eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sękowa › WYWÓZ ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z GOSPODARSTW DOMOWYCH Z TERENU GMINY SĘKOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Sękowa: WYWÓZ ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z GOSPODARSTW DOMOWYCH Z TERENU GMINY SĘKOWA
Numer ogłoszenia: 1480 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sękowa , Sękowa 252, 38-307 Sękowa, woj. małopolskie, tel. 018 3518016 w. 29, faks 018 3540310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sekowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z GOSPODARSTW DOMOWYCH Z TERENU GMINY SĘKOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia : Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych z terenu gminy Sękowa. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie : 1/ zbiórka i wywóz worków z odpadami komunalnymi stałymi wzdłuż dróg publicznych, o długości około 80 km w ilości około 1.500 m3/ rocznie 2/ zbiórka surowców wtórnych i wielkobarytowych wzdłuż dróg publicznych, o długości około 80 km w ilości około 800m3/ rocznie 3/ wywóz odpadów z kontenerów i wózków ustawionych przy : cmentarzach wyznaniowych z terenu Gminy Sękowa; budynkach użyteczności publicznej z terenu Gminy Sękowa; budynkach wielorodzinnych w Sękowej, Ropicy Górnej i Krzywej w ilości około 800m3/ rocznie 4/ wywóz odpadów komunalnych na wysypisko śmieci. 5/ wywóz surowców wtórnych do punktów odzysku 6/ utrzymanie miejsc obok kontenerów i wózków w należytym stanie technicznym i sanitarnym 7/ dezynfekcja kontenerów raz w miesiącu w porze letniej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a) posiadają zezwolenie wydane przez Wójta lub Burmistrza na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust.1. pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze własnej gminy udokumentują zwolnienie zgodnie z ww. ustawą z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwolenia, b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach. Warunki przedstawione w pkt.1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić odrębnie. a) wykonali ( lub nadal wykonują ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) wykonali ( lub nadal wykonują ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych w ramach jednej umowy trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych, b) dysponują sprzętem do obsługi w zakresie odbioru i wywozu nieczystości stałych tj. przynajmniej 1 pojazdem o ładowności do 5 ton obsługującym drogi i mosty o niskiej ładowności , samochodami przystosowanymi do jazdy w trudnych warunkach atmosferycznych w okresie występowania gołoledzi dużej pokrywy śnieżne samochodami skrzyniowymi do zbiórki odpadów komunalnych w workach, samochodami skrzyniowymi do zbiórki surowców wtórnych i wielkogabarytowych, samochodami do wywozu odpadów z kontenerów i wózków c) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy w w sprzętu . Warunki przedstawione w pkt. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia min. 100.000 zł . Warunek przedstawiony w pkt.3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać odrębnie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1. pkt.1-10 i 2 pkt 1-4 Ustawy PZP 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX, wg zasady spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego z wymaganych warunków lub nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostanie wykluczony z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik Nr 3 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ( samochodów ) - załącznik Nr 4. 8a ) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - co najmniej 3 usługi - załącznik Nr 5 10) polisa , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11) zezwolenie na prowadzenie działalności zbierania i transportu odpadów komunalnych i surowców wtórnych. 12) umowa z odbiorcą utylizującym odpady, odpady posortowane i odbiorcą unieszkodliwiającym odpady komunalne obowiązującą do 31.grudnia 2009 r. 13) parafowany projekt umowy - załącznik Nr 6 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oferta winna zawierać wymagane dokumenty (z pkt. 1, ppkt. 2,3,4,5, i 11) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Sekowa/Wprowadzenie/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Sekowa/podmiotowe/Zamowienia+publiczne/Zamowienia+publiczne+-+ogloszenia/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Sękowej pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.