eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › usługa organizacji i przeprowadzenia w roku 2008 szkoleń dla 300 pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej z województwa świętokrzyskiego, w zakresach tematycznych, z których każde stanowi odrębne zadanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Kielce: usługa organizacji i przeprowadzenia w roku 2008 szkoleń dla 300 pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej z województwa świętokrzyskiego, w zakresach tematycznych, z których każde stanowi odrębne zadanie.
Numer ogłoszenia: 147409 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa organizacji i przeprowadzenia w roku 2008 szkoleń dla 300 pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej z województwa świętokrzyskiego, w zakresach tematycznych, z których każde stanowi odrębne zadanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń w 2008 roku dla 300 pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej z województwa świętokrzyskiego: gminnych, miejskich i miejsko-gminnych ośrodków pomocy społecznej oraz dla pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie z terenu wojewodztwa świętokrzyskiego , w różnych zakresach tematycznych, z których każde stanowi odrębne zadanie, szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ. Miejsce przeprowadzenia i zorganizowania usług szkoleniowych ,dla wszystkich części zamówienia musi znajdować się w promieniu 70 km od granic administracyjnych miasta Kielc. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z niżej wymienionym podziałem: I CZĘŚĆ - realizacja szkolenia pn. Ogólne zasady finansowania projektów z funduszy strukturalnych 2 dniowe szkolenie dla 100 osób ( organizacja szkolenia w dwóch grupach po 50 osób) II CZĘŚĆ - realizacja szkolenia pn. Tworzenie wniosków aplikacyjnych w ramach Priorytetu VII POKL 3 dniowe szkolenie dla 200 osób ( organizacja szkolenia w ośmiu grupach po 25 osób). III CZĘŚĆ - realizacja szkolenia pn. Szkolenie dla księgowych w zakresie zasad kwalifikowalności wydatków w ramach PO KL 2 dniowe szkolenie dla 100 osób ( organizacja szkolenia w dwóch grupach po 50 osób) IV CZEŚĆ - realizacja szkolenia pn. Przegląd instrumentów aktywnej integracji 3 dniowe szkolenie dla 200 osób ( organizacja szkolenia w czterech grupach po 50 osób) V CZĘŚĆ - realizacja szkolenia pn. Projektowanie pracy własnej z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, trening umiejętności interpersonalnych 3 dniowe szkolenie dla 200 osób ( organizacja szkolenia w czterech grupach po 50 osób). VI CZEŚĆ - realizacja szkolenia pn. Umiejętności zarządzania zasobami własnymi w pracy pracownika socjalnego 3 dniowe szkolenie dla 200 osób ( organizacja szkolenia w czterech grupach po 50 osób). VII CZEŚĆ- realizacja szkolenia pn. Szkolenia dla pracowników ośrodków pomocy społecznej w zakresie zasad finansowania i funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz planowanych zmian - szkolenie alternatywne 3 dniowe szkolenie dla 200 osób ( organizacja szkolenia w czterech grupach po 50 osób). Uwaga: Wykonawcy mogą składać oferty na całość zamówienia lub na wybrane dowolne części zamówienia. Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia zapewnia: 1. Bazę noclegową (hotel: pokoje 2-osobowe lub 3-osobowe z łazienkami). 2. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe). 3. Transport autokarem z Kielc na miejsce szkolenia i z powrotem( Miejsce odjazdu i przyjazdu Dworzec PKP w Kielcach.) 4. Ubezpieczenie NW dla uczestników szkolenia. 5. Sale wykładowe z kompletnym wyposażeniem. 6. Pomoce dydaktyczne m.in. rzutnik, tablicę flip-chart. 7. Komplet materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (w formie skryptu oraz w wersji elektronicznej na płycie CD)+ dodatkowe trzy egzemplarze dla Zamawiającego. 