eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Rozbudowa, remont i wyposażenie świetlic na obszarach wiejskich gminy Więcbork

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Więcbork: Rozbudowa, remont i wyposażenie świetlic na obszarach wiejskich gminy Więcbork
Numer ogłoszenia: 147949 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Więcborku , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3895207, faks 052 3897212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,bip.wiecbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, remont i wyposażenie świetlic na obszarach wiejskich gminy Więcbork.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, remontowe wraz z wyposażeniem świetlic na obszarach wiejskich gminy Więcbork. Roboty budowlane będą prowadzone w ramach udzielonych pozwoleń na budowę ( szt. 4) oraz dokonanych zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. (szt. 12). Zakres zamówienia obejmuje: 1. Miejscowość Zakrzewska Osada: a) Jednokomorowy podziemny zbiornik na nieczystości płynne o poj. 6,00 m3, zbiornik prefabrykowany, wykonany z polietylenu (HDPE), b) Przykanalik z PCV o średnicy 160 mm, Udzielone pozwolenie na budowę znak AB. 7351 - 7 - 68/08 z dnia 18 11.2008 roku c) Ułożenie paneli podłogowych - pow. 143, 91m2, d) Izolacja stropu wełną mineralną gr. 15 cm. - pow. całkowita 307,50m2, e) Wymiana drzwi wejściowych, drewnianych na drzwi aluminiowe powlekane PCV, dwuskrzydłowe w kolorze brązowym - szt. 1 (pow. całkowita 4, 711 m2). Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. 2. Miejscowość Śmiłowo: a) Jednokomorowy podziemny zbiornik na nieczystości płynne o poj. 6,00 m3, zbiornik prefabrykowany, wykonany z polietylenu (HDPE), b) Przykanalik z PCV o średnicy 160 mm, Udzielone pozwolenie na budowę znak AB. 7351 - 7 - 69/08 z dnia 18 11.2008 roku c) Wymiana stolarki okiennej, drewnianej na PCV, okna rozwierne i uchylno - rozwierne, dwudzielne w ilości 15 szt. (pow. całkowita 38, 813 m2), d) Wymiana drzwi wejściowych, drewnianych na drzwi aluminiowe powlekane PCV, dwuskrzydłowe w kolorze brązowym - szt. 1 (pow. całkowita 3, 067 m2). Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. 3. Miejscowość Jeleń: a) Zmiana konstrukcji i pokrycia dachu - jego obniżenie; projektowany dach: układ krokwiowy- jednospadowy o kącie nachylenia 10 stopni , konstrukcja drewniana, pokrycie dachu z blachy dachówko podobnej w kolorze brązowym pow. 75,9 m2; rynny z PCV o średnicy 150mm, rury spustowe o średnicy 120 mm z PCV, obróbki blacharskie z blachy płaskiej powlekanej gr. 0,5mm; wszelkie elementy malowane i powłoki antykorozyjne należy dokładnie zabezpieczyć środkami bezbarwnymi, b) Komin zewnętrzny dobudowany do ściany świetlicy - prefabrykowany o wysokości h = 8 m, usytuowany na stopie fundamentowej, składający się z przewodu spalinowego o średnicy fi 200 mm i przewodu wentylacyjnego. Udzielone pozwolenie na budowę znak AB. 7351 - 7 - 67/08 z dnia 19 11.2008 roku. 4. Miejscowość Runowo Kraj: a) Instalacja c.o. w układzie poziomym, dwururowym, źródłem ciepła będzie proj. kocioł na paliwo stałe, zapotrzebowanie na moc cieplną wynosi 14, 913 kW, przewody co miedziane instalacyjne twarde, b) Elementy grzejne - grzejniki płytowe konwektorowe, podejścia boczne i dolne - szt. 9, c) Przewody poziome c.o. instalacji grzejnikowej należy układać w warstwie podłogowej, a także nad podłogą w bruzdach ściennych w otulinie izolacyjnej, całkowita długość 108m, d) Z uwagi na brak wolnego komina o odpowiednim przekroju, projektuje się zamontować w budynku komin dwupłaszczowy, żaroodporny o średnicy wewnętrznej 180 mm. Dla projektowanego kotła o mocy 19 kW przyjęto przekrój czopucha i kanału spalinowego równy przekrojowi króćca spalin 12 x 20 cm, Udzielone pozwolenie na budowę znak AB. 7351 - 7 - 28/08 z dnia 05.06.2008 roku. e) Ułożenie płytek ceramicznych wraz z cokolikiem - pow. 68,48 m2, f) Montaż płyt gipsowo - kartonowych na ruszczie metalowym - pow. 152, 525 m2, g) Malowanie dwukrotne - pow. 152, 525 m2. Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. 5. Miejscowość Zabartowo: a) Wymiana stolarki okiennej, drewnianej na PCV, okna rozwierne i uchylno - rozwierne , dwudzielne w ilości 18 szt. (pow. całkowita - 40,50m2), b) Wymiana drzwi wejściowych, drewnianych na drzwi aluminiowe powlekane PCV , dwuskrzydłowe w kolorze brązowym - szt. 1 (pow. całkowita 2, 65 m2), Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. 