eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej osób oraz mienia Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Kielce: Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej osób oraz mienia Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D
Numer ogłoszenia: 147660 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105034 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach, ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3642810, faks 41 3642847.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej osób oraz mienia Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej osób oraz mienia Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D. 2. Do ochranianych nieruchomości Zamawiającego należą niżej wymienione budynki, powierzchnie niezabudowane i wyposażenie techniczne: Budynek administracyjny przy ul. Wesołej 56 oraz inne obiekty Izby Celnej w Kielcach: -czterokondygnacyjny budynek administracyjno - biurowy, -parterowy budynek oficyny wraz z dwoma garażami, -budynek magazynowy, -parking wewnętrzny. Budynki administracyjno - biurowy i oficyny wyposażone są w antywłamaniowe systemy alarmowe, w monitoring zewnętrzny i wewnętrzny, system powiadamiania o pożarze oraz urządzenie zasilania awaryjnego - agregat. Powierzchnia kondygnacji naziemnych wynosi 1672 m2. Całkowita powierzchnia terenu chronionego wynosi 2500 m2. Budynek administracyjny przy ul. Ściegiennego 264 D oraz inne obiekty Urzędu Celnego w Kielcach: -trzykondygnacyjny budynek administracyjno - biurowy, -parking, -plac odpraw celnych, -budynek magazynu depozytowego zlokalizowany na terenie miasta Kielce (w zakresie obsługi systemu alarmowego). Budynek biurowy wyposażony jest w antywłamaniowy system alarmowy w wybranych pomieszczeniach, monitoring zewnętrzny i wewnętrzny oraz urządzenie zasilania awaryjnego - agregat. Powierzchnia kondygnacji naziemnych wynosi 1122 m2. Całkowita powierzchnia terenu chronionego wynosi 5000 m2. 3.Szczegółowy zakres świadczonych usług Wykonawcy w obiektach Izby Celnej w Kielcach oraz Urzędu Celnego w Kielcach obejmuje: 1)Całodobową nieprzerwaną ochronę fizyczną osób i mienia przez pracowników ochrony zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz Planem ochrony Zamawiającego, z którym Wykonawca zostanie zapoznany po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)Kontrolę ruchu osobowego przez pracowników ochrony fizycznej polegającą na: a)świadczeniu usług ochrony w tym obsłudze portierni Izby Celnej w Kielcach, stałej i aktywnej obserwacji oraz rejestrowaniu wejść i wyjść osób trzecich do i z obiektów Zamawiającego w godzinach urzędowania; b)świadczeniu usług ochrony polegających na obsłudze portierni Urzędu Celnego w Kielcach w tym stałej i aktywnej obserwacji wejść i wyjść osób trzecich do i z obiektów Zamawiającego w godzinach urzędowania; c)taktownym i profesjonalnym traktowaniu osób wchodzących na teren Zamawiającego oraz kierowaniu do właściwego miejsca na terenie chronionych obiektów; d)niedopuszczaniu do wtargnięcia na teren chronionych obiektów osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz chronionego mienia; e)niedopuszczaniu do wyjścia z chronionych obiektów osób wobec których istnieje podejrzenie popełnienia przestępstwa / wykroczenia do czasu przybycia Policji lub innych służb porządkowych; f)wzywaniu osób do opuszczenia obiektów w przypadku stwierdzenia zakłócenia pracy lub porządku publicznego, g)sprawdzaniu czy osoby nie będące pracownikami Zamawiającego po zakończeniu godzin urzędowania, opuściły nadzorowane obiekty, h)Podejmowanie interwencji na uzasadnione żądanie pracowników Zamawiającego; 3)Całodobowy monitoring sygnałów z lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, który obejmuje: a)przyłączenie posiadanych przez Zamawiającego systemów alarmowych do centrali Wykonawcy; b)odbieranie przez Wykonawcę umówionych sygnałów z lokalnych systemów alarmowych i wysyłanie do ochranianych obiektów uzbrojonej w broń palną grupy interwencyjnej bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu; c)dojazd grupy interwencyjnej również na wezwanie Zamawiającego lub upoważnionej przez niego osoby; d)bezpośrednie działania grupy interwencyjnej na terenie ochranianych obiektów poprzez przeciwdziałanie zauważonym próbom kradzieży i niszczenia mienia Zamawiającego, ujmowanie sprawców przestępstw oraz przekazywanie ich Policji a także zabezpieczenie obiektu w przypadku włamania do przyjazdu Policji lub osoby wskazanej Przez Zamawiającego; e)w razie konieczności, w sytuacjach alarmowych wzmocnienie ochrony fizycznej przez udział grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną natychmiast po wezwaniu przez pracownika Wykonawcy lub Zamawiającego. f)Czas przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawcy do obiektu po otrzymaniu sygnału alarmowego: - w godzinach od 7:00 do 21:00 do 20 minut, - w godzinach od 21 :00 do 7:00 do 15 minut, g)Zamawiający zastrzega sobie prawo sporadycznego, nieodpłatnego sprawdzania czasu dojazdu i gotowości grupy interwencyjnej do podjęcia działań w chronionych obiektach o dowolnej porze dnia lub nocy nie częściej jednak niż jeden raz na kwartał. 4)Ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, rabunkiem i innymi formami zaboru lub niszczenia. 