eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu prac remontowych na II piętrze Oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa pn. Dom Zwierzyniecki w Krakowie, przy ul. Królowej Jadwigi 41

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Kraków: wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu prac remontowych na II piętrze Oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa pn. Dom Zwierzyniecki w Krakowie, przy ul. Królowej Jadwigi 41
Numer ogłoszenia: 148673 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa , Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.mhk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu prac remontowych na II piętrze Oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa pn. Dom Zwierzyniecki w Krakowie, przy ul. Królowej Jadwigi 41.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu prac remontowych na II piętrze Oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa pn. Dom Zwierzyniecki w Krakowie, przy ul. Królowej Jadwigi 41. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót: malowanie ścian i sufitów, cyklinowanie parkietu, układanie wykładziny PCV, układanie płytek ceramicznych, wymiana i montaż instalacji elektrycznej, instalacja dodatkowego węzła sanitarnego, montaż ścianki działowej oraz inne prace towarzyszące. Prace będą prowadzone w obiekcie czynnym. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa na którą składają się: 1) Program funkcjonalno - użytkowy - oprac. przez Generalnego Realizatora Procesu Inwestycyjnego Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie wraz z rysunkiem poglądowym, 2) Przedmiary. Zamawiający informuje, że przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Dokumenty określone w ust. 4 stanowią Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do siwz..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1. pkt. 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.17.00 - 45.31.17.00 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: 2 zamówienia (tj. umowy), z których każde dotyczyło remontu budynku o kubaturze ponad 1000 m3 i które w sumie zawierały następujący zakres: prace remontowe i ogólnobudowlane, prace instalacyjne sanitarne i elektryczne. Metoda spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje: a) kierownikiem robót posiadającym: min. 5 lat doświadczenia zawodowego, uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami Prawa budowlanego, b) kierownik robót sanitarnych posiadającym: min. 5 lat doświadczenia zawodowego, uprawnienia budowlane do kierowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone przepisami Prawa budowlanego, c) kierownik robót elektrycznych posiadającym: min. 5 lat doświadczenia zawodowego, uprawnienia budowlane do kierowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych określone przepisami Prawa budowlanego. Metoda spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    2 zamówienia (tj. umowy), z których każde dotyczyło remontu budynku o kubaturze ponad 1000 m3 i które w sumie zawierały następujący zakres: prace remontowe i ogólnobudowlane, prace instalacyjne sanitarne i elektryczne.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zobowiązanie podmiotów w oryginale lub inny dokument - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale 5 siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp; 2. pełnomocnictwo, w przypadkach, o których mowa w rozdziale 10 ust. 4 siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja jakości - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 , Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) Ograniczenia zakresu przedmiotu umowy związanego z zaniechaniem wykonania robót lub zmniejszeniem ilości robót, będących przedmiotem niniejszej umowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia umownego na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji. Na podstawie dokonanej inwentaryzacji Wykonawca sporządzi kosztorys obejmujący wartość zaniechanych prac lub uwzględniający zmniejszoną ilość robót, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury / rachunku; 2) Obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy spowodowanego wystąpieniem okoliczności, o których mowa w pkt 1) - 5) niniejszego ustępu, lub w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) Zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 1 z uwagi na: a) zawieszenie prac przez Zamawiającego, b) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do prac, c) siłę wyższą (w tym awaria systemów zasilania obiektu w media, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, pożar, zalanie), d) ograniczenie zakresu prac dot. nin. Umowy. 4) Wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ze względu na przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, które w razie ich przyjęcia przyspieszą ukończenie robót, w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego. 5) Konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie realizacji robót budowlanych, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji prac. 6) Wyrażenie przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nazwa: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa Adres siedziby: 31-011 Kraków, Rynek Główny 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 09:00, miejsce: 1Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Sekretariat Dyrekcji - III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje przeprowadzenie Wizji lokalnej: Zamawiający zaleca wykonawcom udział w wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 19.10.2015 r. o godzinie 10:00 przed Oddziałem Muzeum Historycznego Miasta Krakowa (Dom Zwierzyniecki, ul. Królowej Jadwigi 41. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji lokalnej jest Maria Makarewicz lub Andrzej Chodorowski, tel. kontaktowy (0-12) 61-92-307. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, jednak ryzyko związane z przygotowaniem oferty bez uczestniczenia w Wizji lokalnej ponosi wykonawca..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.