To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-22
Stryków: Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w Koźlu
Numer ogłoszenia: 14978 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268644 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 7198002, faks 42 7198193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w Koźlu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów: sali gimnastycznej i budynku dydaktycznego, łącznika umożliwiającego ich skomunikowanie z istniejącym budynkiem szkoły oraz zagospodarowanie terenu poprzez budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej i wykonanie ciągów pieszych, drogi pożarowej i miejsc parkingowych. Wszystkie obiekty zaprojektowano jako jednokondygnacyjne o konstrukcji murowanej ze stropami gęsto żebrowymi ( nad częścią sportową sali dach z płyt warstwowych na wiązarach z drewna klejonego). Obiekty wyposażone będą w wewnętrzne instalacje: elektryczną, centralnego ogrzewania, wodno - kanalizacyjną i wentylacyjną. Łączna kubatura obiektów wynosi 5316 m3. Zakres zamówienia uzupełnia przebudowa kotłowni i wyposażenie sali w urządzenia sportowe. Projekt i przedmiar obejmuje wykonanie zjazdu z drogi powiatowej, który jednak należy wyłączyć z zakresu oferty. Oferta natomiast musi uwzględniać koszty związane z organizacją placu budowy, wycinkę drzew wraz z usunięciem karpin , obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem nadzoru bezpośredniego we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonania wszystkich sprawdzeń i prób, rozruch instalacji i zgromadzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwalającej na użytkowanie obiektu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie także uzyskanie w imieniu Zamawiającego tej decyzji. Rozwiązania architektoniczne i konstrukcyjne, wymagana technologia prowadzenia robót, parametry jakościowe materiałów oraz wymagania dotyczące prób i sprawdzeń zawarte są w załączonej do SIWZ dokumentacji. Oferta musi być konstruowana na materiałach podanych w projekcie lub równoważnych. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. Oznaczenie wg CPV: 45 00 00 00-7 Roboty budowlane, 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45 33 00 00 -9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, 45 11 1291 -4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45 22 33 00-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om. Jednocześnie Zamawiający zastrzega - zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt. 1 i informuje, o obowiązku osobistego wykonania robót fundamentowych, murowych oraz stropów żelbetowych przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.11.12.91-4, 45.22.33.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe PROJNAD Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 73, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3356499,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1986783,03
Oferta z najniższą ceną: 1986783,03 / Oferta z najwyższą ceną: 2865900,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI STRYKÓW
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.