5)Nadzorowanie majątku znajdującego się w chronionych obiektach i ich otoczeniu, a w szczególności niedopuszczanie do wywożenia lub wynoszenia z nich mienia bez uprzedniego sprawdzenia dowodów obrotu magazynowego podpisanych przez upoważnioną osobę. Pracownik ochrony zobowiązany jest każdorazowo odnotowywać w książce służby fakt wywożenia lub wynoszenia mienia z terenu chronionego. 6)Monitorowanie budynków Zamawiającego wewnątrz i na zewnątrz, terenów przyległych oraz wykonywanie cyklicznych obchodów wewnątrz i na zewnątrz obiektów co najmniej raz na 3 godziny celem kontroli ciągów komunikacyjnych zgodnie z planem ochrony obiektów i podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku zauważenia niebezpiecznych sytuacji. 7) Nadzór i bieżąca obsługa systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego m.in. systemu monitoringu wizyjnego, sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez te systemy oraz podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku uaktywnienia sygnałów alarmowych lub zaobserwowania niebezpiecznych sytuacji. 8)Ochrona i zabezpieczenie Zamawiającego przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny. 9)Prowadzenie działań prewencyjnych zapobiegających kradzieżom i dewastacjom na terenie chronionych obiektów. 10)Pełna znajomość topografii chronionych obiektów w tym w szczególności rozkładu pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych. 11)Podejmowanie interwencji w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa, osób i mienia na terenie Zamawiającego, lub zakłócenia porządku lub stwierdzenia szkody w mieniu Zamawiającego. 12)Zapobieganie niepożądanym zdarzeniom nadzwyczajnym w szczególności kradzieży, pożaru, awarii centralnego ogrzewania, awarii instalacji elektrycznej, cieplnej, wodno-kanalizacyjnej, zakłócenia porządku, w tym powiadamianie i współdziałanie z odpowiednimi służbami, jak Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska, Pogotowie Energetyczne, oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych o wystąpieniu wszelkich niepożądanych zdarzeń lub awarii. 13)Wydawanie i przyjmowanie od pracowników Zamawiającego kluczy do pomieszczeń Zamawiającego, prowadzenie ewidencji wydawania i zdawania kluczy, ich przechowywanie w tym sprawdzanie czy poza godzinami pracy urzędu klucze od wszystkich pomieszczeń znajdują się w ustalonym miejscu. W razie wątpliwości ustalanie tożsamości osoby zgłaszającej się po klucze. 14)Kontrolowanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy, w tym stanu pomieszczeń wewnętrznych, zamknięcia drzwi, okien, bram, stanu ogrodzeń, urządzeń przeciwpożarowych, sprawności systemu monitoringu wizyjnego. 15)Dbanie o utrzymanie w czystości schodów bezpośrednio przed wejściami do chronionych obiektów a w okresie zimowym ich odśnieżanie i posypywanie. 16)Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnętrznych w obiektach Zamawiającego. 17)Otwieranie i zamykanie obiektów Zamawiającego zgodnie z ustalonym porządkiem. Po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego w dni robocze, a przez całą dobę w dni wolne od pracy. Jeżeli w obiekcie nie znajdują się pracownicy lub nie odbywają się wcześniej zaplanowane spotkania wejście główne do budynku administracyjnego powinno pozostawać zamknięte. 18)Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, gazu, instalacji przeciwpożarowych, zaworów wodnych. 19)Zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń stanu zabezpieczenia mienia w ochranianych obiektach. 20)Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o awariach, przestępstwach i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionym. 21)Prowadzenie Książki służby opisującej jej codzienny przebieg m. in. czas przejęcia i zdania służby, odbyte patrole, obchody, interwencje, wnioski w sprawie usprawnienia ochrony obiektów oraz inne uwagi o istotnym znaczeniu dla skuteczności ochrony, do której wgląd ma Zamawiający oraz osoby przez niego upoważnione. 22)Pełnienie ochrony zgodnie z Regulaminem pełnienia służby obowiązującym u Zamawiającego. 23)Obsługę placu odpraw celnych w obiekcie Urzędu Celnego w Kielcach, zgodnie z Regulaminem placu odpraw celnych Zamawiającego, z którym Wykonawca zostanie zapoznany po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 24)Kontrolę ruchu samochodowego poprzez: a)obsługę bramy i szlabanów wjazdowych, b)egzekwowanie zakazu wjazdu i parkowania na terenie Zamawiającego przez osoby nieupoważnione, c)reagowanie na przypadki tarasowania przez pojazdy należące do interesantów wejść do budynków lub wjazdów na teren Zamawiającego, 4.Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, celem zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. W wizji lokalnej mogą uczestniczyć upoważnieni na piśmie przedstawiciele Wykonawcy. Zamawiający zorganizuje wizję lokalną, w dniu 02.04.2014 r. o godzinie 12.00. Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie się do pokoju Nr 6 - Sala szkoleniowa w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie pokrywa kosztów udziału Wykonawców w wizji lokalnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KERIM - Mirosław Hendel, ul. Dzielna 11, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 299000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 171300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 487056,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.