eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Remont świetlicy wiejskiej w Bysławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Lubiewo: Remont świetlicy wiejskiej w Bysławiu
Numer ogłoszenia: 147656 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95470 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3349310, faks 052 3349310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Bysławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Projekt pn.:Remont świetlicy wiejskiej w Bysławiu współfinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Bysławiu, położonej na działce nr 297/5. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45.21.00.00-2 - roboty budowlane w zakresie budynków, 45.31.12.00-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45.33.11.00-7 - instalowanie centralnego ogrzewania 4. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1/ duża sala: - demontaż sufitu z płyt paździerzowych i montaż sufitu podwieszanego - 301,30m2, - szlifowanie i malowanie podłogi z desek - 301,30m2 - malowanie schodów drewnianych 4-stopniowych - demontaż grzejników - 10 szt i montaż nowych grzejników 2- płytowych C22-600/2000- 8 kpl - wymiana drzwi na scenie - 1 szt - wymiana drzwi wejściowych - 2 szt - remont ścian: tynkowanie, malowanie -zamontowanie drzwi z ościeżnicą do nowobudowanej kuchni oraz 2 okienek podawczych - zamurowanie 4 otworów okiennych, montaż luxfer w 1 otworze okiennym - demontaż lamp oświetleniowych i założenie oświetlenia punktowego na filarach - 10 szt. - założenie opraw sufitowych z odbłyśnikiem - 45 szt 2/ sanitariaty: - założenie płytek ceramicznych na ścianach i płytek terakotowych na posadzkach - tynkowanie i malowanie sufitu - wymiana okna drewnianego na PCV - 1 szt - wymiana grzejników na 2-płytowe - 3 kpl (C22-600/1000- 1 kpl, C22-600/600 - 2 kpl) - wydzielenie pomieszczenia wc dla osób niepełnosprawnych -wymiana drzwi wewnętrznych - 4 szt - montaż umywalek porcelanowych z syfonem oraz baterii umywalkowych ściennych- 3 kpl - montaż muszli porcelanowych - 4 kpl - montaż pisuarów porcelanowych - 2 kpl - montaż plafonów - 7 szt 3/ hol: - tynkowanie i malowanie ścian i sufitu - kładzenie płytek na posadzkach - wymiana grzejników na 2-płytowe C22-600/2000 - 3 kpl - wymiana okien drewnianych na PCV- 2 szt - wymiana drzwi wejściowych (tylnych) jednoskrzydłowych -1 szt - montaż lamp rastrowych - 6 szt 4/ dach: - naprawa dachu - 309,024m2, - pokrycie dachu styropapą, - naprawa obróbek blacharskich - wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej 5/ wejście: - wymiana drzwi wejściowych na PCV -1 szt - założenie kurtyny powietrznej nad drzwiami wejściowymi - 1 kpl - remont schodów wejściowych i wymiana płytek na antypoślizgowe - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej wraz z poręczami 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące Załączniki nr 11a, b i c do SIWZ Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o zgłoszenia robót budowlanych znak BD-7352/Lub/17/10 z dnia 29.10.2010r. i znak BD.6743.LUB.111.2012 z dnia 28.02.2012r. stanowiące Załączniki Nr 12 do SIWZ. Przedstawiony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania kosztorysu. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) opracowania, bieżącej aktualizacji i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia, 2) zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż zadeklarowane w ofercie, 3) przedstawiania Zamawiającemu rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem, 4) przystosowania terenu budowy (w tym gruntu) i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, 6) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, 7) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem lub użyciem materiałów, urządzeń lub obiektów: kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez specyfikację techniczną lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do stosowania materiałów zatwierdzonych przez Inwestora, zgodnie z przepisami prowadzenia dokumentacji budowlanej i dokumentowania w prowadzonej dokumentacji wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w każdej chwili dostępne, na placu budowy, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie zwalnia Wykonawcy z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów. 9) terminowego wykonania robót, a także usuwania wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego, 10) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych, 11) wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki ścian, podłóg, drzwi i okien 12) sprawdzenia i pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej (protokoły) zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, 13) przeprowadzenia prób szczelności instalacji c.o., 14) uzyskania protokołów odbioru wykonanych robót, które są wymagane w świetle obowiązujących przepisów prawa. 7. Wykonawca będzie niezwłocznie informował Zamawiającego o wszelkich istotnych kwestiach dotyczących realizacji zamówienia. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania o wszelkich szkodach powstałych podczas realizacji przez niego przedmiotu umowy. 8. Zamawiający ma podczas realizacji inwestycji stałe prawo wstępu na własne ryzyko na plac budowy z zastrzeżeniem przestrzegania odpowiednich przepisów bezpieczeństwa. 9. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. 10. Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury. 11. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, a także informować o zmianach i odstępstwach od przedłożonych projektów i dokumentów, stanowiących podstawę umowy, których wprowadzenie może okazać się konieczne. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskać na powyższe zmiany i odstępstwa pisemną zgodę Zamawiającego. 12. Roboty, które nie będą odpowiadały obowiązującym przepisom lub wymaganiom umownym, nie zostaną przez Zamawiającego odebrane - bez prawa do wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany, w zależności od żądania Zamawiającego, do dnia odbioru przedmiotu umowy dokonać zmian tych robót, usunąć je lub wykonać na nowo na swój koszt. Dokonanie odbioru przedmiotu umowy nie oznacza, iż Zamawiający potwierdził brak wad w robotach zrealizowanych przez Wykonawcę. 13. O ile wskazuje na to charakter wykonywanych przez Wykonawcę czynności, Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (np. odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wszystkie materiały nienadające się do ponownego wbudowania i wymagające wywozu, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, będą stanowiły własność Wykonawcy. 14. Dostawa wszystkich materiałów, zgodnie z projektem i specyfikacjami, poza wyraźnie wyłączonymi przez Zamawiającego, obciąża Wykonawcę. Wykonawca w ramach zamówienia umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca ubezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Remont świetlicy wiejskiej w Bysławiu współfinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KOSZOWSKI S.C. Andrzej Koszowski, Edyta Skiba-Koszowska, , 86-120 Pruszcz, ul. Szkolna 15, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167553,32

  • Oferta z najniższą ceną: 167553,32 / Oferta z najwyższą ceną: 294939,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.