eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › świadczenie usług wprowadzania danych, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe - ZPK 8/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-22

Dąbrowa Górnicza: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe - ZPK 8/07
Numer ogłoszenia: 147362 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe - ZPK 8/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 6,50 zł za jedną godzinę brutto. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania) - pozostawiona została numeracja zadań z postępowania ZPK 1/07 oraz ZPK 2/07. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania: zadanie Nr 3 (EA) - w Dziale Egzekucji zadanie Nr 5 (EA) - w Dziale Egzekucji zadanie Nr 27 (PO) - w Referacie Podatków Majątkowych i Opłat zadanie Nr 28 (EA) - w Dziale Egzekucji Dopuszcza się składanie ofert częściowych, które rozpatrywane będą odrębnie. Każde zadanie określone zostało na 456 godzin. Szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 oraz w projekcie umowy /Załącznik Nr 4, stanowiącym integralną część SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 74.83.10.00 - Dodatkowe usługi biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe Oryginalny kod CPV: 74.83.15.10 - Usługi komputerowego maszynopisania Kod CPV wg słownika 2008: 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 57.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (art. 22ust.1 pkt1) pzp) - w tym postępowaniu jest to zgłoszenie do właściwego rejestru czy ewidencji działalności gospodarczej w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę nie będącego osobą fizyczną, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22ust.1 pkt2) pzp), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22ust.1 pkt3) pzp), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp, Wykonawcy będący osobami fizycznymi w dniu składania oferty muszą mieć ukończone lat 18. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 SIWZ . Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Osoby fizyczne zobowiązane są złożyć w ofercie wszystkie dokumenty wymienione w punktach: 4a, 5 i 6 oraz oświadczenie wykonawcy będącego osobą fizyczną. Brak któregokolwiek dokumentu lub wypełnienie formularza Nr 2 lub Nr 3 zmieniające ich treść spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty z uwzględnieniem art. 26 ust.3 p.z.p. Wykonawca nie będący osobą fizyczną zobowiązany jest złożyć w ofercie dokumenty wymienione w punkcie 1, 4b, 5 i 6 oraz w punktach 2 i 3 jeśli go dotyczy. Brak któregokolwiek dokumentu lub wypełnienie formularza Nr 2 lub Nr 3 zmieniające ich treść spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty z uwzględnieniem art. 26 ust.3 p.z.p. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów / oświadczeń / zaświadczeń czy informacji: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymienione dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywać osoby umocowane do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Jeżeli w/w dokumenty nie pozwalają stwierdzić umocowania do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jego obowiązkiem jest załączyć stosowny dokument do oferty - np. pełnomocnictwo, czy też upoważnienie. Wymogiem staje się wtedy, aby załączony dokument został przedstawiony w formie: - oryginału, - lub notarialnie poświadczonej kserokopii, lub kserokopii poświadczonej przez osobę , która udzieliła pełnomocnictwa. 2. ewentualnej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. W takim przypadku należy przedstawić również dokument , który określa pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu. 3. ewentualnej umowy w sprawie tego zamówienia publicznego; 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług należy złożyć w ofercie: 4a. osoba fizyczna: umowę na wykonywanie tego rodzaju usług z ostatnich 5 lat lub referencje wystawione przez Zleceniodawcę u którego wykonywał podobne usługi (np. Urząd Skarbowy, Urząd Miejski itp.) lub zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego lub dokument poświadczający ukończenie szkoły średniej lub wyższej o profilu informatycznym. 4b. Wykonawca nie będący osobą fizyczną: umowę na wykonywanie tego rodzaju usług z ostatnich 5 lat lub referencje wystawione przez Zleceniodawcę u którego wykonywał podobne usługi (np. Urząd Skarbowy, Urząd Miejski itp.) lub zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego lub dokument poświadczający ukończenie szkoły średniej lub wyższej o profilu informatycznym pracownika, który będzie wykonywał usługę. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5. Wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ , 6. Wypełnionego formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ , Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca (osoba nie będąca osobą fizyczną) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. w pkt. 1,2,3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Uwaga: dotyczy wykonawców nie będących osobą fizyczną W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, będą musiały spełniać zastępujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punktach 1 dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) do składanej oferty należy dołączyć kopie umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki, podpisane przez wszystkich partnerów; termin na jaki zawarto umowę nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy załączyć stosowne oświadczenie, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krasińskiego 33 A w Dąbrowie Górniczej, kod pocztowy - 41-300.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 12:00, miejsce: ul. Krasińskiego 33A , 41-300 Dąbrowa Górnicza sala 100 stanowisko Nr 1 lub Nr 2 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 3 (EA) w Dziale Egzekucji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie obejmuje 456 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3, 74.83.15.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 57.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie Nr 5 (EA) w Dziale Egzekucji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie obejmuje 456 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3, 74.83.15.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 57.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie Nr 27 - w Referacie Podatków Majątkowych i Opłat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje 456 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3, 74.83.15.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 57.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie Nr 28 (EA) w Dziale Egzekucji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje 456 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3, 74.83.15.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 57.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.