eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa mebli medycznych dla Oddziału Neurologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-10

Toruń: Dostawa mebli medycznych dla Oddziału Neurologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego.
Numer ogłoszenia: 149709 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych dla Oddziału Neurologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych dla Oddziału Neurologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego: 1. Sala łóżkowa - nr 13 ( meble aluminiowe) 1.1 Szafka przyścienna 2 - komorowa, otwarta, z półkami , 240 x 33 x 85 - 1 szt. 1.2 Szafka przyścienna dwudrzwiowa z półką, 70 x 50 x 89 - 1 szt. 2. Sala łóżkowa - nr 15 ( meble aluminiowe) 2.1 Szafka przyścienna otwarta z półką, 70 x 33 x 85 - 1 szt. 3. Sala łóżkowa -nr 12 (meble aluminiowe) 3.1 Szafka przyścienna 2-komorowa, otwarta, z półkami, 260 x 33 x 85 - 1 szt. 3.2 Szafka przyścienna dwudrzwiowa z półką, 70 x 50 x 89 - 1 szt. 4. Sala łóżkowa - nr 11 (meble aluminiowe) 4.1 Zabudowa przyścienna 2-komorowa z drzwiami i półkami, 130 x 55 x 89 - 1 szt. 5. Sala łóżkowa - nr 10 (meble aluminiowe) 5.1 Szafka przyścienna otwarta z półką, 70 x 33 x 85 - 1 szt. 6. Sala łóżkowa - nr 8 (meble aluminiowe) 6.1 Szafka przyścienna otwarta z półką, 70 x 33 x 85 - 1 szt. 7. Pkt. pielęgniarski (meble aluminiowe) 7.1 Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami i półkami, 45 x 50 x 200 - 1 szt. 7.2 Biurko narożne z wbudowaną szafką z 4-ma szufladami, szafką otwartą pod komp., szafką z drzwiami i półką, półką pod klawiaturę , 150/190 x 70/45 x 78 - 1 kpl 7.3 Szafka wisząca otwarta na dokumenty, 70 x 33 x 45 - 1 szt. 7.4 Szafka wisząca otwarta na dokumenty, 90 x 33 x 45 - 1 szt. 7.5 Fotel do biurka obrotowy - 2 szt. 8. Korytarz (meble aluminiowe) 8.1 Szafa jednodrzwiowa z 3-ma półkami, zamykana na zamek, 52 x 60 x 120 - 1 szt. 8.2 Nadstawka szafy, jednodrzwiowa z 3-ma półkami, zamykana na zamek, 52 x 60 x 120 - 1 szt. 8.3 Szafa dwudrzwiowa z 3-ma półkami, zamykana na zamek, 85 x 60 x 120 - 2 szt. 8.4 Nadstawka szafy, dwudrzwiowa z 3-ma półkami, zamykana na zamek, 85 x 60 x 120 - 2 szt. 9. Brudownik 9.1 Stanowisko zlewozmywakowe ze stali nierdzewnej z półką dolną, komora o wym. min. 60 x 40 cm, 120 x 60 x 89 - 1 kpl 9.2 Regał 4-półkowy ze stali nierdzewnej, 52 x 50 x 180 - 1 szt. 9.3 Regał 4-półkowy ze stali nierdzewnej, 80 x 50 x 180 - 1 szt. 10. Pomieszczenie porządkowe 10.1 Szafka przyścienna dwudrzwiowa ze stali nierdzewnej z półką, 90 x 45 x 85 - 1 szt. 11. Magazyn (meble aluminiowe) 11.1 Regał metalowy z 8-ma półkami, 93 x 60 x 240 - 3 szt. 11.2 Szafa stojąca dwudrzwiowa z półkami, 90 x 55 x 200 - 1 szt. 12. Pomieszczenie przygotowawcze (meble aluminiowe) 12.1 Szafka przyścienna dwudrzwiowa z wbudowanym zlewozmywakiem 2-komorowym z ociekaczem, 80 x 60 x 89 - 1 szt. 12.2 Szafka 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 80 x 60 x 89 - 1 szt. 12.3 Szafka otwarta pod komputer, 35 x 60 x 89 - 1 szt. 12.4 Blat roboczy laminowany podokienny mocowany na metalowej konstrukcji wsporczej z półką pod klawiaturę, 195 x 60 - 1 szt. 12.5 Szafka przyścienna 2-komorowa z drzwiami i półkami, przystosowana do zabudowy narożnika, 105 x 60 x 89 - 1 szt. 12.6 Zabudowa przyścienna 3-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 135 x 60 x 89 - 1 kpl 12.7 Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, 50 x 30 x 60 - 1 szt. 12.8 Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 95 x 30 x 60 - 2 szt. 12.9 Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 80 x 30 x 60 - 1 szt. 13. Dyżurka pielęgniarek (meble aluminiowe) 13.1 Lada punktu pielęgniarskiego z wbudowaną szafką z 4-ma szufladami, szafką dwudrzwiową z półką i nadstawką, 180 x 65 x 78 - 1 kpl 13.2 Lada punktu pielęgniarskiego, otwarta, 140 x 50 x 78 - 1 szt. 13.3 Szafka wisząca