eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › termomodernizacja i remont budynku przy Rynku Staromiejskim 5 w Stargardzie Szczecińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-22

POZYCJA 14887

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stargard Szczeciński: termomodernizacja i remont budynku przy Rynku Staromiejskim 5 w Stargardzie Szczecińskim

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, działające w imieniu i na rzecz Wspólnoty Nieruchomości Nr 794, położonej przy Rynku Staromiejskim 5 w Stargardzie Szczecińskim, osoba do kontaktów: Aleksander Michalski, ul. Struga 29 (sekretariat pok. 3), 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5784750, fax (091) 5771535, e-mail: biuro@tbs.stargard.pl, www.tbs.stargard.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Aleksander Michalski, ul. Struga 29 pok. 12, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5782760 wew. 51, fax (091) 5771535, e-mail: amichalski@tbs.stargard.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Renata Chabowska, ul. Struga 29, pok. 19, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5782760 wew. 41, fax (091) 5771535, e-mail: rchabowska@tbs.stargard.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja i remont budynku przy Rynku Staromiejskim 5 w Stargardzie Szczecińskim 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: - termomodernizację budynku: docieplenie fundamentów i ścian fundamentowych (częściowe), docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie częściowe stropów i ścian wewnętrznych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, likwidację części okien piwnicznych, modernizację instalacji c.o., - remont dachu: wymiana pokrycia z dachówki z wymianą ołacenia dachu oraz przemurowanie kominów i wymiana obróbek blacharskich. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek użytkowy Wspólnoty Nieruchomości Nr 794, położonej przy Rynku Staromiejskim 5 w Stargardzie Szczecińskim. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Roboty budowlane obejmujące wolno stojący, czterokondygnacyjny budynek o kubaturze 11 931 m sześc. i powierzchni użytkowej 2739 m kw. 1. Zakres prace termomodernizacyjnych: - docieplenie i wykonanie izolacji pionowej części fundamentów i ścian fundamentowych, - docieplenie styropianem ścian zewnętrznych budynku i wykonanie akrylowej wyprawy elewacyjnej oraz cokołu z płytek klinkierowych, - docieplenie styropianem i malowanie emulsyjne ścian wewnętrznych na poddaszu, - docieplenie styropianem stropów podcieni oraz stropów III i IV kondygnacji wraz z wykonaniem izolacji poziomej i posadzek cementowych, - likwidacja części okien piwnicznych wraz ze studzienkami okiennymi i wykonanie chodnika, - likwidacja zewnętrznego wejścia do budynku, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z parapetami i obróbkami z blachy tytanowo-krzemowej oraz częściowe zamurowanie otworów, - otynkowanie i malowanie emulsyjne ścian z zamurowaniami, - montaż elementów ślusarsko-kowalskich (kraty, balustrady, wycieraczki), - modernizacja instalacji c.o.: wymiana rur przyłącznych do grzejników, wymiana zaworów grzejnikowych, montaż zaworów podpionowych odpowietrzających z zaworami odcinającymi, płukanie instalacji i próba ciśnieniowa. 2. Zakres prac remontowych: - wymiana ołacenia dachu i wymiana pokrycia na dachówkę cementową podwójne S, założenie folii paroprzepuszczalnej, - wymiana obróbek blacharskich pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych (blacha tytanowo-krzemowa), - wykonanie nowych części ścian attyki, - przemurowanie kominów z cegły klinkierowej ponad połacią dachu. Szczegółowy zkares robót został wymieniony lub wynika z projektów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarów robót, postanowień projektu umowy, przepisów technicznych i prawnych dotyczących wykonania robót budowlanych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) dysponują: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i co najmniej 3-letni staż na stanowisku kierownika budowy lub/i kierownika robót, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji c.o., d) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości min 500 tys. zł. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia uważa się termomodernizacje oraz roboty budowlane, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm., w ramach których wykonane było docieplenie budynku wraz z wyprawą elewacyjną, e) osiągnęli w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, łączny przychód ze sprzedaży netto w wysokości min. 3 mln. złotych, f) wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 450 tys. złotych, g) udzielą pięcioletniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. W przypadku oferty złożonej wspólnie: - warunki wymienione w ppkt a i b - muszą być spełnione przez każdego z partnerów, - warunki wymienione w ppkt c, d, e, f , g - winny być spełnione przez partnerów łącznie, przy czym w przypadku warunku, o którym mowa w ppkt f, jeden z partnerów winien wykazać przychód w wysokości co najmniej połowy wymaganej wielkości, a warunek o którym mowa w ppkt d) - winien być spełniony przez jednego partnera bądź dwóch partnerów legitymujących się wykonaniem po jednej z dwóch wymaganych robót. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. W celu wykazania spełnienia warunków, każdy z wykonawców powinien wraz z wypełnionym formularzem oferty cenowej przedłożyć: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Formularz nr 1; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego dla wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości w uiszczaniu podatku i opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. zaświadczenie właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (podmiot zbiorowy), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o których mowa w Sekcji III pkt III ppkt 1. lit. d) - Formularz nr 3. 7.1. referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót; 8. wykaz osób przewidzianych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji zamówienia wraz z informacją odnośnie doświadczenia kierownika budowy - Formularz nr 4; 8.1. kopie stosownych uprawnień budowlanych osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych; 8.2. ważne (w dacie złożenia oferty) zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 9. wykaz podwykonawców z zakresem wykonywanych przez nich czynności Formularz nr 5; 10. informację z banku obsługującego podstawowy rachunek bankowy wykonawcy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości min. 450 tys. zł lub potwierdzającą zdolność wykonawcy do uzyskania kredytu w wysokości min. 450 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11. sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 12. pełnomocnictwo/-a w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty i/lub potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów nie wynika ze złożonego dokumentu rejestracyjnego; 13. dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców wspólnie składających ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 14. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3, 4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 15. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 14 i 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.05.2006, cena - 43 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 14:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2006, godzina 14:10, Stargard Szczeciński, ul. A. Struga 29 - sala przetargów.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.