eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › RDW.NS/ZP-03-I/2008 Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, z podziałem na 3 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-22

Nowy Sącz: RDW.NS/ZP-03-I/2008 Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, z podziałem na 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 14760 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, fax 018 4442054.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.e-drogi.pl/zdwkr

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RDW.NS/ZP-03-I/2008 Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, z podziałem na 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, objętych: a/ zadaniem nr 1 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 957, 958, 960, 961, 962, b/ zadaniem nr 2 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 968, 969, c/ zadaniem nr 3 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 971, 975, 981: 1. Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowin): zad. nr 1 - 5 700 m2, zad. nr 2 - 2 000 m2, zad. nr 3 - 1 500 m2, 2. Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm: zad. nr 1 - 370 m2, zad. nr 2 - 2 000 m2, zad. nr 3 - 1 200 m2, 3. Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2): zad. nr 1 - 110 Mg, zad. nr 2 - 100 Mg, zad. nr 3 - 30 Mg, 4. Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm): zad. nr 1 - 365 m2, zad. nr 2 - 80 m2, zad. nr 3 - 60 m2, 5. Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno z odwozem kory asfaltowej na odl. 20 km (średnia głębokość frezowania 4cm): zad. nr 1 - 850 m2, zad. nr 2 - 1 300 m2, zad. nr 3 - 1 300 m2, 6. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2: zad. nr 1 - 1 700 m2, zad. nr 2 - 3 000 m2, zad. nr 3 - 2 000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8 000,00 PLN, w tym: zad. nr 1 - 3 300,00 PLN, zad. nr 2 - 2 700,00 PLN, zad. nr 3 - 2 000,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, ponadto spełniają warunki dodatkowe tj.: 1)posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rzetelnie i należycie wykonywali co najmniej jedno zamówienie na kategoriach dróg powiatowych, wojewódzkich lub krajowych, obejmujące roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty na kilka zadań należy udokumentować wykonywanie minimum jednego zamówienia na każde z zadań. 2)mają do dyspozycji kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej. Wskazany kierownik budowy w ofercie może kierować robotami tylko w ramach tego jednego zadania, tzn. w przypadku składania oferty na kilka zadań, Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością osób uprawnionych do pełnienia tej funkcji. 3)dysponują niezbędnym sprzętem (określonym w SST) do wykonania zamówienia, tj. - remonter - min. 1 na jedno zadanie - skrapiarka - min. 1 na jedno zadanie - szczotka mechaniczna - min. 1 na jedno zadanie - piła do ciecia nawierzchni - min. 1 na jedno zadanie - sprężarka - min. 1 na jedno zadanie - frezarka do nawierzchni bitumicznych - min. 1 na jedno zadanie - koparka - min. 1 na jedno zadanie - układarka do mas bitumicznych - min. 1 na jedno zadanie - walec drogowy ogumiony - min. 1 na jedno zadanie - walec drogowy stalowy - min. 1 na jedno zadanie W przypadku składania oferty na kilka zadań należy wykazać odpowiednio większą ilość sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik budowy) wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy). 6. Wykaz sprzętu, jakim winien dysponować wykonawca do prawidłowej realizacji roboty objętej przedmiotowym zamówieniem. 7. Kosztorys ofertowy wg wzoru. 8. Dowód wpłaty wadium. 9. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku składania ofert na kilka zadań, formularze ofert (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ), wykaz osób (zał. nr 5 SIWZ), wykaz sprzętu (zał. nr 6 SIWZ) oraz kosztorysy ofertowe (zał. nr 7.1,7.2, 7.3 SIWZ) należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Wszystkie oferty można złożyć w jednej kopercie (opakowaniu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-drogi.pl/zdwkr

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego tj. 33-300 Nowy Sącz ul. Kilińskiego 70, pok. nr 15. Przelewem, za pobraniem pocztowym (7,80 zł.+ opłata pocztowa) - w przypadku pobrania SIWZ od Zamawiającego wersji papierowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. RDW N.Sącz 33-300 Nowy Sącz ul. Kilińskiego 70, pok. nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadaniem nr 1 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 957, 958, 960, 961, 962..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, objętych zadaniem nr 1 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 957, 958, 960, 961, 962: 1. Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowin): 5 700 m2, 2. Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm: 370 m2 , 3. Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2): 110 Mg, 4. Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm): 365 m2, 5. Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno z odwozem kory asfaltowej na odl. 20 km (średnia głębokość frezowania 4cm): 850 m2, 6. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2: 1 700 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadaniem nr 2 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 968, 969..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, objętych zadaniem nr 2 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 968, 969: 1. Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowin): 2 000 m2, 2. Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm: 2 000 m2, 3. Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2): 100 Mg, 4. Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm): 80 m2, 5. Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno z odwozem kory asfaltowej na odl. 20 km (średnia głębokość frezowania 4cm): 1 300 m2, 6. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2: 3 000 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadaniem nr 3 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 971, 975, 981..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, objętych zadaniem nr 3 w skład, którego wchodzą drogi woj. nr 971, 975, 981: 1. Konserwacja nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (naprawa spękań, rakowin): 1 500 m2, 2. Remont nawierzchni emulsją asfaltową i grysami (remonterem), bez obcięcia krawędzi przy średniej głębokości ubytku 3cm: 1 200 m2, 3. Remont nawierzchni betonem asfaltowym o strukturze zamkniętej z obcięciem krawędzi, głębokość ubytków 4 -6cm (łaty o powierzchni do 2m2): 30 Mg, 4. Naprawa przełomów kompleksowa - rozbiórka podbudowy i nawierzchni głębokości 60 cm wraz z wykonaniem podbudowy kruszywa naturalnego dolna i górna w-wa po 20 cm oraz górna w-wa z kruszywa łamanego gr. 10cm i nawierzchni z betonu asfaltowego (dolna i górna w-wa, każda po 5cm): 60 m2, 5. Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno z odwozem kory asfaltowej na odl. 20 km (średnia głębokość frezowania 4cm): 1 300 m2, 6. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, gr. 4cm, o powierzchni powyżej 2m2: 2 000 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.