dwudrzwiowa na segregatory z otwartą półką w dolnej części, 70 x 35 x 60 - 2 szt. 13.4 Fotel do biurka obrotowy - 3 szt. 14. Gabinet lekarski (meble płycinowe) 14.1 Szafka przyścienna jednodrzwiowa z 2-ma półkami, 40 x 45 x 85 - 1 szt. 14.2 Szafa stojąca z drzwiami przesuwanymi, dzielona pionowo z 18-ma półkami wzmocnionymi, 100 x 45 x 195 - 1 szt. 15. Gabinet zabiegowy (meble aluminiowe) 15.1 Szafka przyścienna dwudrzwiowa z wbudowanym zlewozmywakiem 2-komorowym z ociekaczem, 80 x 60 x 89 - 1 szt. 15.2 Zabudowa przyścienna 3-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 135 x 60 x 89 - 1 kpl 15.3 Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, 45 x 35 x 60 - 1 szt. 15.4 Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 90 x 35 x 60 -1 szt. 15.5 Biurko narożne z wbudowaną szafką otwartą pod komputer, półką pod klawiaturę, 130/120 x 70/50 x 78 - 1 kpl 15.6 Szafka wisząca dwudrzwiowa na segregatory z otwartą półką w dolnej części, 80 x 35 x 60 - 1 szt. 15.7 Szafka wisząca jednodrzwiowa na segregatory z otwartą półką w dolnej części, 50 x 35 x 60 - 1 szt. 15.8 Fotel do biurka obrotowy - 1 szt. 16. Pokój socjalny (meble płycinowe) 16.1 Szafka przyścienna dwudrzwiowa z wbudowanym zlewozmywakiem 2-komorowym, 80 x 60 x 89 - 1 szt. 16.2 Szafka 2 komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 80 x 60 x 89 - 1 szt. 16.3 Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 80 x 35 x 60 - 2 szt. 16.4 Szafka przyścienna dwudrzwiowa z półką, 70 x 45 x 85 - 1 szt. 16.5 Szafa stojąca z 3-ma zamykanymi skrytkami, 47 x 50 x 200 - 1 szt. 16.6 Wysięgnik ścienny pod tv - 1 szt. 16.7 Wersalka, L=190 - 1 szt. 16.8 Ława okolicznościowa, 110 x 50 x 63 - 1 szt. 17. Pok. oddziałowej (meble płycinowe) 17.1 Biurko z 4-ma szufladami i półką pod klawiaturę, 130 x 70 x 78 - 1 kpl 17.2 Szafka 2-komorowa z drzwiami i miejscem pod komputer, 80 x 70 x 78 - 1 szt. 17.3 Biurko - lada robocza otwarta, 95 x 60 x 78 - 1 szt. 17.4 Szafka wisząca dwudrzwiowa na segregatory z otwartą półką w dolnej części, 80 x 35 x 60 - 2 szt. 17.5 Szafka wisząca jednodrzwiowa na segregatory z otwartą półką w dolnej części, 50 x 35 x 60 - 1 szt. 17.6 Szafa stojąca dzielona poziomo z 4-ma drzwiami i półkami, 80 x 55 x 200 - 2 szt. 17.7 Szafa stojąca dwudrzwiowa z półkami, 80 x 55 x 200 - 1 szt. 17.8 Ława okolicznościowa, 90 x 50 x 63 - 1 szt. 17.9 Fotel - 2 szt. 17.10 Szafka narożna z drzwiami i półką, 70 x 70 x 85 - 1 szt. 18. Magazyn sprzętu jednorazowego (meble metalowe) 18.1 Regał metalowy 8-półkowy, 80 x 70 x 240 - 1 szt. 19. Kuchnia - (meble płycinowe) 19.1 Szafka przyścienna 2-komorowa z drzwiami i wbudowanym zlewozmywakiem 2-komorowym, 130 x 60 x 85 - 1 szt. 19.2 Szafka przyścienna 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 80 x 60 x 85 - 1 szt. 19.3 Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, 50 x 35 x 60 - 1 szt. 19.4 Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 80 x 35 x 60 - 2 szt. 19.5 Stół na stelażu metalowym, 120 x 60 x 72 - 1 szt. Podane wymiary są wymiarami przybliżonymi. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia szczegółowego projektu zabudowy meblowej w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów w zakresie ? 5%..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych min. 2 dostaw mebli medycznych o wartości min. 50.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 60.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny - dotyczy wyrobów gotowych b) świadectwo dopuszczenia do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej c) katalogi/prospekty, zdjęcia mebli medycznych d) certyfikat ISO dla producenta - deklaracja producenta o zgodności wyrobu z powołanymi przez producenta normami wyczerpującymi charakterystykę funkcjonalną i bezpieczeństwa - dotyczy wyrobów nieseryjnych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.