eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługi pogotowia technicznegodla budynków (lokali i cześci wspólnych) oraz wykonywanie robót konserwacyjnych i awaryjnych robót remontowych w zakresie wyszczególnionym w siwz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Koszalin: Usługi pogotowia technicznegodla budynków (lokali i cześci wspólnych) oraz wykonywanie robót konserwacyjnych i awaryjnych robót remontowych w zakresie wyszczególnionym w siwz.
Numer ogłoszenia: 148045 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pogotowia technicznegodla budynków (lokali i cześci wspólnych) oraz wykonywanie robót konserwacyjnych i awaryjnych robót remontowych w zakresie wyszczególnionym w siwz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapewnienie usług pogotowia technicznego dla budynków (lokali i części wspólnych) zarządzanych (administrowanych)przez zamawiającego w zakresie robót na instalacjach centralnego ogrzewania, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych, centralnej ciepłej wody oraz robót branży ogólnobudowlanych wyszczególnionych w załączniku nr 3 do projektu umowy, w dniach: * poniedziałek - od godz. 0:00 do godz. 7:15 i od godz. 15:15 do godz. 7:15 następnego dnia roboczego, * wtorek, środa, czwartek - od godz. 15:15 do godz. 7:15 następnego dnia roboczego, * piątek - od godz. 15:15 do godz. 24:00, * soboty, niedziele i święta - całodobowo. -pow. użytkowa budynków 108.531,63m2 - adresowy wykaz zabezpieczanych przez pogotowie techniczne budynków stanowi załącznik nr 1 projektu umowy. Maksymalna wartość wynagrodzenia za materiały i wykonywanie robót dodatkowych w ramach pogotowia technicznego, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 11.500,00 zł netto (bez VAT) + należny podatek VAT. 2. Wykonywanie robót konserwacyjnych (określonych w załączniku nr 4 do projektu umowy) oraz utrzymanie w ciągłej sprawności instalacji centralnego ogrzewania w okresie sezonu grzewczego i centralnej ciepłej wody w okresie całego roku, w budynkach zarządzanych (administrowanych) przez zamawiającego - pow. użytkowa budynków to 47.480,04 m2. - adresowy wykaz zabezpieczanych przez pogotowie techniczne budynków stanowi załącznik nr 2 projektu umowy. 3. Wykonywanie awaryjnych robót remontowych w branży sanitarnej w zakresie instalacji: wewnętrznej i zewnętrznej centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, w lokalach, częściach wspólnych budynków oraz na terenach zewnętrznych budynków nieruchomości zarządzanych (administrowanych) przez zamawiającego Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy za wykonywanie awaryjnych robót remontowych w zakresie c.o. i c.c.w. to 20.000,00 zł netto bez VAT + należny podatek VAT.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 1.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie tego warunku - załącznik nr 2 siwz. Ocenę spełnienia tego warunku, zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi (wykonanej lub wykonywanej w ramach jednego kontraktu (umowy) w zakresie usług pogotowia technicznego w branży sanitarnej i elektrycznej oraz drobnych napraw ogólnobudowlanych w zakresie obejmującym co najmniej usługi pogotowia technicznego w branży sanitarnej i elektrycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełnić ww. warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie tego warunku - załącznik nr 2 siwz. Ocenę spełnienia tego warunku, zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie tego warunku - załącznik nr 2 siwz. Ocenę spełnienia tego warunku, zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie tego warunku - załącznik nr 2 siwz. Ocenę spełnienia tego warunku, zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

*Zamawiający żąda, aby wykonawca będący osobą fizyczną dołączył do oferty dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. * Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik niniejszej specyfikacji. 2. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty na następujących warunkach: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy w przypadku: a) wyłączenia instalacji w budynku z użytkowania z uwagi na brak ekonomicznego uzasadnienia ich remontu, b) zawiązania się na nieruchomości wspólnoty mieszkaniowej, c) sprzedaży nieruchomości, d) wyłączenia z zarządzania (administrowania) bądź przeznaczenia nieruchomości do rozbiórki. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu rzeczowego umowy w przypadku przejęcia w zarząd (administrowanie) nowych nieruchomości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 18,30 PLN. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 301 (sekretarait)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.