8 Certyfikaty lub zaświadczenia dla uczestników szkolenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.11.00 - Usługi szkolenia personelu Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, tzn.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, iż w odniesieniu do przedmiotowego postępowania Wykonawca musi udokumentować, że zrealizował w przeciągu ostatnich trzech lat prowadzenia działalności gospodarczej ( a w przypadku , gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie ) co najmniej jedną usługę szkoleniową, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz zatrudni do realizacji przedmiotowego zamówienia trenerów posiadających kwalifikacje niezbędne do jego wykonania. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, gdy każdy trener przeprowadził co najmniej jedno szkolenie w zakresie tematyki odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania( na każdą część odrębnie) oraz posiada wykształcenie wyższe i kwalifikacje do prowadzenia tego rodzaju szkoleń( certyfikaty, kursy, uprawnienia trenerskie i .t. p.); -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań zamawiającego: a. na żądanie zamawiającego wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b. umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c. wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 3. Wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat prowadzenia działalności gospodarczej ( a w przypadku , gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) co najmniej jednej usługi szkoleniowej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z datą wykonania, odbiorcą, -na każdą część zamówienia odrębnie-. wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności-. wg wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 , zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne ( w tym również wspólnicy spółki cywilnej)stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa oświadczenie wskazane w pkt 1 i dokument, o którym mowa w pkt. 2 (lub w pkt 6,7) Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łącznie dokumenty wskazane w pkt 3,4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ;25-516 KIELCE pokoj nr 344 III piętro budynek C-2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ;25-516 KIELCE pokoj nr 150 I piętro budynek C-2 KANCELARIA OGÓLNA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Budżetu Państwa i Unii Europejskiej na realizację Projektu systemowego Edukacja receptą na lepsze jutro w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników gminnych, miejskich i miejsko-gminnych ośrodków pomocy społecznej oraz dla pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie z terenu województwa świętokrzyskiego 2-dniowego szkolenia pn. Ogólne zasady finansowania projektów funduszy strukturalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia powinny obejmować 1. Zajęcia teoretyczne (wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych) 2. Zajęcia warsztatowe (praca z dokumentem) Organizacja szkolenia w dwóch grupach po 50 osób( Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w tym samym terminie dla każdej grupy, pod warunkiem, że miejsce tego szkolenia będzie w tym samym ośrodku szkoleniowym, dysponującym odpowiednią liczbą sal konferencyjnych) Bloki tematyczne 1. Omówienie dokumentów programowych: - struktura wdrażania funduszy strukturalnych, - ogólne zasady wyboru projektów, 2. Możliwości realizowania projektów w zakresie pomocy społecznej (Priorytet VII POKL): - cele priorytetu, - struktura wdrażania programu, - omówienie działań oraz form wsparcia możliwych do realizowania, - procedury wyłaniania projektów oraz kryteria wyboru, 3. Wprowadzenie do metodologii projektowej - program, projekt, plan - czym się różnią, - dlaczego projekt? - zalety i wady metody projektowej, - pomysł - od czego zacząć? - podstawowe zasady tworzenia wniosku, 4. Od pomysłu do projektu - cykl życia projektu (PCM), - identyfikacja problemów: tworzenie drzewa problemów, - identyfikacja celów: tworzenie analiza drzewa celów. Termin Rozpoczęcie szkolenia - nie wcześniej niż 01.09 2008r. Zakończenie szkolenia-nie później niż 30.09.2008r. Uwaga: Wykonawca w formularzu oferty wpisuje konkretne daty realizacji szkolenia i miejsce jego przeprowadzenia ,osobno dla każdej grupy Wykonawca zapewnia: 1. Bazę noclegową (hotel: pokoje 2-osobowe lub 3-osobowe z łazienkami). 2. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe). 3. Transport autokarem z Kielc na miejsce szkolenia i z powrotem( Miejsce odjazdu i przyjazdu Dworzec PKP w Kielcach.) 4. Ubezpieczenie NW dla uczestników szkolenia. 5. Celem szkolenia jest przekazanie i/lub poszerzenie posiadanej wiedzy i umiejętności z zakresu finansowania projektów z funduszy strukturalnych oraz tworzenia projektów na podstawie identyfikacji problemów i celów. 6. Sale wykładowe z kompletnym wyposażeniem. 7. Pomoce dydaktyczne m.in. rzutnik, tablicę flip-chart..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników gminnych, miejskich i miejsko-gminnych ośrodków pomocy społecznej oraz dla pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie z terenu województwa świętokrzyskiego 3-dniowego szkolenia pn. Tworzenie wniosków aplikacyjnych w ramach Priorytetu VII POKL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.Zajęcia powinny obejmować 1. Zajęcia teoretyczne (wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych. 2.Zajęcia warsztatowe (praca przy komputerze z generatorem wniosków PO KL, praca z dokumentem) II. Bloki tematyczne 1. Konstruowanie projektu - matryca logiczna projektu; - tworzenie harmonogramu projektu; - planowanie zasobów i tworzenie budżetu; - prezentacja wniosku o dofinansowanie; - prezentacja pracy z Generatorem Wniosków; 2. Zarządzanie projektem. Środowisko projektu. - pojęcie i cechy projektu; - dobry projekt w EFS (przykłady dobrej praktyki - 2 projekty); - pojęcie zarządzania projektem - etapy i cykl życia projektu - funkcje zarządzania projektami - otoczenie dalsze i bliższe - interesariusze projektu 3. Zasady finansowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - finansowanie projektów systemowych - finansowanie projektów konkursowych 4. Kwalifikowalność wydatków w ramach PO KL - zasady konstruowania budżetu projektu (koszty bezpośrednie, koszty pośrednie, cross- financing) 5. Monitorowanie i rozliczanie wydatków w ramach PO KL. 6. Zasady sporządzania wniosku beneficjenta o płatność. III. Tryb organizacji szkolenia: -organizacja szkolenia w ośmiu grupach po 25 osób.( Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w tym samym terminie dla każdej grupy, pod warunkiem, że miejsce tego szkolenia będzie w tym samym ośrodku szkoleniowym ,dysponującym odpowiednią liczbą sal konferencyjnych) IV. Termin Rozpoczęcie szkolenia - nie wcześniej niż 01.09 2008r. Zakończenie szkolenia-nie później niż 30.09.2008r. Uwaga: Wykonawca w formularzu oferty wpisuje konkretne daty realizacji szkolenia i miejsce jego przeprowadzenia ,osobno dla każdej grupy V. Wykonawca zapewnia: 1. Bazę noclegową (hotel: pokoje 2-osobowe lub 3-osobowe z łazienkami). 2. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe). 3. Transport autokarem z Kielc na miejsce szkolenia i z powrotem. ( Miejsce odjazdu i przyjazdu Dworzec PKP w Kielcach.) 4. Ubezpieczenie NW dla uczestników szkolenia. 5. Celem szkolenia jest przekazanie i/lub poszerzenie posiadanej wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia projektów, pisania wniosków o dofinansowanie z EFS przy wykorzystaniu generatora wniosków POKL zgodnie z wymogami formalnymi i merytorycznymi, zarządzania projektem, kwalifikowalności wydatków, monitorowania i rozliczania projektu. 