eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Budowa Sali Gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Łuków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Łuków: Budowa Sali Gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Łuków.
Numer ogłoszenia: 148877 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali Gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Łuków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest etap II budowy przy Gimnazjum Nr 2 w Łukowie, obiektów sportowych tj.: - szkolnej sali gimnastycznej o wym. w osiach 24,0x42,0x10,0m w konstrukcji stalowej jako łuk kołowo - paraboliczny, - zaplecza socjalnego sali gimnastycznej wykonanego w technologii tradycyjnej, jako budynek jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia, przyległy wzdłuż trzech boków sali gimnastycznej, w skład zaplecza sali gimnastycznej wchodzi m.in.: sala korekty postawy o wym. w osiach 9,0x12,0m w konstrukcji stalowej jako łuk kołowo - paraboliczny, siłownia w kształcie wielokąta, wentylatornia mechaniczna, szatnie, magazyny na urządzenia sportowe, oraz obiektu dydaktycznego tj.: - budynek dydaktyczny o wym. 34,97x14,79m jako dwukondygnacyjny nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej o obrysie prostokątnym, przyległy do istniejącej sali gimnastycznej gimnazjum, budynek dydaktyczny w części z salami lekcyjnymi jest piętrowy, zaś w części administracyjnej wraz z głównym wejściem jest parterowy, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Sali Gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Łuków. Etap I jaki został wykonany w 2006r. stanowią roboty monolityczne żelbetonowe ław i ścian fundamentowych na całym obiekcie budowlanym oraz częściowo roboty ziemne, i odwodnienie budynku. Etap II stanowi budowa obiektu pod klucz w celu uzyskania przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie wraz z dostawą i montażem podstawowego wyposażenia sportowego hali. Zakres robót budowlanych do wykonania przy powyższym obiekcie to m.in.: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - roboty ziemne, - roboty ciesielskie i deskowanie, - roboty betonowe i zbrojarskie, - roboty murowe, - roboty stolarsko - ślusarskie, - roboty izolacyjne, - roboty tynkarskie, - roboty dekarskie i blacharskie, - roboty malarskie, - roboty podłogowe, - roboty dociepleniowe, - roboty montażowe konstrukcji stalowej hali, - roboty instalacyjno - sieciowe elektroenergetyczne, - roboty instalacyjno - sieciowe wod. - kan, - roboty instalacyjno - sieciowe c.o. - roboty instalacyjne wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, - instalacja odgromowa, - inne roboty wykończeniowe. - montaż podstawowego wyposażenia sportowego w hali sportowej. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejącej kotłowni gazowej w budynku szkoły, wykonanie wentylacji mechanicznej w istniejącej sali gimnastycznej, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne do budynku a także dokonanie rozbiórki istniejącego budynku mieszkalnego o konstrukcji drewnianej wraz z fundamentami oraz dwiema przybudówkami murowanymi i komórkami drewnianymi. Istniejący budynek drewniany o pow. zabudowy 283m2 i kubaturze 849m3, którego dach pokryty jest płytami falistymi azbestowo - cementowymi. Rozbiórkę pokrycia dachowego winna dokonać specjalistyczna firma posiadająca odpowiednie zezwolenia, płyty azbestowo - cementowo należy zutylizować i przedstawić inwestorowi oświadczenie wykonawcy robót iż prace przy azbeście zostały wykonane z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. Charakterystyczne parametry obiektu: - długość 57,00 m - szerokość 66,14 m - ilość kondygnacji 1,2 - kubatura ok. 10235,00 m3 - pow. użytkowa 2542,27 m2 - pow. całkowita 2618,00 m2 - pow. zabudowy ok. 2650,40 m2 Rozwiązania architektoniczno - konstrukcyjne i branżowe, należy zastosować jak w projekcie budowlanym, wszelkie zmiany w rozwiązaniach muszą być konsultowane z projektantem i inwestorem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlano-wykonawczy budowy Sali Gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Łuków i przedmiary robót. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz ustalonymi w specyfikacji warunkach. W przypadku gdyby wykonawca uznał, że zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zamawiający dopuszcza składanie ofert na wyspecyfikowane przedmioty lub równoważne. Za równoważne zamawiający rozumie urządzenia i materiały posiadające takie same lub lepsze parametry techniczne i użytkowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE O.ŁUKÓW nr 26 9206 1048 7103 0300 2000 0040 z dopiskiem ,,wadium budowa Sali Gimnastycznej. O wniesieniu wadium w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 3. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia opakowania oferty. 5. Termin wniesienia wadium upływa dnia 24.07.2008 o godz. 11:00 Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia 24.07.2008 do dnia 22.08.2008 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po¬stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 3 000 000,- zł ( słownie: trzy miliony złotych ) netto każda z nich oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo¬stały wykonane należycie, b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby i podmioty posiadające następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifi¬kacje zawodowe: - kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-bu¬dowlanej bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, wykształcenie minimum średnie, doświadczenie 5 lat - kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej 1 osoba, wykształcenie minimum średnie, doświadczenie 5 lat - kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - co najmniej 1 osoba wykształcenie minimum średnie, doświadczenie 5 lat - kierowania robotami w specjalności geodezyjnej - co najmniej 1 osoba, wykształcenie minimum średnie, doświadczenie 5 lat c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) w zakresie: - konstrukcyjno-bu¬dowlanej - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych- co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-ener¬getycznych - co najmniej jedna osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność każdej z tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; - geodezyjnej w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - co najmniej jedna osoba posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji o kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędno¬ścio¬wo-kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych wykonawców lub zdolność kredytową wy¬konawców na łączną kwotę co najmniej 2 000 000 zł; ( słownie: dwa miliony złotych). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy mogą razem załączyć do oferty oświadczeniadokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Oprócz oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt od 1 do 4 ( wzory oświadczeń stanowią dodatki do siwz oznaczone numerami: 6A i 6B ) wykonawca składa: 3.1. Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak¬tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za¬kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) potwierdzenia opisanego przez zama¬wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po¬stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 3 000 000,- zł ( słownie: trzy miliony złotych ) netto każda z nich oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo¬stały wykonane należycie, b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w zakresie: - konstrukcyjno-bu¬dowlanej - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-ener¬getycznych - co najmniej jedna osoba; oraz geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - co najmniej jedna osoba 3) potwierdzenia opisanego przez zama¬wiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędno¬ścio¬wo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy¬konawcy na łączną kwotę co najmniej 2 000 000,- zł, ( słownie: dwa miliony złotych ) dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.4. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. 3.5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej poprawności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Gwarancja jakości - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/siwz/hala

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków pok. 15 w godz. 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku. Opłata: 250,00 Waluta PLN.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 109 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.