Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Krosno Odrzańskie: Zakup i dostawa mebli na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Fryderyka Chopina w Krośnie Odrzańskim.
Numer ogłoszenia: 148643 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I-go Stopnia , ul. B. Chrobrego 13, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 383 54 66, faks 068 383 06 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.krosno-odrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna szkoła artystyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Fryderyka Chopina w Krośnie Odrzańskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10i mebli do wyposażenia klas dydaktycznych i pomieszczeń szkoły. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku przez Zamawiającego. 1. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz zamawianych mebli określony został w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający określił jako wzór modele poszczególnych mebli za pomocą opisu ich parametrów tj. wymiarów, modeli i rysunku graficznego, nie wskazując na konkretnych producentów czy markę. Podane nazwy modeli należy przyjąć jako wzorcowe, stosując modele równoważne. 4. Zamawiający podał w opisie przedmiotu zamówienia wymagane kolory dla poszczególnych mebli. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek przedstawić próbki (wzorniki) wymaganych przez Zamawiającego kolorów i dopiero po uzyskaniu jego akceptacji dostarczyć przedmiot zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble do wyposażenia klas i pomieszczeń (poza krzesłami) były objęte, co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji, natomiast krzesła co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble posiadały atesty: 1) Atest Higieniczny potwierdzający Klasę Higieny E1; 2) Świadectwo Jakości Zdrowotnej wydane przez Państwowy Zakład Higieny; 3) Klasyfikacja reakcji ogniowej zgodnie z normą DIN EN 13501-1; 7. Zamawiający wymaga, aby oferowane krzesła posiadały atesty trudnopalności dla tapicerek oraz atesty bezpieczeństwa, a także badania wytrzymałości. Natomiast krzesła obrotowe do stanowisk komputerowych muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). 8. Zamawiający dopuszcza montaż mebli w pomieszczeniach Zamawiającego. 9. Nazwy zamówienia nadano wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (kod CPV): Kody wg Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 39130000-2 - meble biurowe 39112000-0 - krzesła 10. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały biurowe na nowe, wolne od wad; 2) Nazwa dostarczonego towaru na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym; 3) Cena towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza ofertowego; 4) Koszty opakowania, ubezpieczenia, wniesienia do siedziby Zamawiającego (we wskazane miejsce, pomieszczenie) załadunku, rozładunku, transportu, spedycji, montażu oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia, ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty w formularzu cenowym; 5) Wykonawca dostarczy meble do siedziby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10i w godzinach od 8:00 - 15:00; 6) Zamówienie stanowią meble na wyposażenie klas i pomieszczeń Państwowej Szkoły Muzycznej w Krośnie Odrzańskim, których zestawienie zawarte jest w załączniku nr 4..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm.krosno-odrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
ul. Piastów 10i
66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia ul. Piastów 10i 66-600 Krosno Odrzańskie sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.