eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa leków , psychotropów , płynów infuzyjnych ,rozpuszczalników oraz zamkniętego systemu do pobierania krwi do apteki szpitalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Łódź: Dostawa leków , psychotropów , płynów infuzyjnych ,rozpuszczalników oraz zamkniętego systemu do pobierania krwi do apteki szpitalnej
Numer ogłoszenia: 148131 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107083 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków , psychotropów , płynów infuzyjnych ,rozpuszczalników oraz zamkniętego systemu do pobierania krwi do apteki szpitalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków ,psychotropów, płynów infuzyjnych, rozpuszczalników oraz zamkniętego systemu do pobierania krwi typu aspiracyjno-próżniowego specjalistycznych do apteki szpitalnej . Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Pakiety. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów i przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 14 a-14 d do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na leki o innych nazwach handlowych niż wymienione w specyfikacji przetargowej lecz zawierające substancję czynną o tej samej nazwie międzynarodowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia .Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną , zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp , jest zobowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ , bądź tez przewiduje rozwiazania lepsze niż opisywane. Za zamiennik należy rozumieć preparat, który ma identyczne działanie , posiada taką samą dawkę leku oraz tą samą drogę podania . Zamawiający dopuszcza zamianę postaci leków w zakresie tabletek powlekanych, kapsułek, drażetek,i.t.p.oraz leków iniekcyjnych w zakresie ampułek i fiolek. W przypadku gdy żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub jest tymczasowy brak produkcji tego leku, a nie ma równoważnego, którym można by było go zastąpić należy wycenić ten lek podając ostatnia cenę sprzedaży oraz uwagę o jego braku lub wstrzymaniu produkcji. Zamawiający określa , że wymaganym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest okres jednego roku- 12 miesięcy. Dostawy każdej części przedmiotu zamówienia przedmiotu realizowane będą sukcesywne, dostawy będą cząstkowe, w miarę potrzeb Zamawiającego i zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W zakresie Pakietów 3 i 4- przewiduje się dostawy od 13 lipca 2013, w zakresie Pakietów 1 i 2 - przewiduje się , iż zamówienia na niektóre pozycje będą składane z opóźnieniem, tj. pierwsza dostawa może nastąpić później niż dnia 13 lipca 2013 roku...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.92.00 - 33.69.92.00 33.69.21.00 - Roztwory do wstrzykiwania 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 -Leki różnych grup terapeutycznych 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: PGF Urtica Sp. z o.o. - Lider; PGF Hurt Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 343000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255185,09

  • Oferta z najniższą ceną: 255185,09 / Oferta z najwyższą ceną: 292989,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1A -Leki różnych grup terapeutycznych 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GSK Serwices Sp zo.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47664,56

  • Oferta z najniższą ceną: 47664,56 / Oferta z najwyższą ceną: 49240,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 -Psychotropy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intra Sp z o.o.,, ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94390,27

  • Oferta z najniższą ceną: 94390,27 / Oferta z najwyższą ceną: 105802,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 -Płyny infuzyjne i rozpuszczalniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42274,01

  • Oferta z najniższą ceną: 42274,01 / Oferta z najwyższą ceną: 42274,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.