eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusówrehabilitacyjnych, integracyjno-edukacyjnego oraz integracyjno-rehabilitacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Staszów: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusów: rehabilitacyjnych, integracyjno-edukacyjnego oraz integracyjno-rehabilitacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 147978 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szkolna 4, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8643058, faks 15 8643058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszowski.eu/przetargi/PCPR
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusów: rehabilitacyjnych, integracyjno-edukacyjnego oraz integracyjno-rehabilitacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie turnusów rehabilitacyjnych, integracyjno-edukacyjnego oraz integracyjno-rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i wychowanków rodzin zastępczych z opiekunami z Powiatu Staszowskiego. CPV: 85 31 25 00 - 4- usługi rehabilitacyjne Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części i dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawców części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 10% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty lub oświadczenia: a) formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ, formularz cenowy oraz Szczegółowy program pobytu- sporządzony przez Wykonawcę z uwzględnieniem wymagań zawartych w pkt. IV SIWZ - Przedmiot zamówienia niniejszej SIWZ, b) - dokument potwierdzający aktualny wpis do rejestru organizatora turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z poźn. zm), - dokument potwierdzający aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.), c) pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). e) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.(ewentualnie do wykorzystania wzór oświadczenia - załącznik Nr 5 do SIWZ) Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokument wskazane w pkt: III.4.2).; III.6a); III.6.b); III.6e) Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć łącznie dokumenty wskazane w pkt : III.4.1.; III6a; III6d).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, c) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu wykonania zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, d) zmniejszenie zakresu rzeczowego zadania, e) innych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zmiany w treści umowy dopuszczone w ust. 1 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszowski.eu/przetargi/PCPR
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Staszowie, ul. Szkolna 4, 28-200 Staszów, pok. B1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 28-200 Staszów, ul Szkolna 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Tytuł projektu: Nowe szanse - nowe możliwości..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie pobytu dla 30 uczestników na jednym 6-dniowym (w tym 5 noclegów) oraz dla 2 opiekunów ze strony Zamawiającego turnusie integracyjno-edukacyjnym, zwanym dalej turnusem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestnikami turnusu będą wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz wychowankowie rodzin zastępczych z opiekunami. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie : od 15 do 31 lipca z dopuszczalną tolerancją +/- 3 dni. Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - miejscowości górskie, lokalizacja ośrodka w województwie Małopolskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie pobytu dla 30 uczestników - osób niepełnosprawnych i 25 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna ze strony Zamawiającego na jednym 14-dniowym turnusie rehabilitacyjnym, zwanym dalej turnusem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: miejscowości górskie - województwo Małopolskie. Uczestnikami turnusu będą pełnoletnie osoby niepełnosprawne o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od 15 sierpnia, a zakończenie najpóźniej do 05 października z dopuszczalną tolerancja +/- 3 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie pobytu dla 5 uczestników - osób niepełnosprawnych i 5 opiekunów osób niepełnosprawnych na jednym 14-dniowym turnusie rehabilitacyjnym, zwanym dalej turnusem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - miejscowości nad morzem. Uczestnikami turnusu będą pełnoletnie osoby niepełnosprawne o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi od 01 września z zakończeniem najpóźniej do 10 października. Turnus określony w części III ma być zrealizowany w tym samym terminie i w tym samym ośrodku co turnus w części IV. Dowóz uczestników na turnus określony w części III i IV ma być wspólny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie pobytu dla 22 uczestników - osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna ze strony Zamawiającego na jednym 14-dniowym turnusie integracyjno-rehabilitacyjnym, zwanym dalej turnusem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - miejscowości nad morzem. Uczestnikami turnusu będą pełnoletnie osoby niepełnosprawne o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi od 01 września z zakończeniem najpóźniej do 10 października..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie pobytu dla 28 uczestników - osób niepełnosprawnych i 23 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna ze strony Zamawiającego na jednym 14-dniowym turnusie integracyjno-usprawniającym, zwanym dalej turnusem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestnikami turnusu będą osoby niepełnosprawne ze znacznym i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności w tym osoby niewidome, niedowidzące oraz kobiety po mastektomii. Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju miejscowości nad morzem . Termin wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi od 15 sierpnia do 15 września z dopuszczalną tolerancją do +/- 3 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.