Ogłoszenie z dnia 2006-03-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Izabelin: budowa budynku przedszkola gminnego w Izabelinie przy ul. Planty - Sprawa ZP/B/03/RI/2006
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Izabelin, do kontaktów: Piotr Kosicki - inspektor ds. zamówień publicznych, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 7228951, fax 022 7228006, e-mail: zam.publiczne@izabelin.pl, www.izabelin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku przedszkola gminnego w Izabelinie przy ul. Planty - Sprawa ZP/B/03/RI/2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola gminnego o powierzchni użytkowej wynoszącej 1089,40 m kw., zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych nr 639, 642, 643 przy ul. Planty u zbiegu z ulicą Kościuszki w Izabelinie. Budynek zaprojektowano jako wolnostojący, parterowy i nie podpiwniczony o konstrukcji tradycyjnej ze stromymi dachami krytymi blachą dachówkową. Na terenie działki zakłada się wykonanie parkingów i dojazdów o pow. ok. 690,20 m kw. Płatność za zrealizowanie roboty będzie następować w cyklu trzy miesięcznym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Pow. 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Wymagane wadium: 30 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1) którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowali, jako generalny wykonawca, roboty budowlane polegające na modernizacji (w rozumieniu art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane) lub budowie co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej, których wartość robót - w każdym wykazanym obiekcie - wyniosła co najmniej 1 mln PLN (brutto) wraz z potwierdzeniem stosownymi referencjami, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć obiekt budowlany zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych (Dz. U. Nr 112 z dnia 31 grudnia 1999 r. poz. 1316) określony w opisie przedmiotowym dla następujących klas 1263, 1130, 1264,1262,1261, 1220. 2) posiadają w okresie ostatnich trzech lat średnie roczne przychody netto w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN rocznie, 3) posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytowana kwotę, co najmniej 1 mln PLN, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1 mln. PLN 4) wykażą, iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem kierowniczym przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienie, który posiada wymagane prawem uprawnienia oraz są wpisani na listę właściwej izby samorządu zawodowego, a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - wydane wg aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) kierownik robót w branży wodno-kan. - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) kierownik robót w branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) wykażą, iż zatrudniają stale w roku, co najmniej 15 pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie; 6) udzielą, co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia 7) zrealizują przedmiot zamówienia, w co najmniej 60% siłami generalnego wykonawcy 8) wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.04.2006, na pisemny wniosek wykonawcy, cena - 550,00 PLN + ewentualne koszty przesłanie Pocztexem, w przypadku jej przesłanie za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 11:30 - kancelaria gmina Izabelin. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2006, godzina 12:00, sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, ZPORR. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.03.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka samorządowego przy ul. Działowskiego w Krakowie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Budowa kancelarii Leśnictwa Korntka
- Remont części pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w budynku "D" Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.