eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektuRemont i modernizacja budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach przy ul. Kościuszki 81 wraz z terenem przyległym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Suwałki: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Remont i modernizacja budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach przy ul. Kościuszki 81 wraz z terenem przyległym
Numer ogłoszenia: 147652 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Suwałkach , ul. Kościuszki 81, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5665750 w. 21, faks 087 5651396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.suwalki.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Remont i modernizacja budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach przy ul. Kościuszki 81 wraz z terenem przyległym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu Remont i modernizacja budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach przy ul. Kościuszki 81 wraz z terenem przyległym 2. Roboty podlegające kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu obejmują generalny remont budynku zabytkowego Muzeum Okręgowego w Suwałkach (od fundamentów po dach). Dostosowanie do wymogów stawianych przepisami BHP, sanepid i p.poż przy zachowaniu rzutu pierwotnego oraz zagospodarowanie terenu, a w szczególności: 2.1. Roboty demontażowe w zakresie: a/. przebicia nowych otworów drzwiowych, wyburzenia istniejących stropów i klatki schodowej służbowej (za wyjątkiem stropów nad klatką główną i salą teatralną-demontaż izolacji termicznej), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, więźby i pokrycia dachowego, demontaż wszystkich posadzek wraz z warstwami posadzkowymi oraz okładzin podłogowych i ściennych, demontaż instalacji (wod-kan, instalacja i osprzęt elektryczny), piece fizyczne. b/. demontaż do konserwacji i ponownego wbudowania: balustrady kute klatki schodowej, wykusza i balkonu, część wartościowej stolarki drzwiowej wewnętrznej. 2.2. Roboty budowlane w zakresie: a/. Wykopy i fundamenty, ściany konstrukcyjne, nadproży, stropów, klatki schodowej służbowej, szybu windowego, dachu (konstrukcji i pokrycia), ścianki działowe, stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, tynki wewnętrzne i oblicowania, podłogi i posadzki, malowanie, roboty elewacyjne i towarzyszące, montaż dźwigu osobowego. 2.3. Roboty Instalacji Sanitarnej w zakresie: a/. wodnokanalizacyjna w tym: instalacja zimnej i ciepłej wody i przeciwpożarowa, kanalizacja ściekowa; b/. centralnego ogrzewania w tym: instalacja ogrzewania grzejnikowego, instalacja ogrzewania podłogowego i ściennego; c/. wentylacji mechanicznej w tym: instalacja ciepła technologicznego, instalacja wody lodowej, instalacja wentylacji, instalacja klimatyzacji; d/. węzeł cieplny; e/. przyłącza wodno-kanalizacyjne w tym: roboty przygotowawcze, rozbiórki i odtworzenie nawierzchni, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji deszczowej i ściekowej. 2.4. Roboty Instalacji Elektrycznej i Teletechnicznej w zakresie: a/. instalacje elektryczne ogólne w tym: koryta i trasy kablowe, wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnice, oprawy oświetleniowe. Instalacje elektryczne. Instalacje dedykowane i dedykowane wewnętrzne w tym: wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnice, UPS. Instalacja strukturalna. Instalacja przeciwoblodzeniowa. Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych. Badania i pomiary. System sygnalizacji pożaru. System Sygnalizacji Włamania i Napadu. Kontrola Dostępu. System Nadzoru Wizyjnego. 2.5. Zagospodarowanie terenu i mała architektura w zakresie: a/. ukształtowanie terenu oraz place i chodniki w tym: roboty przygotowawcze, ziemne i nawierzchniowe. Ogrodzenie terenu. Mała architektura - czerpnia powietrza, kanał wlotowy i obudowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Muzeum Okręgowego w Suwałkach na rachunek nr 0012403363-1111001023551531 w terminie do dnia 29.05.2009 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie Muzeum Okręgowego w Suwałkach, ul. T. Kościuszki 81. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w sekretariacie Muzeum Okręgowego w Suwałkach muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie Muzeum Okręgowego. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców następujących pisemnych oświadczeń i dokumentów: 1. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Aktualna(-e) informacja(-e) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie(-a) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu: a) Kierownik zespołu - musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika zespołu nadzoru lub menadżera/kierownika projektu. b) Inspektor Nadzoru Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadanie co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót i kwalifikacji zgodnych z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), potwierdzonych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. c) Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tj.Dz.U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót. d) Inspektor Nadzoru Robót Teletechnicznych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tj.Dz.U. z 2006 r, Nr 156, poz 1118 z póżn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót. e) Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych- musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tj.Dz.U. z 2006 r, Nr 156, poz 1118 z póżn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót. f) Specjalista ds. ekonomicznych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania finansowego projektów współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej, w tym przynajmniej 1 projektu infrastrukturalnego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN. g) w przypadku gdy Inspektor Nadzoru Robót Konstrukcyjno-Budowlanych posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika zespołu nadzoru/kierownika projektu może pełnić jednoosobowo funkcje wymienione w pkt 6a) i 6b). h) w przypadku gdy jedna osoba spełnia wymagania dotyczące Inspektora Nadzoru Robót Teletechnicznych i Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektrotechnicznych może pełnić jednoosobowo funkcje wymienione w pkt 6d) i 6e). Wraz uprawnieniami budowlanymi należy dołączyć zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualną na dzień składania ofert - w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wymaga się pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wszystkie w/w osoby wskazane do wykonywania zamówienia muszą biegle władać językiem polskim. W innym przypadku Wykonawca musi zapewnić stałą obsługę tłumacza. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego lub nadzoru inwestorskiego przy budowie , przebudowie lub remoncie co najmniej 2 budynków o charakterze użyteczności publicznej o łącznej całkowitej wartości nadzorowanych robót budowlanych związanych z tymi budynkami nie mniejszej niż 10.000.000,00 PLN brutto. 8. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.suwalki.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Suwałkach, ul. Kościuszki 81, 16 - 400 Suwałki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Suwałkach, ul. Kościuszki 81, 16 - 400 Suwałki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu pt. Remont i modernizacja budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach przy ul. Kościuszki 81 wraz z terenem przyległym, będzie finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.