eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów ślusarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Kraków: Dostawa materiałów ślusarskich
Numer ogłoszenia: 147584 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ślusarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienia podzielono na części: Część 1 dostawa materiałów ślusarskich WOI Krosno : asortyment zawiera 47 pozycji materiałów ślusarskich. Głównie są to: kłódki zwykłe 30 mm-60 mm - 50 szt., kołki rozporowe 12x 100 - 50 szt., prowadnice szuflad 40-50 - 20 szt., brzeszczoty do metalu standardowe - 10 szt., tarcze do betonu 125 - 10 szt., tarcze do betonu 230 - 10 szt., wkładki do zamka łucznik (standard) - 5 szt., zamki uniwersalne Jania - 15 szt., zamki wpuszczane na klucz 72/60, 90/50 - 12 szt.., żyłka do wykaszarek - 10 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera SIWZ. Część 2 dostawa materiałów ślusarskich WOI Nowy Sącz: asortyment zawiera 20 pozycji materiałów ślusarskich. Głównie są to: zamki wierzchnie bębenkowe TB61 - 10 szt., śruby z łbem sześciokątnym ocynkowanym z pełnym gwintem (różne rodzaje) - po 10 kg., płaskowniki 30 x 20 - 50 kg., kołki rozporowe z wkrętami uniwersalne o różnym O - po 300 szt., profile stalowe zamknięte 30 x 50 x x 3 mm - 150 kg, profile stalowe zamknięte 30 x 30 x 3 mm - 100 kg, zamki wpuszczane z ryglem rolkowym do drzwi z profili aluminiowych - 10 szt., wkładki bębenkowe symetryczne WS 31/31 - 20 szt. oraz wkładki bębenkowe asymetryczne WA 31/36 - 20 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera SIWZ. Część 3 dostawa materiałów ślusarskich WOI ds. Kraków WER Kraków: asortyment zawiera 286 pozycji materiałów ślusarskich. Głównie są to: elektrody różowe fi 2.5 - 100 szt., identyfikatory dwustronne plastikowe do kluczy - 50 szt., kołki fi 12 na klucz (8 x 100) - 100 szt., kołki fi 8 hak prosty - 100 szt., kołki hak prosty fi 10 - 100 szt., kołki hak prosty fi 12 - 100 szt., kołki hak prosty fi 6 - 100 szt., różne kołki rozporowe po 100 szt., różne kołki szybki montaż - 100 szt., konfirmaty - 7x50 - 100 szt., rękawice nakrapiane bawełniane - 10 par, rękawice nitrylowe szara guma - 10 par, silikon uniwersalny 300 ml - 10 szt, smar w tubie 60 ml łt - 10 szt., tarcze do betonu 115x2, 5x22 - 20 szt., tarcze do betonu 125 x 2,5x22 - 20 szt., tarcze do metalu różne rodzaje - po 30 szt., tuleje wentylacyjne WC plastikowe okrągłe fi 40 mm - 20 szt., uszczelki do okien i drzwi samoprzylepne na bazie kauczuku typ D 3mm-7mm białe - 50 mb, preparat smarujący WD 40 - 100 ml - 20 szt., wiertła do metalu szlifowane różne rodzaje - po 10 szt., wkrętaki płaskie dwa rodzaje - po 10 szt. zamki BHP proste rygiel - 10 szt., zawiasy bolcowe dwa rodzaje - po 20 szt., zawias puszkowy meblowy met. - 20 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera SIWZ. Cześć 4 - dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Przemyśl: asortyment zawiera 84 pozycje materiałów ślusarskich. Głównie są to: druty do plomb - 15 kg., gałka meblowa średnia bez wkładki - 14 szt., kołek rozporowy 12x100, - 50 szt., kołek rozporowy 12x180 przetykowy - 50 szt., kołki rozporowe 3,5 x 30 - 100 szt., kołki rozporowe 6 x 60 - 100 szt., kołki rozporowe 80x80 - 100 szt., wkładki zamka łucznik - (standard) - 8 szt., zamki typu Yeta - 7 szt., zamki wpuszczane na klucz - 8 szt., zamki wpuszczane na wkładkę - 8 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera SIWZ. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych dotyczących stawek podatku VAT maksymalnie o procentową wartość wynikającą z dokonanej zmiany. Przedmiot umowy będzie realizowany etapami. Zamówienia będą składane nie częściej niż 2 razy w tygodniu. Zlecenie będzie realizowane w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania mniejszej ilości asortymentu do 30%..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 44.51.29.30-0, 44.52.00.00-1, 44.52.10.00-8, 44.52.11.10-2, 44.52.11.40-1, 44.53.15.00-6, 44.53.16.00-7, 44.53.21.00-9, 44.50.00.00-5, 44.53.22.00-0, 24.91.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie w powyższym okresie min. 1 umowę na dostawę polegającą na dostawie artykułów ślusarskich na kwotę: część 1 - min. 1 200 zł brutto, część 2 - min. 2 500 zł brutto, część 3 - min. 10 000 zł brutto, część 4 - min. 2 500zł brutto. