eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej, odpowiedzialności cywilnej posiadaczy i użytkowników pojazdów mechanicznych, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, autocasco pojazdów oraz odpowiedzialność cywilną posiadacza/ użytkowni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Brodnica: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej, odpowiedzialności cywilnej posiadaczy i użytkowników pojazdów mechanicznych, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, autocasco pojazdów oraz odpowiedzialność cywilną posiadacza/ użytkownika jachtu i/lub sprzętu wodnego, jacht-casco Gminy Miasta Brodnicy wraz z jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej
Numer ogłoszenia: 149360 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej, odpowiedzialności cywilnej posiadaczy i użytkowników pojazdów mechanicznych, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, autocasco pojazdów oraz odpowiedzialność cywilną posiadacza/ użytkownika jachtu i/lub sprzętu wodnego, jacht-casco Gminy Miasta Brodnicy wraz z jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. UBEZPIECZENIE OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH Mienie ubezpieczone według wartości księgowej brutto (początkowej), dla wybranych pozycji wartość odtworzeniowa (nowa) bez względu na wiek i stopień zużycia technicznego lub amortyzacji księgowej. Odszkodowanie wypłacane jest do wysokości sumy ubezpieczenia bez potrącania zużycia technicznego czy amortyzacji księgowej. II. UBEZPIECZENIE OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM I RABUNKU ORAZ DEWSTACJI III. UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD SZKÓD MATERIALNYCH oraz oprogramowanie (All risks) IV. UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE I. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrządzone ruchem tych pojazdów II. UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CPV 66512100-3 KIEROWCY I PASAŻERÓW POWSTAŁYCH W ZWIĄZKU Z UŻYTKOWANIEM POJAZDÓW MECHANICZNYCH III. UBEZPIECZENIE AUTOCASCO , IV. UBEZPIECZENIE ASSISTANCE V. POSTANOWIENIA DODATKOWE Ubezpieczenie jachtu łodzi wielofunkcyjnej TEXAS 360 HIN z silnikiem przyczepnym nr fabryczny PLADARTX110D903, moc 11 KW III. UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW Kierownika i członków załogi sprzętu wodnego (jacht) Szczegółowe informacje są zawarte w pkt 4 SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.93.00 - Usługi dodatkowego ubezpieczenia 66.51.63.00 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) Posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12 2008 roku. b) Posiadają kapitały własne w wysokości min. 40.000.000 PLN na dzień 31.12.2008 r. 4. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym celu powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie w odniesieniu do warunków określonych w: pkt 1 i 2 - warunki te musi spełnić każdy wykonawca, pkt 3 i 4 - warunki te wykonawcy mogą spełnić łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, określonych w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust. 3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zezwolenie do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada możliwość realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy, z którego winno wynikać, że Wykonawca: 1) spełnienia wymóg dot. posiadania pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100% - według stanu na dzień 31.12.2008 r. 2) posiada kapitały własne w wysokości wymaganej przez Zamawiającego na dzień 31.12.2008 r. 3) dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) w przypadku wykorzystania przez Wykonawcę potencjału technicznego i osób innych podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dołączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - sporządzone na załączniku nr 2 4. W przypadku wykorzystania do wykonania zamówienia osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonego w pkt. 5 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Aktualność dokumentu winna być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dodatkowo do oferty wykonawca dołączy: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru - KRS. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowę regulującą współpracę tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Klauzule fakultatywne - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub droga pocztową na adres siedziby zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.