Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-28
Kętrzyn: Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzyszące
Numer ogłoszenia: 149396 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzyszące.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzyszące obejmuje: A. Usługi zamiatania i usługi towarzyszące w obrębie jezdni: 1) zamiatanie ręczne i mechaniczne utwardzonych nawierzchni jezdni, parkingów i ścieżek rowerowych w pasie drogowym, 2) oczyszczanie nawierzchni ażurowych (z płyt np. yombo) i gruntowych, 3) odchwaszczanie poboczy, linii krawężników, 4) usuwanie zmiotek ulicznych, 5) polewanie (zraszanie) jezdni ulic: Sikorskiego, Wojska Polskiego, Skłodowskiej w okresach wysokich temperatur powodujących upłynnienie asfaltu (założenie: temp. powietrza atm. powyżej 28oC trwająca dłużej niż 1 dzień - dwukrotne zraszanie całej powierzchni w dniu), B. Usługi zamiatania i usługi towarzyszące w obrębie chodników: 1) zamiatanie ręczne i mechaniczne utwardzonych nawierzchni chodników w pasie drogowym, 2) odchwaszczanie obrzeży chodnikowych i spoin chodnikowych, 3) usuwanie zmiotek ulicznych i innych odpadów powstałych na chodniku, C. Usługi w zakresie trawników - utrzymanie zieleni drogowej: 1) systematyczne koszenie trawników (założenie: maksymalna wysokość trawy do 10 cm), 2) bieżące grabienie i wywóz skoszonej trawy, liści i odpadów organicznych - zagospodarowanie odpadów zgodne z obowiązującymi przepisami, 3) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z terenów zieleni drogowej, 4) bieżąca naprawa ubytków trawników w miejscach ubytku polegająca na przygotowaniu gleby i dosianiu nasion lub wyłożeniu nowej darni. D. Usługi gospodarki odpadami - wywóz odpadów w obrębie jezdni i chodników: 1) codzienne opróżnianie koszy ulicznych, 2) segregacja i zagospodarowanie zebranych odpadów, 3) konserwacja koszy ulicznych, 4) bezzwłoczne usuwanie odpadów pochodzenia organicznego, mineralnego oraz innych, powstałych w pasie drogowym w związku z intensywnymi opadami atmosferycznymi i w innych okolicznościach. 2. Zamawiający zakłada możliwość czasowego zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, z realizacją w dowolnym okresie trwania umowy, związanego z koniecznością utrzymania dróg wybudowanych lub poddawania dróg modernizacjom lub z innych przyczyn nie możliwych do sprecyzowania w chwili przygotowywania zamówienia. 3. Szczegółowy wykaz terenów i pozostałych elementów objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Umowy będącej załącznikiem Nr 5 do SiWZ. 4. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamówienia uzupełniające polegałyby na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego, zdefiniowanego w pkt. 3 SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: - aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), - aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach, Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) lub oświadczenie o współpracy z podmiotem gospodarczym uprawnionym do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych; - aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. chodzi o usługę obejmującą utrzymanie czystości terenów publicznych przez okres co najmniej 3 kolejnych miesięcy o wartości minimum 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Od wykonwacy wymaga się dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej: - minimum 1 zamiatarka do utrzymania pasów drogowych z obsługą, minimum 1 pojazd do utrzymania czystości chodników z obsługą, - minimum 4 kosy mechaniczne z obsługą
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wyznacza warunek dysponowania polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz kalkulacji ceny ofertowej - zał. nr 2 do SIWZ, 3) zaakceptowany poprzez zaparafowanie każdej strony wzór umowy- zał. nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kętrzyn
ul. WOjska Polskiego 11
11-400 Kętrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Kętrzyn ul. WOjska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn Punkt Obsługi Interesanta (parter Urzędu Miasta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. Parkowej
- Remont i modernizacja budynków placówek oświatowych powiatu kętrzyńskiego
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.