6. Sale wykładowe i ćwiczeniowe z kompletnym wyposażeniem komputerowym (minimum jedno stanowisko komputerowe na dwie osoby). 7. Pomoce dydaktyczne m.in. rzutnik, tablicę flip-chart, testy i ćwiczenia. 8. Komplet materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (w formie skryptu oraz w wersji elektronicznej na płycie CD)+ dodatkowe trzy egzemplarze dla Zamawiającego). 9. Certyfikaty lub zaświadczenia dla uczestników szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników gminnych, miejskich i miejsko-gminnych ośrodków pomocy społecznej oraz dla pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie z terenu województwa świętokrzyskiego 2-dniowego szkolenia pn. Szkolenie dla księgowych w zakresie zasad kwalifikowalności wydatków w ramach POKL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zajęcia powinny obejmować 1. Zajęcia teoretyczne (wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych) 2. Zajęcia warsztatowe (praca z dokumentem) II. Bloki tematyczne 1. Kwalifikowalność wydatków w PO KL - Ogólne zasady kwalifikowalności - Ramy czasowe kwalifikowalności - Zasięg terytorialny kwalifikowania wydatków - Ocena kwalifikowalności wydatków - Wydatki niekwalifikowalne - Koszty bezpośrednie i pośrednie - Wydatki związane z personelem - Personel w projekcie systemowym OPS i PCPR - upowszechnienie pracy socjalnej i aktywnej integracji - Amortyzacja - Kwalifikowalność opłat - VAT - Wkład niepieniężny - Cross - financing - Ocena kwalifikowalności wydatków w procedurze konkursowej i systemowej 2.Budżet projektu w PO KL - zasady konstrukcji budżetu projektu w PO KL - budżet zadaniowy w PO KL - analiza wniosku projektowego - budżet szczegółowy projektu w działaniu 7.1.1 1 7.1.2 - zadania i koszty - analiza budżetu zadaniowego - studium przypadku - budżetowanie - ćwiczenie wprowadzające 3. Księgowość i dokumentacja finansowa projektu - wprowadzenie do drugiego szkolenia - harmonogram płatności - konto bankowe projektu - dokumenty księgowe projektu - opisywanie dokumentów - pierwsza i kolejne transze finansowania - proces rozliczania projektu, wniosek o płatność 4. Wniosek o płatność - wniosek o płatność a coroczne odnawianie projektu - wniosek o płatność jako sprawozdanie - wniosek o płatność jako rozliczenie finansowe projektu - szczegółowe zasady przygotowaniu wniosku - studium przypadku i szczegółowe omówienie - rozliczanie przychodu projektu - rozliczanie nieprawidłowości powstałych w toku realizacji projektu 5. Księgowość i dokumentacja finansowa projektu - polityka rachunkowości - wydzielone analityczne konta księgowe i ich obsługa - konto bankowe projektu - dokumenty księgowe projektu - opisywanie dokumentów - wydruki z systemu księgowego na potrzeby rozliczeń 6.Zmiana w projekcie - zasady dokonywania zmian w projekcie - konsekwencje zmian finansowych dla budżetu projektu, sprawozdawczości i księgowości 7. Audyt, kontrola, zakończenie realizacji projektu - audyt w projektach finansowanych ze środków EFS - kontrola realizacji projektów - zamknięcie projektu - zasady przechowywania dokumentów III. Tryb organizacji szkolenia: - organizacja szkolenia w dwóch grupach po 50 osób.( Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w tym samym terminie dla każdej grupy, pod warunkiem, że miejsce tego szkolenia będzie w tym samym ośrodku szkoleniowym ,dysponującym odpowiednią liczbą sal konferencyjnych) IV. Termin Rozpoczęcie szkolenia - nie wcześniej niż 01.09 2008r. Zakończenie szkolenia-nie później niż 30.09.2008r. Uwaga: Wykonawca w formularzu oferty wpisuje konkretne daty realizacji szkolenia i miejsce jego przeprowadzenia ,osobno dla każdej grupy V. Wykonawca zapewnia: 1. Bazę noclegową (hotel: pokoje 2-osobowe lub 3-osobowe z łazienkami). 2. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe). 