eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Na sukcesywną dzierżawę wraz z montażem, uruchomieniem i bezpłatnym szkoleniem personelu, zamrażarek niskotemperaturowych, fabrycznie nowych i kompletnych określonych w załącznikach 5 - 6 do SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Wrocław: Na sukcesywną dzierżawę wraz z montażem, uruchomieniem i bezpłatnym szkoleniem personelu, zamrażarek niskotemperaturowych, fabrycznie nowych i kompletnych określonych w załącznikach 5 - 6 do SIWZ
Numer ogłoszenia: 148343 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na sukcesywną dzierżawę wraz z montażem, uruchomieniem i bezpłatnym szkoleniem personelu, zamrażarek niskotemperaturowych, fabrycznie nowych i kompletnych określonych w załącznikach 5 - 6 do SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa wraz z montażem, uruchomieniem i bezpłatnym szkoleniem personelu z sukcesywną dostawą zamrażarek niskotemperaturowych, fabrycznie nowych i kompletnych, określonych w załącznikach od 5 do 6 SIWZ. Przedmiot został podzielony na n/w części: Część 1 zamówienia: Zamrażarki niskotemperaturowe - 2szt. Część 2 zamówienia: Zamrażarki niskotemperaturowe - 4szt. 2. Przedmiot zamówienia określony został w Załącznikach od 5 do 6 SIWZ poprzez określenie minimalnych parametrów funkcjonalno-technicznych aparatury będących przedmiotem dzierżawy. Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne lecz nie gorsze niż określone w Załącznikach od 5 do 6 SIWZ - pod względem parametrów technicznych. 3. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 4. Szczegółowy informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium: - Dla części 1 zamówienia w wysokości 1.000,00zł - Dla części 2 zamówienia w wysokości 1.500,00zł przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Oczekiwane warunki gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zgodnie z art. 144 cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania Umowy z powodu: i. przedłużenia terminu związania ofertą. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający przedłużeniu terminu związania ofertą o oznaczony okres, ii. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień, iii. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający okresowi ich występowania, iv. innych przerw w realizacji zamówienia powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający zaistniałym przerwom, v. uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skróceniu terminu. Zmiana skutkuje skróceniem terminu o uzgodniony okres, b) zmiana nazwy, siedziby Stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy - na warunkach określonych we wzorze Umowy. d) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, e) zmiana dotycząca wprowadzenia zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, f) zmiana wysokości kwot ujętych w poszczególnych latach budżetowych realizacji zamówienia z uwagi na przesunięcia finansowe i korekty budżetu Zamawiającego, jak również w przypadku szybszego wyczerpania środków lub jego opóźnienia z wyjątkiem maksymalnej kwoty zobowiązania umownego, g) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, h) gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia będzie wynikać ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy. i) zmiany stawki podatku VAT, j) w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eitplus.pl/pl/aktualne/111/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław budynek 1A, pok. 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław Sala Konferencyjna, 1p...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach programu badawczego Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne - BioMed (nr projektu POIG.01.01.02-02-003/08-00), Oś Priorytetowa 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1. Wsparcie badań naukowych do budowy gospodarki opartej na wiedzy finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamrażarki niskotemperaturowe - 2szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu dzierżawy zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Oczekiwane warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamrażarki niskotemperaturowe - 4szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu dzierżawy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Oczekiwane warunki gwrancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.