eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › wykonanie rewitalizacji, remontu i zagospodarowania terenu otoczenia budynku kościoła w Proszowicach oraz ochrona obiektu przed zagrożeniem budowlanym w ramach programu MRPO na lata 2007-2013 schemat 3.2 A Dziedzictwo kulturowe i rewaloryzacja układów prz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Proszowice: wykonanie rewitalizacji, remontu i zagospodarowania terenu otoczenia budynku kościoła w Proszowicach oraz ochrona obiektu przed zagrożeniem budowlanym w ramach programu MRPO na lata 2007-2013 schemat 3.2 A Dziedzictwo kulturowe i rewaloryzacja układów przestrzennych
Numer ogłoszenia: 148969 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Proszowicach , ul. 3-go Maja 1, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 0-12 386 10 28, faks 0-12 386 81 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie rewitalizacji, remontu i zagospodarowania terenu otoczenia budynku kościoła w Proszowicach oraz ochrona obiektu przed zagrożeniem budowlanym w ramach programu MRPO na lata 2007-2013 schemat 3.2 A Dziedzictwo kulturowe i rewaloryzacja układów przestrzennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji, remontu i zagospodarowania terenu otoczenia budynku kościoła w Proszowicach oraz ochrona obiektu przed zagrożeniem budowlanym w ramach programu MRPO na lata 2007-2013 schemat 3.2 A Dziedzictwo kulturowe i rewaloryzacja układów przestrzennych obejmujące: wykonanie odwodnienia terenu wykonanie nawierzchni utwardzonej, wykonanie podziemnej energii elektrycznej eNN wraz z oświetleniem terenu, przebudowa muru oporowego, przebudowa i budowa ogrodzenia, nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej, wykonanie monitoringu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.22.11 - Wbijanie pali 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 60000,00 zł wnosi się przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. rozpoczął i zakończył) o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu palowania metodą pali wierconych, 2) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. rozpoczął i zakończył) o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 roboty polegające na wykonaniu bruku z płyt granitowych o wartości tych robót brutto 300 000,00 zł, 3) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. rozpoczął i zakończył) o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 roboty polegające na wykonaniu elewacji lub muru z cegły klinkierowej o wartości tych robót brutto 100 000,00 zł, 4) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5) jest ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 500 000,00 zł, 6) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1) ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 4 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w pkt 3, powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (tj. rozpoczął i zakończył) co najmniej 3 roboty polegające na wykonaniu palowania metodą pali wierconych; dokumenty, o których mowa w pkt 4, powinny potwierdzać, że co najmniej 3 roboty zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, 2) ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 2, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 8 i 9 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w pkt 8, powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (tj. rozpoczął i zakończył) co najmniej 1 roboty polegające na wykonaniu bruku z płyt granitowych o wartości (brutto) co najmniej 300 000,00 zł; dokumenty, o których mowa w pkt 9, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 roboty zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, 3) ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 3, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 10 i 11 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w pkt 10, powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (tj. rozpoczął i zakończył) co najmniej 1 roboty polegające na wykonaniu elewacji lub muru z cegły klinkierowej, o wartości (brutto) co najmniej 100 000,00 zł; dokumenty, o których mowa w pkt 11, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 roboty zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, 4) ocena spełniania przez Wykonawcę warunku, opisanego w pkt 4 ogłoszenia: - w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5 i 7 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 5 powinno wynikać, że w specjalnościach wymienionych w pkt 4, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w pkt 4, - w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami, ocena będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5, 6 i 7 ogłoszenia - z wykazu oraz oświadczenia, o których mowa w części V pkt 5 i 6 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w pkt 4, Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w pkt 4, 5) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 5 będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 12 ogłoszenia - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 500 000,00 zł, 6) ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w pkt 6 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, 13 i 14 oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentów oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót, o których mowa w części IV pkt 1 ogłoszenia - wykaz powienien zawierać wartość robót (brutto), przedmiot (ze wskazaniem palowania), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania; 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 3 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach, o których mowa w części IV pkt 4, 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w części IV pkt 2, 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót, o których mowa w części IV pkt 2 ogłoszenia - wykaz powienien zawierać wartość robót (brutto), przedmiot (ze wskazaniem robót brukarskich), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania; 9) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 8, zostały wykonane należycie, 10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót, o których mowa w części IV pkt 3 ogłoszenia - wykaz powienien zawierać wartość robót (brutto), przedmiot (ze wskazaniem elewacji lub muru z cegły klinkierowej), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania; 11) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 10, zostały wykonane należycie, 12) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6, 7, 11 - 14 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, powinno być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2, 13 i 14 powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 2, 13 i 14 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa wyżej w pkt a tiret 1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt a tiret 2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafiaproszowice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia pw. Wniebowzięcia NMP przy ul. 3 Maja 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Parafia pw. Wniebowzięcia NMP przy ul. 3 Maja 1 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program MRPO na lata 2007-2013 schemat 3.2 A Dziedzictwo kulturowe i rewaloryzacja układów przestrzennych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.