3. Transport autokarem z Kielc na miejsce szkolenia i z powrotem. ( Miejsce odjazdu i przyjazdu Dworzec PKP w Kielcach.) 4. Ubezpieczenie NW dla uczestników szkolenia. 5. Celem szkolenia jest przekazanie i/lub poszerzenie posiadanej wiedzy i umiejętności z zakresu finansowania projektów z funduszy strukturalnych, kwalifikowalności wydatków w POKL, konstruowania budżetu projektu, prowadzenia księgowości i dokumentacji projektowej, sporządzania wniosków o płatność, kontroli realizacji projektów oraz zasad archiwizacji dokumentów. 6. Sale wykładowe z kompletnym wyposażeniem. 7. Pomoce dydaktyczne m.in. rzutnik, tablicę flip-chart. 8. Komplet materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (w formie skryptu oraz w wersji elektronicznej na płycie CD)+ dodatkowe trzy egzemplarze dla Zamawiającego. 9. Certyfikaty lub zaświadczenia dla uczestników szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników gminnych, miejskich i miejsko-gminnych ośrodków pomocy społecznej oraz dla pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie z terenu województwa świętokrzyskiego 3-dniowego szkolenia pn. Przegląd instrumentów aktywnej integracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zajęcia powinny obejmować 1. Zajęcia teoretyczne (wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych) 2. Zajęcia warsztatowe (praca z dokumentem) II. Bloki tematyczne 1. Instrumenty aktywizacji zawodowej - Uczestnictwo w zajęciach CIS - Studium przypadku projektu CIS - Uczestnictwo w zajęciach KIS - Studium przypadku KIS - Wykonywanie prac społecznie użytecznych 2. Nowe instrumenty w zmianach do ustawy o PS od 2008 r. - Uczestnictwo w zajęciach reintegracji zawodowej u pracodawcy lub podmiotu nie będącego pracodawcą; - Dofinansowanie usamodzielnienia ekonomicznego lub zmiany miejsca zamieszkania 3. Instrumenty aktywizacji edukacyjnej - skierowanie i sfinansowanie zajęć szkolnych związanych z uzupełnieniem wykształcenia ogólnego na poziomie podstawowym, gimnazjalnym lub ponadgimnazjalnym; - skierowanie i sfinansowanie zajęć w ramach kształcenia ustawicznego mających na celu uzyskanie zawodu lub przygotowania zawodowego; - skierowanie i sfinansowanie zajęć w ramach podnoszenia kluczowych kompetencji o charakterze zawodowym lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych umożliwiających aktywizację zawodową 4. Instrumenty aktywizacji społecznej - uczestnictwo w ośrodkach dziennego wsparcia, świetlicach i klubach, - uczestnictwo w środowiskowych domach samopomocy lub rodzinnych domach pomocy - organizacja i finansowanie usług wspierających, w tym tłumacz osoby głuchoniemej, - przewodnik osoby niewidomej, asystent personalny osoby niepełnosprawnej - organizacja i finansowanie usług wspierających animację lokalną w tym animator lokalny, lider klubu integracji społecznej, streetworker - organizacja wolontariatu - organizacja i finansowanie uczestnictwa w grupach i klubach samopomocowych - organizacja i finansowanie treningów kompetencji i umiejętności społecznych 5. Instrumenty aktywizacji zdrowotnej - badania profilaktyczne lub specjalistyczne - terapia psychologiczna, rodzinna lub psychospołeczna - program korekcyjno-edukacyjny dla osób stosujących przemoc w rodzinie - skierowanie wniosku do powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności - program psychoterapii w zakładzie lecznictwa odwykowego w przypadku osób uzależnionych od alkoholu, - program terapeutyczny w zakładzie opieki zdrowotnej, dla osób uzależnionych od narkotyków lub innych środków odurzających - turnusy rehabilitacyjne, zespoły ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo, rekreacyjnych 6. Instrumenty aktywnej integracji w projektach systemowych OPS i PCPR bloki tematyczne. III. Tryb organizacji szkolenia: - organizacja szkolenia w czterech grupach po 50 osób. .( Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w tym samym terminie dla każdej grupy, pod warunkiem, że miejsce tego szkolenia będzie w tym samym ośrodku szkoleniowym, dysponującym odpowiednią liczbą sal konferencyjnych) IV. Termin Rozpoczęcie szkolenia - nie wcześniej niż 01.10 2008r. Zakończenie szkolenia-nie później niż 30.11.2008r. Uwaga: Wykonawca w formularzu oferty wpisuje konkretne daty realizacji szkolenia i miejsce jego przeprowadzenia ,osobno dla każdej grupy V. Wykonawca zapewnia: 1. Bazę noclegową (hotel: pokoje 2-osobowe lub 3-osobowe z łazienkami). 2. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe). 3. Transport autokarem z Kielc na miejsce szkolenia i z powrotem. ( Miejsce odjazdu i przyjazdu Dworzec PKP w Kielcach.) 4. Ubezpieczenie NW dla uczestników szkolenia. 5. Celem szkolenia jest przekazanie i/lub poszerzenie posiadanej wiedzy i umiejętności na temat instrumentów aktywizacji: zawodowej, edukacyjnej, społecznej, zdrowotnej oraz instrumentach aktywnej integracji w projektach systemowych OPS i PCOR. 6. Sale wkładowe i ćwiczeniowe z kompletnym wyposażeniem. 7. Pomoce dydaktyczne m.in. rzutnik, tablicę flip-chart, testy i ćwiczenia. 8. Komplet materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (w formie skryptu oraz w wersji elektronicznej na płycie CD)+ dodatkowe trzy egzemplarze dla Zamawiającego. 9. Certyfikaty lub zaświadczenia dla uczestników szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników gminnych, miejskich i miejsko-gminnych ośrodków pomocy społecznej oraz dla pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie z terenu województwa świętokrzyskiego 3-dniowego szkolenia pn.Projektowanie pracy własnej z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, trening umiejętności interpersonalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zajęcia powinny obejmować 1. Zajęcia teoretyczne (wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych) 2. Zajęcia warsztatowe (praca w zespole/zespołach, ćwiczenia indywidualne, symulacja zespołu) II. Bloki tematyczne 1. Komunikacja interpersonalna - Komunikacja (podstawowe informacje, cechy dobrej komunikacji, zakłócenia); - Jak Cię słyszą - tak Cię postrzegają - na co zwracać uwagę w rozmowach, a no co w autoprezentacji; - Czynnik ludzki - Jak nawiązać dobry kontakt z drugim człowiekiem?; - Komunikacja w miejscu pracy: specyfika środowiska pracy, wypada-nie wypada: słowa klucze, słowo wytrychy, uogólnienia, skojarzenia, wyobrażenia; - Konflikt (podstawowe elementy, psychologia konfliktu, jak rozwiązywać nieporozumienia). 2. Praca z klientem - Jak radzić sobie z trudnym klientem? (specyfika grup odbiorców pomocy społecznej). 3. Asertywność - Asertywność: definicja-definicje, najważniejsze elementy, czym jest a czym nie jest asertywność; - Co pomaga, a co przeszkadza w byciu asertywnym?; - Asertywność w pracy -łatwe i trudne sytuacje w kontekście specyfiki środowiska. 4. Umiejętności społeczne - Umiejętność dawania komplementów oraz wyrażania osobistych przekonań i opinii; - zasady formułowania skutecznych komunikatów zwrotnych; - Trening wyrażania uczuć pozytywnych; - Trening konstruktywnego krytykowania. aktywnej integracji w projektach systemowych OPS i PCPR bloki tematyczne. III. Tryb organizacji szkolenia: - organizacja szkolenia w czterech grupach po 50 osób.( Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w tym samym terminie dla każdej grupy pod warunkiem, że miejsce tego szkolenia będzie w tym samym ośrodku szkoleniowym, dysponującym odpowiednią liczbą sal konferencyjnych) IV. Termin Rozpoczęcie szkolenia - nie wcześniej niż 01.10 2008r. Zakończenie szkolenia-nie później niż 30.11.2008r.Uwaga: Wykonawca w formularzu oferty wpisuje konkretne daty realizacji szkolenia i miejsce jego przeprowadzenia ,osobno dla każdej grupy V. Wykonawca zapewnia: 1. Bazę noclegową (hotel: pokoje 2-osobowe lub 3-osobowe z łazienkami). 2. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe). 3. Transport autokarem z Kielc na miejsce szkolenia i z powrotem.( Miejsce odjazdu i przyjazdu -Dworzec PKP w Kielcach 4. Ubezpieczenie NW dla uczestników szkolenia. 5. Celem szkolenia jest przekazanie i/lub poszerzenie posiadanej wiedzy i umiejętności na temat komunikacji interpersonalnej, specyfiki pracy z klientem pomocy społecznej (praca z klientem trudnym), technik wypracowania asertywności, umiejętności społecznych. 6. Sale wkładowe i ćwiczeniowe z kompletnym wyposażeniem. 7. Pomoce dydaktyczne m.in. rzutnik, tablicę flip-chart, testy i ćwiczenia. 8. Komplet materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (w formie skryptu oraz w wersji elektronicznej na płycie CD)+ dodatkowe trzy egzemplarze dla Zamawiającego. 9. Certyfikaty lub zaświadczenia dla uczestników szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników gminnych, miejskich i miejsko-gminnych ośrodków pomocy społecznej oraz dla pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie z terenu województwa świętokrzyskiego 3-dniowego szkolenia pn. Umiejętności zarządzania zasobami własnymi w pracy pracownika socjalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zajęcia powinny obejmować 1. Zajęcia teoretyczne (wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych). 2. Zajęcia warsztatowe (praca w zespole/zespołach, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, prezentacja, wizualizacja, arkusze i testy ćwiczeniowe). II. Bloki tematyczne 1. Samoświadomość siebie w relacjach z innymi - - Relacje - cóż to takiego i po co nam one?; (Po pierwsze poznaj siebie; Po drugie oceń swoje mocne i słabe strony; Po trzecie zdecyduj - co chcesz osiągnąć?; Po czwarte -zrób to!. ) 2. Wyznaczanie celów - Warsztat z zakresu wyznaczania celów w ramach pracy zawodowej i życia prywatnego, - zapoznanie ze specyfiką celów, korzyściami jakie niosą oraz przeprowadzeniem ćwiczeń indywidualnych podczas których uczestnicy będą pracowali z własnymi celami. 3. Wartości i zasady w pracy i życiu - Moje wartości i zasady; - Moje cele i wartości o moja praca: - Trudne sprawy i sposoby radzenia sobie z nimi. 4. Siła pozytywnego myślenia - O znaczeniu i sile oddziaływania naszych myśli; - Wzorce, przekonania, nawyki - po co je zmieniać?; - Jak zmienić swój styl i sposób myślenia jeżeli ten, który mam nie wspiera mojego rozwoju. 5. Moje możliwości - Autoprezentacja, prezentacja - specyfika, najważniejsze informacje; - Trema, ocena (samoocena), emocje, stres; - Radzenie sobie ze stresem; - Zarządzanie czasem (efektywny program pracy w organizacji własnego czasu). III. Tryb organizacji szkolenia: - organizacja szkolenia w czterech grupach po 50 osób.( Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w tym samym terminie dla każdej grupy pod warunkiem, że miejsce tego szkolenia będzie w tym samym ośrodku szkoleniowym, dysponującym odpowiednią liczbą sal konferencyjnych) IV. Termin Rozpoczęcie szkolenia - nie wcześniej niż 01.11 2008r. Zakończenie szkolenia-nie później niż 20.12.2008r. Uwaga: Wykonawca w formularzu oferty wpisuje konkretne daty realizacji szkolenia i miejsce jego przeprowadzenia ,osobno dla każdej grupy V. Wykonawca zapewnia: 1. Bazę noclegową (hotel: pokoje 2-osobowe lub 3-osobowe z łazienkami). 2. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe). 3. Transport autokarem z Kielc na miejsce szkolenia i z powrotem.( Miejsce odjazdu i przyjazdu-Dworzec PKP w Kielcach). 4. Ubezpieczenie NW dla uczestników szkolenia. 5. Celem szkolenia jest przekazanie i/lub poszerzenie posiadanej wiedzy i umiejętności na temat samoświadomości siebie w relacjach z innymi osobami, wyznaczania celów i ich osiągania, autoprezentacji, radzenia sobie ze stresem i tremą, zarządzania czasem, myślenia pozytywnego. 