6. Miejscowość Jastrzębiec: a) Wymiana stolarki okiennej, drewnianej na PCV, okna rozwierne i uchylno - rozwierne , dwudzielne w ilości w ilości 10 szt. (pow. całkowita - 19, 416 m2), b) Wymiana drzwi wejściowych, drewnianych na drzwi aluminiowe powlekane PCV , dwuskrzydłowe w kolorze białym - szt. 1 (pow. całkowita 2,76 m2), c) Krycie dachu papą termozgrzewalną - pow. 186 m2. Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. 7. Miejscowość Nowy Dwór: a) Wymiana drzwi wejściowych, drewnianych na stolarkę metalową, powlekaną PCV w kolorze białym - szt. 2 ( pow. całkowita 4,148 m2), b) Montaż drzwi przesuwanych PCV kolor biały - szt. 2 (pow. całkowita 4, 62 m2), Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. c) Zakup wyposażenia świetlicy; Wyposażenie świetlicy w zestawie - 10 kpl: - Stół - szt. 1 i krzesło szt. 7 - Wyposażenie kuchni w zestawie - 1 kpl: - Stołów - szt. 1 i krzeseł - szt 6 Wyposażenie kuchni w sprzęt AGD w zestawie - 1kpl: - Chłodziarko zamrażarka 2 agregatowa, po. chłodziarki pow. 200l, poj. zamrażarki pow. 90l - szt. 1 - Patelnia elektryczna - szt. 1 - Kuchnia gazowo - elektryczna 4 palnikowa z piekarnikiem - szt. 1 Zakup naczyń stołowych w zestawie - 70 kpl: - Talerz obiadowy - głęboki - szt. 1 - Talerz obiadowy płaski - szt. 1 - Talerz deserowy - szt. 1 - Szklanka - szt. 1 - Nóż stołowy - szt. 1 - Widelec stołowy - szt. 1 - Łyżka stołowa - szt. 1 - Łyżeczka do kawy - szt. 1 - Łyżeczka do herbaty - szt. 1 - Widelczyk do ciasta - szt. Zakup naczyń kuchennych w zestawie - 1 kpl: - Waza do zupy - szt. 7 - Talerze do ciast - szt. 7 - Półmisek owalny - szt. 16 - Salaterka - szt. 16 - Łyżka wazowa - szt. 7 - Łyżka do sosów - szt. 7 - Łyżka do sałatek - szt. 15 - Widelec półmiskowy - szt. 15 - Łopatka do tortu - szt. 7 8. Miejscowość Puszcza: a) Wymiana stolarki okiennej, drewnianej na PCV, okna uchylne jednodzielne - szt. 9 ( pow. całkowita 30, 715 m2), b) Ułożenie paneli podłogowych - pow. 147,6 m2, Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. 9. Miejscowość Czarmuń: a) Ułożenie płytek ceramicznych wraz z cokolikiem - pow. 65, 213 m2, b) Malowanie dwukrotne z gruntowaniem i reperacją podłoża pomieszczeń świetlicowych - pow. 125, 388 m2 c) Przestawienie pieca kaflowego - szt. 1, d) Wymiana stolarki okiennej, drewnianej na PCV, okna rozwierne i uchylno - rozwierne , dwudzielne w ilości 11 szt. (pow. całkowita 7, 92 m2), e) Wymiana drzwi wejściowych, drewnianych na drzwi aluminiowe powlekane PCV , dwuskrzydłowe w kolorze brązowym - szt. 1 (pow. całkowita 2, 37 m2), f) Przebudowa komina nad dachem - cegła klinkierowa - 0,64 m2. Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. 10. Miejscowość Zakrzewek: a) Ułożenie płytek kamionkowych (mrozoodpornych) - pow. 30 m2, b) Izolacja stropu wełną mineralną gr. 15 cm. - pow. całkowita 360 m2, c) Renowacja podłogi poprzez lakierowanie w ilości 146,7 m2, d) Wymiana drzwi wejściowych, drewnianych na drzwi aluminiowe powlekane PCV, dwuskrzydłowe w kolorze brązowym - szt. 2 (pow. całkowita 6, 47 m2), Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. d) Zakup wyposażenia świetlicy: Wyposażenie świetlicy w zestawie - 4 kpl: - Stół - szt. 1 i krzesło szt. 7 Wyposażenie świetlicy w zestawie - 6 kpl: - Stół - szt. 1 i krzesło szt. 12 11. Miejscowość Suchorączek: a) Montaż płyt gipsowo - kartonowych na ruszczie metalowym - pow. 155, 905 m2, b) Izolacja stropu płytami styropianowymi gr. 10 cm - pow. 127,00 m2, c) Wymiana instalacji elektrycznej: - Montaż 14 lamp sufitowych, - Montaż 100, 85m przewodu podtynkowego miedzianego YLY 3 x 4mm2 0,6/1kV, - Montaż 10 szt. gniazd, 5 szt. przełączników i 3 szt. Wyłączników, - Montaż 20 puszek podtynkowych. Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. 12. Miejscowość Borzyszkowo: a) Ułożenie paneli podłogowych - pow. 155 m2, b) Wymiana stolarki okiennej, drewnianej na PCV, okna rozwierne i uchylno - rozwierne, dwudzielne w ilości 11 szt. (pow. całkowita 22, 665 m2). Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. 