Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Łódź: OPRACOWANIE I DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH
NT. FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA LATA 2007 - 2013
W WOJEWÓDZTWIE ŁÓDZKIM
Numer ogłoszenia: 147291 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE I DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH NT. FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA LATA 2007 - 2013 W WOJEWÓDZTWIE ŁÓDZKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i druk następujących materiałów informacyjnych nt. Funduszy Europejskich na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a.na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania Nr 1, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonał (zakończył) co najmniej jedno opracowanie merytoryczne nt. Funduszy Europejskich bądź Unii Europejskiej o wartości min. 20.000 tys. zł brutto. b.na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania Nr 2 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonał (zakończył) po jednej dostawie plakatów i ulotek o dowolnej tematyce. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według Załącznika Nr 4 do SIWZ, c)oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 5 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegające na wykonaniu dla: Zadania Nr 1 - co najmniej jednego opracowania merytorycznego nt. Funduszy Europejskich bądź Unii Europejskiej o wartości min. 20.000,00 zł brutto; Zadania Nr 2 - po jednej dostawie plakatów i ulotek o dowolnej tematyce, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; według Załącznika Nr 6Ai B do SIWZ (odrębnie dla każdego Zadania). b)Dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) c)Ponadto do oferty na Zadanie nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć projekt okładki wraz z podanym tytułem broszury oraz projekt dwóch stron środka wraz z podaniem zaproponowanego przez Wykonawcę spisu treści zawierającego tematy, które znajdą się w broszurze. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty próbki, które pozwolą ocenić jakość wydruku i papieru: dowolne wydruki na papierach i w kolorystyce zawartej w specyfikacji (tekst i zdjęcia). Wszystkie próbki mają odpowiadać tym materiałom, które zostaną użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b)formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 4 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik, (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); c)formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 5 (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Organizacyjny,
Wydział ds. Zamówień Publicznych, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, pok. 407, p. IV.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Organizacyjny, Biuro Podawcze(Kancelaria), al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, pok. 403, p. IV.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz budżetu państwa.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk broszury informacyjnej nt. Funduszy Europejskich na lata 2007-2013.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie i druk broszury informacyjnej nt. Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 oraz płyty DVD zawierającej broszurę w wersji elektronicznej oraz dokumenty i akty prawne związane z wdrażaniem Funduszy Europejskich 2007-2013 - 5 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 54.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena projektu - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk plakatów i ulotek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie i druk plakatów z mapą i danymi teleadresowymi sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim - 1 000 szt. Opracowanie i druk ulotek Informacyjnych z danymi teleadresowymi sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim - 15 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 27.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku oraz dostawy materiałów promocyjnych i informacyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca
- U/15/2024 - Druk i sukcesywna dostawa czasopisma "Indeks" wraz z materiałem ilustracyjnym dla Biura Marketingu i Public Relations
- Usługa drukowania plakatów i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Nowości) - druk z plików pdf.
- Druk atramentowy i oprawa 9 tytułów "Pisma zebrane Janusza Sławińskiego "
- Druk dwóch publikacji Jerzego Jarniewicza: Frotaż. Szkice o literaturze anglojęzycznej oraz Tłumacz między innymi. Szkice o przekładach, językach i literaturze
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.