eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji, w niektórych pomieszczeniach znajdujących się w obiektach NBP w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 i Siedmiogrodzkiej 5a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji, w niektórych pomieszczeniach znajdujących się w obiektach NBP w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 i Siedmiogrodzkiej 5a
Numer ogłoszenia: 147900 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 653 28 20, faks 22 653 25 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji, w niektórych pomieszczeniach znajdujących się w obiektach NBP w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 i Siedmiogrodzkiej 5a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych instalacji klimatyzacji obejmujących: 1)montaż dodatkowych, niezależnych systemów klimatyzacyjnych w następujących pomieszczeniach bloku B NBP w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 tj.: a)pomieszczenie okablowania strukturalnego nr 159/B, b)pomieszczenie serwerowi SWIFT, c)pomieszczenie serwerowi DO, d)pomieszczenie okablowania strukturalnego nr 814/B, e)uzupełnienie instalacji monitoringu stanu pracy urządzeń klimatyzacyjnych w pomieszczeniu 38a/D, 2)wykonanie instalacji klimatyzacji schładzającej w następujących pomieszczeniach bloku B NBP w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 tj.: a)pomieszczeniu 489/B, b)pomieszczeniu 591/B, c)pomieszczeniu 653/B, d)pomieszczeniu 777/B 3)wykonanie instalacji klimatyzacji schładzającej w pomieszczeniu nr 0.44 budynku NBP w Warszawie przy ul. Siedmiogrodzkiej 5a, wraz ze świadczeniem usług serwisowych w zakresie konserwacji, przeglądów okresowych i napraw awaryjnych zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń klimatyzacyjnych, przez okres 36 miesięcy, z wyłączeniem urządzenia zamontowanego w pomieszczeniu 814/B. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Programach funkcjonalno-użytkowych, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, zwanej dalej dokumentacją.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające zostanie zlecone w razie wystąpienia konieczności wykonania uzupełniających prac w automatyce(podłączenie do BMS) lub regulacji istniejących układów klimatyzacji w bloku B. Wielkość zamówienia uzupełniającego - 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 7000,00 zł (słownie: siedem tysiący złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1.osobami do sporządzania dokumentacji projektowej, które posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), tj. są aktualnie wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane projektowe w tych specjalnościach, 2.osobami do czynności kierowania robotami budowlanymi, którzy posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), tj. są aktualnie wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane projektowe w tych specjalnościach, 3.co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi i naprawy oraz demontażu urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, a także polegające na odzysku substancji kontrolowanych, ich recyklingu, regeneracji, przekazywaniu do ponownego użytkowania oraz obrocie tymi substancjami, wynikające z art.9 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zostały określone w projekcie umowy, która stanowi załącznik do SIWZ. Cena brutto wersji papierowej SIWZ wynosi 24,16. SIWZ w formie papierowej zostanie przesłana/wydana - po uprzednim przesłaniu wniosku i dokonaniu wpłaty przelewem bankowym na konto 87 1010 0000 0000 1323 9600 0000.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski, Departament Zamówień Publicznych, 00-919 Warszawa, ul. Jasna 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Narodowego Banku Polskiego, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.