6. Sale wkładowe i ćwiczeniowe z kompletnym wyposażeniem. 7. Pomoce dydaktyczne m.in. rzutnik, tablicę flip-chart, testy i ćwiczenia. 8. Komplet materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (w formie skryptu oraz w wersji elektronicznej na płycie CD)+ dodatkowe trzy egzemplarze dla Zamawiającego. 9. Certyfikaty lub zaświadczenia dla uczestników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników gminnych, miejskich i miejsko-gminnych ośrodków pomocy społecznej oraz dla pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie z terenu województwa świętokrzyskiego 3-dniowego szkolenia pn.Szkolenia dla pracowników ośrodków pomocy społecznej w zakresie zasad finansowania i funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz planowanych zmian - szkolenie alternatywne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zajęcia powinny obejmować 1. Zajęcia teoretyczne (wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych). 2. Zajęcia warsztatowe (praca z dokumentem). II. Bloki tematyczne 1. Pomoc społeczna w świetle obowiązujących przepisów: - przyznawanie i wypłacanie przewidzianych ustawą świadczeń, - praca socjalna, - prowadzenie i rozwój niezbędnej infrastruktury socjalnej, - analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej, - rozwijanie nowych form pomocy społecznej i samopomocy. 2. Praco socjalna - cele i zadania nowoczesnej pracy socjalnej: - metody pracy socjalnej w środowisku lokalnym, - proca socjalna z osobami zaburzonymi psychicznie i chorymi psychicznie, - praca socjalna z osobami niepełnosprawnymi fizycznie, - praca socjalna z osobami uzależnionymi i ich rodzinami, - praca socjalna z osobami bezrobotnymi, - praca socjalna z osobami będącymi ofiarami przemocy. 3. Kontrakt socjalny w OPS: - kontrakt socjalny jako instrument stosowany w działaniach OPS powodujący większą skuteczność udzielanej pomocy, - elementy kontraktu socjalnego -wzór dokumentu, - budowa własnego, uniwersalnego kontraktu socjalnego. 4. Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze w pomocy społecznej: - osoby uprawnione do korzystania z usług opiekuńczych, - rodzaje usług opiekuńczych i ich charakterystyka, - organizacja usług opiekuńczych, - odpłatność za usługi opiekuńcze. III. Tryb organizacji szkolenia: -organizacja szkolenia w czterech grupach po 50 osób. .( Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w tym samym terminie dla każdej grupy pod warunkiem, że miejsce tego szkolenia będzie w tym samym ośrodku szkoleniowym, dysponującym odpowiednią liczbą sal konferencyjnych) IV. Termin Rozpoczęcie szkolenia - nie wcześniej niż 01.11 2008r. Zakończenie szkolenia-nie później niż 20.12.2008r. Uwaga: Wykonawca w formularzu oferty wpisuje konkretne daty realizacji szkolenia i miejsce jego przeprowadzenia ,osobno dla każdej grupy V. Wykonawca zapewnia: 1. Bazę noclegową (hotel: pokoje 2-osobowe lub 3-osobowe z łazienkami). 2. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe). 3. Transport autokarem z Kielc na miejsce szkolenia i z powrotem.( Miejsce odjazdu i przyjazdu -Dworzec PKP w Kielcach 4. Ubezpieczenie NW dla uczestników szkolenia. 5. Celem szkolenia jest przekazanie i/lub poszerzenie posiadanej wiedzy na temat przyznawania i wypłacania przewidzianych ustawą świadczeń, rozwijania nowych form pomocy społecznej, metod pracy w środowisku lokalnym, kontraktu socjalnego, usług opiekuńczych i specjalistycznych w pomocy społecznej. 6. Sale wkładowe i ćwiczeniowe z kompletnym wyposażeniem. 7. Pomoce dydaktyczne m.in. rzutnik, tablicę flip-chart. 8. Komplet materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (w formie skryptu oraz w wersji elektronicznej na płycie CD)+ dodatkowe trzy egzemplarze dla Zamawiającego. 9. Certyfikaty lub zaświadczenia dla uczestników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.