwartek i piątek w godzinach 7:15 - 15:15, natomiast w poniedziałek od godziny 7:15 do 18:00. Dodatkowo Wykonawca zapewni obsługę centrali telefonicznej w przypadku gdy Zamawiający będzie pracował w sobotę albo w wydłużonym czasie pracy. 3.1.Obsługa centrali telefonicznej wykonywana przez pracownika Wykonawcy obejmuje: a) łączenie rozmów telefonicznych zewnętrznych z pracownikami i służbami Zamawiającego, b) łączenie pracowników Zamawiającego z określonymi zewnętrznymi abonentami telefonicznymi , c) wykonywanie innych niezbędnych czynności wynikających z obsługi centrali telefonicznej, jak np. ewidencjonowanie łączonych rozmów telefonicznych pracowników Zamawiającego z zewnętrznymi abonentami telefonicznymi, itp. 3.2.Nie jest wymagane posiadanie licencji pracownika ochrony fizycznej przez osobę obsługującą centralę telefoniczną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERA Spółka z o.o., ul.Katowicka 16 B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82301,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76371,12

  • Oferta z najniższą ceną: 76371,12 / Oferta z najwyższą ceną: 84015,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.