eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłowo › Remont drogi gminnej nr 189027N Bartki - droga powiatowa nr 1558N w miejscowości Bartki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Kozłowo: Remont drogi gminnej nr 189027N Bartki - droga powiatowa nr 1558N w miejscowości Bartki
Numer ogłoszenia: 148161 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozłowo, Kozłowo 60A, 13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6267505, fax 089 6267502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 189027N Bartki - droga powiatowa nr 1558N w miejscowości Bartki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej nr 189027N Bartki - droga powiatowa nr 1558N w miejscowości Bartki. Zakres robót obejmuje: - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego grubości 10 cm, - wyprofilowanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym w ilości średnio 100kg/2 , po uprzednim oczyszczeniu nawierzchni i jej skropieniu emulsją asfaltową m2 - 1390,0 - roboty nawierzchniowe polegające na wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego gr.4cm dla kategorii ruchu KR1-2 po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową Remont drogi zostanie wykonany na odcinku długości około 300 mb i szerokości około 3,5 mb wraz z wjazdami do posesji i na drogi wewnętrzne o powierzchni około 1 390 m2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (zał. Nr 9 do SIWZ) i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (zał. Nr 10 do SIWZ) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dojazd mieszkańców do posesji w trakcie wykonywania prac oraz do poniesienia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy, utrzymaniem w należytym stanie technicznym oznakowania robót, zorganizowania zaplecza budowy oraz do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj., - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik budowy -1 osoba posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe: 2 lata na stanowisku kierownika budowy - doświadczenie w zakresie dróg, posiadanie uprawnień budowlanych i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . - dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (Załącznik Nr 1 do SIWZ), należy przedłożyć: 1. kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. parafowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. wzory stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia. Potwierdzenie przynależności kierownika budowy przez przedstawienie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm. - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ, 3. wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - na załączniku nr 7 (wykaz podwykonawców ), wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - na załączniku nr 7a , 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1 Dokument potwierdzający posiadanie polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wybrania oferty wspólnej wykonawca jest zobowiązany w ciągu trzech dni od powzięcia informacji o wyborze przedłożyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 2. Oferta winna zawierać: - oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - załącznik Nr 3 do SIWZ, - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS, - polisa ubezpieczeniowa, dla każdego partnera z osobna. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kozłowo 13-124 Kozłowo 60A, pokój nr 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kozłowo 13-124 Kozłowo 60A, I pietro - pokój nr 15 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.