eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój › Zaprojektowanie i wykonanie Środowiskowego Domu Samopomocy w Horyńcu-Zdroju ul. Sobieskiego 2B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Horyniec-Zdrój: Zaprojektowanie i wykonanie Środowiskowego Domu Samopomocy w Horyńcu-Zdroju ul. Sobieskiego 2B
Numer ogłoszenia: 149361 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 016 6313455, fax 016 6313455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ughoryniec.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie Środowiskowego Domu Samopomocy w Horyńcu-Zdroju ul. Sobieskiego 2B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie Środowiskowego Domu Samopomocy w Horyńcu-Zdroju ul. Sobieskiego 2B

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. W zamówieniu jest wymagane wadium w kwocie: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysiące złotych ). 2. Wykonawca może wnieść wadium w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 roku Nr 25 , poz. 253 , Nr 66 , poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) . 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie: poręczeń lub gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia osób działających w imieniu poręczycieli lub gwarantów do podpisywania w/w dokumentów. Wadium wniesione w formie: poręczeń lub gwarancji ubezpieczeniowych musi obejmować cały okres związania z ofertą, określony w pkt. VII niniejszej SIWZ. Wadium w formie: poręczeń lub gwarancji ubezpieczeniowych - oryginały, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie, a ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem i podpisane dołączyć do oferty Wykonawcy. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 32 9101 1039 2002 2500 1195 0003, a wadium w pozostałych formach w siedzibie Zamawiającego .Najpóźniej wadium powinno znaleźć się u Zamawiającego w terminie odpowiadającym terminowi składania ofert. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważana będzie data wpływu środków na podane wyżej konto. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty dołączyć należy numer konta, adres na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1. w formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium (art. 46 ust. 1 ustawy (Pzp)), jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (art. 46 ust.2 ustawy (Pzp)): a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. Wykonawca zobowiązany jest do podania numeru konta bankowego na które należy zwrócić wadium (art. 46 ust. 3 ustawy (Pzp)). 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (art. 46 ust. 3 ustawy (Pzp)). 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy (art. 46 ust. 5 ustawy (Pzp)): a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego postępowania na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jako wykonawcy zrealizowali roboty w okresie ostatnich 5 latach łącznie (2002 - 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące prace: minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem zamówienia, za kwotę minimum 300 000,00 złotych brutto każda (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie wynikającym z prowadzonej działalności, na poziomie minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) ważne przez okres trwania robót. - posiadają środki finansowe lub potwierdzoną zdolność kredytową na poziomie minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą (Prawo zamówień publicznych) z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 102, poz. 560 - tekst jednolity). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zostały spełnione przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania - zgodnie z zapisami art. 26 ust 3 ustawy (Prawo zamówień publicznych). Ocena ofert 1) Oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i oceny ofert dokona komisja przetargowa. 2) Komisja przetargowa dokona otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego, jak w pkt. XI ppkt.1 niniejszej SIWZ. 3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie otwarcia ofert odczytane zostaną: nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz informacje dotyczące ceny oferty. 4) W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert. Kryterium będzie cena - 100 % 5) Cena obliczona będzie w sposób następujący: C = (Cmin/Cx) x100 pkt gdzie: C = liczba punktów za kryterium (Cena) Cmin = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert Cx = cena badanej oferty Uwaga: Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według podanego wyżej wzoru. 6) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza 7) Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców. Wybranemu wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A) Ofertę należy złożyć na (Formularzu Oferty) stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawierającym: 1) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy (Prawo zamówień publicznych) - druk Nr 2.1 2) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy (Prawo zamówień publicznych) - druk Nr 2.2. 3) Aktualny wypis lub odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4) Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzający posiadane środki lub zdolność kredytową - nie starszą niż 3 miesiące od daty wystawienia. 7) Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. 8) Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami, w tym referencje dotyczące zrealizowanego projektu opisanego w pkt. III pkt. 6 niniejszej SIWZ - druk Nr 2.4. 9) Potwierdzenie wniesienia wadium, w przypadku wpłaty wadium gotówką informację na jakie konto należy dokonać jego zwrotu. 10) Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem wszelkich kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT . Cena musi być wyrażona w PLN - druk Nr 2.5. 11) Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.6. 12) Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzoną na jego podstawie kalkulacją będącą podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.7. 13) Kalkulacja cenowa - druk Nr 2.8. 14) Projekt umowy parafowany przez Zamawiającego. 15) Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej - druk Nr 2.9. 16) Polisa ubezpieczenia OC na poziomie minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) B) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. C) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo-oryginał lub potwierdzone notarialnie. D) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz złożonej oferty. E) Zamawiający zaleca aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. F) Strony oferty winny być ponumerowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. G) Zamawiający zaleca aby Wykonawca sporządzał ofertę zgodnie z podanym wzorem Formularza Ofertowego. Zamawiający dopuszcza złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. H). Zamawiający zaleca aby kolejność dokumentów oferty odpowiadała podanemu wyżej układowi (pkt. od 1 do 16).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ughoryniec.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Horyniec-Zdrój ul. Al. Przyjaźni 5 37-620 Horyniec-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Horyniec-Zdrój ul. Al. Przyjaźni 5 37-620 Horyniec-Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana jest ze środków Wojewody Podkarpackiego i budżetu gminy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.