eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I BIELIZNY MEDYCZNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-05

Piekary Śląskie: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I BIELIZNY MEDYCZNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
Numer ogłoszenia: 148624 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I BIELIZNY MEDYCZNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz bielizny medycznej na potrzeby Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. 2.Szczegółowy wykaz wyrobów zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Zaoferowane do przetargu wyroby medyczne winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ), a także odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Oferowane do przetargu wyroby muszą być zgodne z opisem przedstawionym w SIWZ oraz spełniać wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego. 5.Dostarczane wyroby muszą być odpowiednio opakowany i oznakowany etykieta zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy oraz autoryzowanego przedstawiciela / dystrybutora/ importera; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod; wyraz JAŁOWE, STERYLNE jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy, pełnobarierowy, zgodny z normą EN 13795 cz. 1-3, wykonany z włókniny typu SSMMS o gram. 45 g / m2; rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny; posiada 4 wszywane troki o długości 45 cm, umiejscowione w specjalnym kartoniku umożliwiającym zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania asepty-cznego; dodatkowo zapięcia w okolicy karku na rzep o długości 12,5 - 13 cm na jednej części fartucha i 6,5 - 7,5 cm na drugiej części fartucha; szwy wykonane techniką ultradźwiękową; odporność na przesiąkanie płynów 40,5 cm H2O; odporność na przenikanie mokroorganizmów na mokro : IB 3,58; rozmiar S, M, L, XL; do każdego fartucha min. 2 ręczniki włókninowe o gram. 50 g / m2; fartuch dodatkowo zawinięty w serwetkę włókninową;Opakowanie : torebka papierowo-foliowa musi posiadać informację o dacie ważności i numer serii w postaci 2 naklejek do umieszczenia w dokumentacji medycznej; sterylizowane parą wodną - szt 3200; 2)Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy, pełnobarierowy, zgodny z normą EN 13795 cz. 1-3, wykonany z włókniny typu SSMMS o gram. 45 g / m2; w okolicy klatki piersiowej, brzucha i przedramion wzmocniony; wzmocnenia wykonane z polipro- pylenu i polietylenu o łącznej gramaturze 28 g / m2, gramatura fartucha w miejscach wzmocnionych minimum 73 g / m2; rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny; tylne części fartucha zachodzące na siebie; posiada 4 wszywane troki o długości 45 cm, umiejscowione w specjalnym kartoniku umożliwiającym zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego; szwy wykonane techniką ultra-dźwiękową; odporność na przesiąkanie płynów 40,5 cm H2O; odporność na przenikanie mikroorganizmów na mokro : IB 3,58; rozmiar S, M, L, XL; do każdego fartucha minimum 2 ręczniki chłonne o grama. 50 g / m2, fartuch dodatkowo zapakowany w serwetę włókninową. Opakowanie : torebka papierowo-foliowa musi posiadać informację o dacie ważności i numer serii w postaci 2 naklejek do umieszczenia w dokumentacji medycznej; sterylizowane parą wodną. - szt 2500; 3)Fartuch medyczny z mankietem, włókninowy, wiązany na troki, gram. 25 g / m2, rozmiar L ( Large ), przewiewny, niejałowy - szt 2000; 4)Komplet odzieży operacyjnej, wykonany z włókniny SMS,o gram. 35 g / m2, pakowany indywidualnie w worek foliowy,bluza z krótkim rękawem, wycięciem V pod szyją, na przodzie bluzy dwie kieszenie i kieszonka na długopis, spodnie proste, wykończone trokiem do ściągnięcia; kolor niebieski, rozmiar :S, M, L, XL, XXL -op 2400; 5)Przyrząd do zaciskania i odcinania pępowiny - szt 3; 6)Serweta jałowa dwuwarstwowa ( laminat + włóknina ), o gram. 56 g / m2, o wymiarach 90 x 75 cm z otworem o średnicy 6 x 8cm i przylepcem wokół otworu.- szt 650; 7)Serweta jałowa, dwuwarstwowa ( laminat + włóknina ), o gram.56 g / m2, o wymiarach 120 x 90 cm z otworem o średnicy 10 cm i przylepcem wokół otworu, chłonność 350%. - szt 1000; 8)Spodenki do kolonoskopii, wykonane z włókniny PP, gramatura 40 g / m2, posiadające przecięcie, rozmiar uniwersalny w op. 10 szt - op 170; 9)Sterylna, jednorazowa, osłona na przewody, z foliową taśmą do mocowania na końcach, wykonana z folii polietylenowej, duża wytrzymałość mechaniczna na rozerwanie podczas zabiegu operacyjnego, łatwe montowanie, rozmiar 16 x 250 cm (+/- 2 cm)- szt 400; 10)Zestaw jednorazowy do cięcia cesarskiego, nieprzepuszczalny dla wody, płynów ustrojowych, krwi, antyelektrostatyczny, zawierający: - serweta na stolik 150 x 190 cm - 1 szt;- serweta na stolik Mayo 80 x 140 cm - 1 szt;- serweta do cesarskiego cięcia 200 x 320 cm z otworem z folią operacyjną 25 x 30 cm, torbą do zbiórki płynów 75 x 85 cm ze sztywnikiem, filtrem, 2 końcówkami do podłączenia ssaka - 1szt; - ręcznik chłonny dla noworodka 75 x 80 cm - 1 szt;- fartuch chirurgiczny - 4 szt; - serwety gazowe 45 x 45 cm z RTG i taśmą; - tupfery gazowe 30 x 30 cm - 20 szt; - taśma przylepna 10 x 50 cm - 1 szt; - przylepiec 2 x 22 cm - 1 szt; - ręcznik do rąk - 4 szt.Opakowanie : torba papierowo-foliowa z dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej.-op 600; 11)Zestaw jednorazowy do laparoskopii w składzie :- serweta na stolik 150 x 190 cm - 1 szt; - serweta na stolik Mayo wzmocniona 80 x 140 cm - 1 szt; - serweta laparoskopowa 200 x 260 cm w kształcie litery T z otworem z folią operacyjną 30 x 30 cm - 1 szt; - nogawica 70 x 120 cm - 2 szt; - taśma przylepna 10 x 50 cm - 1 szt; - pokrowiec na przewody 14 x 250 cm - 1 szt; - ręczniki do rąk 30 x 30 cm - 4 szt.Opakowanie : typu TYVEC z etykietą w języku polskim z dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej. -op 300; 12)Zestaw jednorazowy do operacji urologiczno-ginekoligicznych o składzie : - serweta na stolik 150 x 190 cm - 1 szt;- serweta na stolik Mayo 80 x 140 cm - 1 szt; - serweta z przylepcem 170 x 180 cm - 1 szt; - serweta kroczowa 75 x 100 cm z otworem przylepnym o wym. 6 x 14 cm z przylepcem - 1 szt;- nogawica 70 x 120 cm - 2 szt;- taśma przylepna 10 x 50 cm - 1 szt.Opakowanie : typu TYVEC z etykietą w języku polskim z dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej.- op 200; 13)Zestaw obłożeń jednorazowych uniwersalnych, wykonany z laminatu dwuwarstwowego (polietylen / polipropylen), gram.56 g / m2, o składzie:- serweta górna z przylepcem 240 x 150 cm - 1 szt;- serweta dolna z przylepcem 180 x 150 cm - 1 szt;- serweta boczna z przylepcem na szerokim boku 95 x 75 cm - 2 szt; - serweta na stół do instrumentarium 190 x 150 cm - 1 szt; - serweta na stolik Mayo 140 x 80 cm - 1 szt;- serwetki do rąk z włókniny kompresowej 30 x 30 cm - 2 szt. Opakowanie : typu TYVEC z etykietą w języku polskim z dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej - op 800; 14)Zestaw porodowy o składzie :- serweta na stolik 90 x 120 cm - 1 szt;- serweta bez przylepca 90 x 120 cm - 1 szt; - podkład chłonny 60 x 90 cm - 2 szt;- serweta chłonna dla noworodka 75 x 80 cm - 1 szt;- ręcznik do rąk 30 x 30 cm - 6 szt.Opakowanie : typu TYVEC z etykietą w języku polskimz dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej.-op 3;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.19.90.00 - Odzież medyczna .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o spełnieniu przez oferowane wyroby obowiązujących norm i przepisów, oraz posiadaniu przez Wykonawcę stosownych dopuszczeń oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie zamawiającego w wyznaczonym terminie( Załącznika nr 1 do specyfikacji ); b)raporty walidacji w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 Formularz cenowy; c) oświadczenie o posiadaniu firmowych materiałów producenta potwierdzających cechy wymagane dla przedmiotu zamówienia i gotowości ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie ( Załącznika nr 1 do specyfikacji ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: 1)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2. Zmiany cen, o których mowa w pkt 1 nie wymaga konieczności aneksowania umowy i następują z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów regulujących te kwestie. 3.W przypadkach zmian, o których mowa powyżej Wykonawca powiadomi Zamawiającego o obowiązującym rozporządzeniu lub ustawie. 4.Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych wyrobów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego bez konieczności anaksowania umowy. 6.Strony dopuszczają: 1)zmiana wielkości opakowania wyrobów, w przypadku braku dostępności, 2)zmiany umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej, kodu dostarczonego wyrobu jeśli na skutek okresowego niedoboru, zaprzestania lub wstrzymania produkcji, wycofania wyroby z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz ) nie jest możliwe dostarczenie asortymentu określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę wyrób posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie a Zamawiający go zaakceptuje. 7.Zmiany o których mowa w pkt 6 nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu zamówienia . 4.Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania okoliczności o których mowa w pkt 6.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.