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedna część wystarczy wykazać się realizacją umowy na dostawę materiałów ślusarskich na kwotę brutto części zamówienia o najwyższej wartości na którą wykonawca składa ofertę. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie Zamawiający uzna np. referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie tych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie brutto Wykonawcy zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych dotyczących stawek podatku VAT maksymalnie o procentową wartość wynikającą z dokonanej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p.II pok. 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p.II pok. 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.07.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich WOI Krosno : asortyment zawiera 47 pozycji materiałów ślusarskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głównie są to: kłódki zwykłe 30 mm-60 mm - 50 szt., kołki rozporowe 12x 100 - 50 szt., prowadnice szuflad 40-50 - 20 szt., brzeszczoty do metalu standardowe - 10 szt., tarcze do betonu 125 - 10 szt., tarcze do betonu 230 - 10 szt., wkładki do zamka łucznik (standard) - 5 szt., zamki uniwersalne Jania - 15 szt., zamki wpuszczane na klucz 72/60, 90/50 - 12 szt.., żyłka do wykaszarek - 10 szt. szczegółowy opis asortymentu zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 44.51.29.30-0, 44.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 dostawa materiałów ślusarskich WOI Nowy Sącz: asortyment zawiera 20 pozycji materiałów ślusarskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głównie są to: zamki wierzchnie bębenkowe TB61 - 10 szt., śruby z łbem sześciokątnym ocynkowanym z pełnym gwintem (różne rodzaje) - po 10 kg., płaskowniki 30 x 20 - 50 kg., kołki rozporowe z wkrętami uniwersalne o różnym O - po 300 szt., profile stalowe zamknięte 30 x 50 x x 3 mm - 150 kg, profile stalowe zamknięte 30 x 30 x 3 mm - 100 kg, zamki wpuszczane z ryglem rolkowym do drzwi z profili aluminiowych - 10 szt., wkładki bębenkowe symetryczne WS 31/31 - 20 szt. oraz wkładki bębenkowe asymetryczne WA 31/36 - 20 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.10.00-8, 44.52.11.10-2, 44.52.11.40-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich WOI ds. Kraków WER Kraków: asortyment zawiera 286 pozycji materiałów ślusarskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głównie są to: elektrody różowe fi 2.5 - 100 szt., identyfikatory dwustronne plastikowe do kluczy - 50 szt., kołki fi 12 na klucz (8 x 100) - 100 szt., kołki fi 8 hak prosty - 100 szt., kołki hak prosty fi 10 - 100 szt., kołki hak prosty fi 12 - 100 szt., kołki hak prosty fi 6 - 100 szt., różne kołki rozporowe po 100 szt., różne kołki szybki montaż - 100 szt., konfirmaty - 7x50 - 100 szt., rękawice nakrapiane bawełniane - 10 par, rękawice nitrylowe szara guma - 10 par, silikon uniwersalny 300 ml - 10 szt, smar w tubie 60 ml łt - 10 szt., tarcze do betonu 115x2, 5x22 - 20 szt., tarcze do betonu 125 x 2,5x22 - 20 szt., tarcze do metalu różne rodzaje - po 30 szt., tuleje wentylacyjne WC plastikowe okrągłe fi 40 mm - 20 szt., uszczelki do okien i drzwi samoprzylepne na bazie kauczuku typ D 3mm-7mm białe - 50 mb, preparat smarujący WD 40 - 100 ml - 20 szt., wiertła do metalu szlifowane różne rodzaje - po 10 szt., wkrętaki płaskie dwa rodzaje - po 10 szt. zamki BHP proste rygiel - 10 szt., zawiasy bolcowe dwa rodzaje - po 20 szt., zawias puszkowy meblowy met. - 20 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.16.00-7, 44.53.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Przemyśl: asortyment zawiera 84 pozycje materiałów ślusarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głównie są to: druty do plomb - 15 kg., gałka meblowa średnia bez wkładki - 14 szt., kołek rozporowy 12x100, - 50 szt., kołek rozporowy 12x180 przetykowy - 50 szt., kołki rozporowe 3,5 x 30 - 100 szt., kołki rozporowe 6 x 60 - 100 szt., kołki rozporowe 80x80 - 100 szt., wkładki zamka łucznik - (standard) - 8 szt., zamki typu Yeta - 7 szt., zamki wpuszczane na klucz - 8 szt., zamki wpuszczane na wkładkę - 8 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5, 24.91.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.