Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-10
Dorohusk: Usługi pracy sprzętu i środków transportu wraz z ich obsługą przy wykonaniu prac remontowych na terenie Gminy Dorohusk
Numer ogłoszenia: 14820 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dorohusk , ul. I Armii Wojska Polskiego 50, 22-175 Dorohusk, woj. lubelskie, tel. 82 5661089 w. 20, faks 82 5661061.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dorohusk.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pracy sprzętu i środków transportu wraz z ich obsługą przy wykonaniu prac remontowych na terenie Gminy Dorohusk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest: 1.Transport materiałów samochodem skrzyniowym o ładowności 5-20 Mg, (cena w zł/km) przy wykorzystaniu pełnej ładowności wagowej lub objętościowej z załadunkiem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia wraz z obsługą, ilość maksymalna zamawianych usług 700 km. 2.Transport drobnicy i osób samochodem dostawczym z załadunkiem i rozładunkiem wraz z obsługą, (cena w zł/km), ilość maksymalna zamawianych usług 300 km. 3.Transport materiałów ciągnikiem kołowym z 1 przyczepą o tonażu do 8 Mg z wykorzystaniem pełnej ładowności skrzyni wraz z załadunkiem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, ilość maksymalna zamawianych usług - 200 godzin. 4.Transport materiałów ciągnikiem kołowym z 2 przyczepami o tonażu do 8Mg każda z wykorzystaniem pełnej ładowności skrzyń wraz z załadunkiem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, ilość maksymalna zamawianych usług - 300 godzin. 5.Praca ładowarki wraz z obsługą - ilość maksymalna zamawianych usług - 100 godzin. 6.Praca koparko-spycharki wraz z obsługą, ilość maksymalna zamawianych usług 120 godzin. 7.Praca równiarki z obsługą (w zakresie profilowania i wyrównywania), ilość maksymalna zamawianych usług - 700 godzin. 8.Praca ciągnika z włóką (do wyrównywania- wygładzania nawierzchni dróg gruntowych po wyrównaniu równiarką), ilość maksymalna zamawianych usług - 100 godzin. 9.Praca ciągnika z broną talerzową (cięcie darni, mieszanie gruntu i kruszywa o różnych frakcjach), ilość maksymalna zamawianych usług - 50 godzin. 10.Praca kosiarki rotacyjnej wraz z obsługą, ilość maksymalna zamawianych usług - 300 godzin 11.Wykonanie robót ręcznych związanych z zamówieniem ilość maksymalna zamawianych usług - 300 godzin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na poświadczenie powyższego warunku wykonawcy winni przedłożyć wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia tj. przynajmniej po jednym: samochód dostawczy (skrzyniowy)o ładowności 5-20 ton. ; ciągnik kołowy z przyczepą o tonażu do 8 ton; ładowarka; koparko-spycharka; równiarka (wg. Zał. Nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z kryterium spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na poświadczenie powyższego warunku wykonawcy winni przedłożyć dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z kryterium spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dorohusk
Ul. I AWP 50
22 - 175 Dorohusk
pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dorohusk Ul. I AWP 50 22 - 175 Dorohusk sekretariat, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej rewitalizacji zalewu Zakrzew w Kłobucku , wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich.
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łuków - etap V
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.