eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2016 z dnia 31.05.2016 r., dotyczącej realizacji zadania pn. Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Poznań: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2016 z dnia 31.05.2016 r., dotyczącej realizacji zadania pn. Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18
Numer ogłoszenia: 149489 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556 , strona internetowa www.bip.powiat.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2016 z dnia 31.05.2016 r., dotyczącej realizacji zadania pn. Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane w ramach zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZP.272.00023.2016 z dnia 31.05.2016 r., dotyczące realizacji zadania pn. Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż wszystkie prace będą prowadzone w sposób nie utrudniający prawidłowego funkcjonowania Starostwa; 2) udzielił 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace budowlane; 3) zaoferował gwarancję producenta na zamontowane urządzenia oraz elementy wyposażenia; 4) wszystkie prace, których poziom hałasu przekracza 45dB (PN-EN-ISO116900-1,2:2000), prowadził w poniedziałki po godzinie 17:00 oraz od wtorku do piątku po godzinie 15.30; 5) zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: 1) programie funkcjonalno - użytkowym, specyfikacji technicznej prac budowlanych, 2) przedmiarze.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W związku z koniecznością wykonania prac remontowych w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, zaistniała potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZP.272.00023.2016 z dnia 31.05.2016 r., pn. Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18. Zamówienie uzupełniające dotyczy powtórzenia zamówień tego samego rodzaju, co zamówienie podstawowe i obejmuje swoim zakresem: wydzielenie pomieszczenia na Sali w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej na pierwszym piętrze, prace malarskie, wymianę płyt sufitów podwieszanych oraz przebudowę istniejącej instalacji oświetlenia. Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana została na kwotę 19.481,84 zł brutto i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszony zostanie dotychczasowy Wykonawca robót budowlanych. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów, Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poznaniu, ul. Słowiańska 53C, 61-664 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.