13. Miejscowość Dorotowo a) Roboty murarskie - 18,13 m2, b) Ułożenie płytek ceramicznych wraz z cokolikiem - pow. 43,20 m2, c) Montaż płyt gipsowo - kartonowych na ruszczie metalowym - pow. 43,20 m2, d) Izolacja stropu wełną mineralną gr. 15 cm. - pow. całkowita 43,20 m2, e) Gładź jednowarstwowa na ścianach - pow. całkowita 153,30 m2, f) Malowanie dwukrotne - pow. całkowita 189,00 m2, g) Wymiana opraw oświetleniowych - szt. 7, h) Wymiana stolarki okiennej, drewnianej na PCV, okna rozwierne i uchylno - rozwierne, dwudzielne w ilości 3 szt. (pow. całkowita 7,56 m2), i) Wymiana drzwi wejściowych, drewnianych na drzwi aluminiowe powlekane PCV, dwuskrzydłowe w kolorze brązowym - szt. 1 ( pow. całkowita 2,99 m2). Roboty remontowe - Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. z dnia 09.03.2009 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, dokumentacjach technicznych i STWiOR - załączniki do niniejszej SIWZ. UWAGA! Jeżeli w opisie przedmiotu zadania (dokumentacjach technicznych, SIWiOR) znajduje się przywołany jakikolwiek znak towaru, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem przykładowym na typ (model). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/ eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (modelu). Jednak do wykonania robót mogą być stosowane wyroby budowlane spełniające warunki określone w: - Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), - Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), - Ustawie z dnia 30. 08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100 ). 2.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 13.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium - Rozbudowa, remont i wyposażenie świetlic. BS Więcbork Nr rachunku 22816200030000356420000050 5. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach Wykonawca winien dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty lub złożyć oryginał w kasie Urzędu Miejskiego w Więcborku, a do oferty dołączyć w sposób trwały kopię dokumentu posiadającego potwierdzenie (dokonane przez kasjera) złożenia w kasie wadium. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania z ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie niniejszego zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 12.Z zastrzeżeniem pkt 11 ppkt 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, jeżeli: 1)Wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2)Wykonawca został wykluczony z postępowania, 3)oferta Wykonawcy została odrzucona. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 12 ppkt. 2) i 3), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia jakie mają być dostarczone przez Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 2)Dowód wniesienia wadium, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje doświadczeniem zawodowym, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien posiadać niezbędne doświadczenie i wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 robotami o podobnym charakterze, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i przedłożyć odpowiednie referencje. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1)wykaz osób - kadry kierownictwa budowy, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. Z uwagi na szeroki zakres prac budowlanych wymaga się podanie kadry kierowniczej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, sanitarnej i ogólnobudowlanej. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) wykaz osób - pracowników biorących udział w realizacji zadania - min. 20 osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zadania - wg załącznika nr 5a do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć zaświadczenia potwierdzające kwalifikacje pracowników w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej (potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw ukończenia szkoły lub kursów zawodowych). 3) informacja z ZUS (zaświadczenie) na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 4. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 500 000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca wskaże, w ofercie w załączniku nr 6 do specyfikacji, część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w załączniku nr 6 powyższych informacji, Zamawiający uzna, iż zamówienie realizowane będzie bez udziału podwykonawców. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pok. nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z Uchwałą nr 65/1105/09 Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 27 sierpnia 2009 r. projekt pn. Rozbudowa, remont, wyposażenie świetlic i urządzenie placów zabaw na obszarach wiejskich gminy Więcbork został zakwalifikowany do współfinansowania dla Działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.