eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Opracowanie operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi dla obiektów kanalizacji deszczowej służących odwodnieniu dróg wojewódzkich będących w zarządzie Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Wrocław: Opracowanie operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi dla obiektów kanalizacji deszczowej służących odwodnieniu dróg wojewódzkich będących w zarządzie Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 147801 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax 071 3917105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi dla obiektów kanalizacji deszczowej służących odwodnieniu dróg wojewódzkich będących w zarządzie Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odprowadzanie ścieków do wód lub do ziemi jest sklasyfikowane prawnie jako szczególne korzystanie z wód i wymaga pozwolenia wodnoprawnego. Podstawą dla uzyskania pozwolenia wodnoprawnego jest tzw. operat wodnoprawny - dokument sporządzony wg szczegółowych zasad opisanych w ustawie prawo wodne. Brak pozwolenia wodnoprawnego skutkuje ponoszeniem przez podmiot korzystający ze środowiska opłat podwyższonych, określonych w przepisach ustawy o zmianie ustawy prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw. Obowiązek posiadania pozwolenia wodnoprawnego oraz ponoszenia podwyższonych opłat wynika z: 1. art.122.1 pkt1 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (Dz. U. Nr 239 poz. 2019 z 2005r. z późn. zmianami) 2. art.292 pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. Nr 25 poz. 150 z 2008r. ) 3. art. 14 ustawy o zmianie ustawy- prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw (t.j. Dz. U. Nr 113 poz. 954 z 2005r. z późn. zmianami) 4. decyzji Marszałka Województwa Dolnośląskiego Nr DMŚ/AK/7636U-41/D/129/ 2007 z dnia 18 października 2007r. w sprawie odroczenia terminu płatności opłaty podwyższonej za I półrocze 2007r. ( termin odroczenia do 31.07. 2008r.) Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji w postaci operatów wodnoprawnych, z jednoczesną inwentaryzacją i pomiarami elementów odwodnienia na odcinkach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przygotowaniem wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych. Zamówienie obejmuje również udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz uzupełnienie dokumentacji w przypadku dodatkowych wymagań organu uprawnionego do wydania pozwolenia. Zamawiający nie zapewnia map niezbędnych do wykonania w/w dokumentacji. Dla powiatów: strzelińskiego, wrocławskiego, kłodzkiego, ząbkowickiego, złotoryjskiego, lubańskiego, polkowickiego, górowskiego, oławskiego, oleśnickiego, bolesławieckiego, dzierżoniowskiego operaty należy wykonać w pierwszej kolejności. Zamówienie obejmuje obiekty kanalizacji deszczowej na terenie działania DSDiK wg zestawienia jak w załączniku Nr 4 do SIWZ (w 97 gminach). Opracowanie sporządzić należy w formie opisowej i graficznej dla każdej gminy. Części opisowa i graficzna powinny spełniać wymagania jakim powinien odpowiadać operat wodnoprawny, zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (Dz. U. Nr 239 poz. 2019 z 2005r. z późn. zmianami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 8000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 2. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, 5 opracowanych wniosków o wydanie pozwolenia zintegrowanego lub min. 10 operatów wodnoprawnych (różnych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 4. wniosą wadium w wysokości 8000,00 zł. 5. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, ust. 2 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z art. 26 ust. 2 Wykonawca winien załączyć dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, ust. 2 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605), oraz oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 22 PZP oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Wrocław, ul. krakowska 28, pok. 217 lub za pobraniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, kancelaria, parter budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.