eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Bogaczowice › Remont drogi w miejscowości Struga

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Stare Bogaczowice: Remont drogi w miejscowości Struga
Numer ogłoszenia: 149341 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stare Bogaczowice, ul. Główna 132, 58-312 Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8452220, 8452729, fax 074 8452266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starebogaczowice.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi w miejscowości Struga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie stabilizacji gruntu, podbudowy z kruszywa oraz nawierzchni z betonu asfaltowego - łączna powierzchnia jezdni - 1.083 m2. Ponadto wykonanie 4 wpustów ulicznych fi 300.Nawierzchnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium - 3.000,00 zł (trzy tysiące zł.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia B. Posiadać niezbędną wiedzę, i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c Udokumentowane doświadczenie w realizacji minimum trzech zadań o zbliżonym zakresie rzeczowym w ostatnich 3 latach D.udokomentować posiadanie środkó własnych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 150 tyś. PLN E.Udokumentować wysokość obrotów średniorocznych w realizacji robót drogowych w ostatnich 3 latach na poziomie minimum150 tyś PLN F nie podlegać wykluczeniu ustawowemu. Wszystkie warunki potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami i dokumentami zgodnie ze SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty (kopie oryginałów), określające charakter i stan prawny firmy Wykonawcy, zezwalające na występowanie w obrocie prawnym, takie jak: dokument rejestrowy określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby firmy oraz pełnomocnictwa osób upoważnionych zgodnie z dokumentem rejestrowym do reprezentowania i podejmowania decyzji w imieniu Wykonawcy. (Dokumenty j.w. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą ogłoszenia przetargu). b) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, c) zaświadczenia właściwego urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4 ÷ 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 100 tys. PLN, f) informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych i zdolność kredytową Wykonawcy, g) informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem (wg wzoru nr 1), a Wykonawcy zobowiązani do sporządzania bilansu winni dodatkowo dołączyć jego kopię oraz rachunek zysków i strat za ostatni rok, h) wykaz realizowanych umów w ostatnich 3 latach, wyłącznie na prace odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. o zbliżonym zakresie rzeczowym, wraz z referencjami Zamawiających, (wg wzoru nr 2), i) wykaz kadry kierowniczej, przewidzianej do prowadzenia robót, z udokumentowaniem posiadanych uprawnień (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), (wg wzoru nr 3), j) wykaz posiadanego wyposażenia technicznego i sprzętu, niezbędnego do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starebogaczowice.ig.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Główna 132 58-312 Stare Bogaczowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Główna 132 58-312 Stare Bogaczowice pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.