eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków dróg gminnych - II etap następujących części zamówienia1) Część 1wykonanie jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej - ul. Szpitalna na odcinku od ul. Aleja Wolności do ul. Mała Szpitalna; 2) Część 2wykonanie chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Myszków: Wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków dróg gminnych - II etap następujących części zamówienia: 1) Część 1: wykonanie jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej - ul. Szpitalna na odcinku od ul. Aleja Wolności do ul. Mała Szpitalna; 2) Część 2: wykonanie chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada
Numer ogłoszenia: 147281 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125547 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków dróg gminnych - II etap następujących części zamówienia: 1) Część 1: wykonanie jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej - ul. Szpitalna na odcinku od ul. Aleja Wolności do ul. Mała Szpitalna; 2) Część 2: wykonanie chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: 1) Charakterystyka: długość objętej projektem drogi: 478,22 mb, szerokość jezdni: 5,00 m, ścieżka rowerowa o szerokości: 1,50 m, chodniki o szerokości: 1,00 - 1,50 m, 2) Zakres rzeczowy: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe : 0,466 km, nawierzchnia z kostki brukowej: 155,35 m2, krawężniki betonowe: 39,00 mb, ława pod krawężniki: 3,12 m2, przycięcie istniejącej krawędzi jezdni: 451,00 mb, frezowanie istniejącej nawierzchni: 2 405,82 m2,odwóz materiałów z rozbiórki: 17,29 m3, wycinka drzew: 11 szt. b) Roboty ziemne: wykopy: 466,67 m3, nasypy: 231,53 m3 c) Wykonanie podbudowy: chodniki: 561,68 m2, wjazdy na posesje: 283,41 m2, ścieżka rowerowa: 665,02 m2, d) Wykonanie nawierzchni bitumicznych: jezdnia: 2 405,82 m2, jezdnia na poszerzeniach (z pełną konstrukcją jezdni): 15,16 m2, ścieżka rowerowa: 665,02 m2,pobocza umocnione: 304,20 m2 e) Odwodnienie pasa drogowego: kanalizacja deszczowa kanał z rur o średnicy 315mm: 285,00 mb, studnie rewizyjne: 10 szt., wpusty: 11szt., kanały rewizyjne: 4 szt., regulacja studni teletechnicznych: 2 szt., regulacja zasuw wodociągowych i gazowych: 8 szt., f) Elementy ulic: krawężniki drogowe 15x30x100cm: 490,00 mb, obrzeża chodnikowe: 414,00 mb g) Roboty wykończeniowe - plantowanie, humusowanie skarp, obsianie trawą, h) Oznakowanie pionowe i poziome przy docelowej organizacji ruchu: znaki pionowe: 4 szt., oznakowanie poziome: 30,0 m2, i) Wykonanie oznakowania spowodowanego zmianą organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych; 3) Istotne uwagi do realizacji zakresu rzeczowego: przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia jego ustaleń do realizacji, drewno uzyskane z wycinki drzew stanowi własność Gminy Myszków i Zamawiający wskaże miejsce jego składowania podczas przekazania terenu budowy, materiały pochodzące z rozbiórki i drewno z wycinki będą odwożone na odległość do 5,0 km na miejsce składowania, miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki i wycinki drzew Zamawiający określi podczas przekazania terenu budowy; 4) Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w następującej kolejności w: a) projekcie budowlanym, poszerzonym o zakres projektu wykonawczego, wykonania jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej ul. Szpitalna na odcinku od ulicy Aleja Wolności do ulicy Mała Szpitalna, b) przedmiarze robót wykonania jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej ul. Szpitalna na odcinku od ulicy Aleja Wolności do ulicy Mała Szpitalna, c) szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej ul. Szpitalna na odcinku od ulicy Aleja Wolności do ulicy Mała Szpitalna, d) projekcie docelowej organizacji ruchu, e) operacie wodno prawnym, które stanowią Dokumentację do wykonania części 1 zamówienia- załącznik nr 15 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: 1) Charakterystyka: długość objętej projektem drogi: 526,72 mb, szerokość chodnika: 1,50 - 3,20 m, 2) Zakres rzeczowy: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe: 0,527 km, rozebranie chodników z płytek betonowych 35x35 cm: 683,0 m2, rozebranie chodników kostki betonowej:39,0 m2, rozebranie zjazdów trylinki: 58,5 m2, rozebranie zjazdów z płyt ażurowych: 14,00 m2, rozbiórka zjazdów bitumicznych: 12,5 m2, rozbiórka krawężników: 584,0 mb, rozbiórka ław betonowych pod krawężnikiem: 46,72 m2, rozbiórka obrzeży: 804,0 mb, wycinka drzew: 7 szt., b) Wykonanie podbudowy: chodniki: 743,70 m2, wjazdy na posesje: 301,10 m2, c) Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej: chodniki: 743,70 m2, wjazdy: 301,10 m2, pobocza umocnione: 304,20 m2, d) Elementy ulic: krawężniki drogowe 15x30x100 cm: 588,50 mb, obrzeża chodnikowe: 785,00 mb regulacja studni kanalizacyjnych: 4 szt., regulacja zaworów wodociągowych i gazowych: 8 szt., e) Roboty wykończeniowe- plantowanie, humusowanie skarp, obsianie trawą: 461,00 m2, f) Wykonanie oznakowania spowodowanego zmianą organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych 3) Istotne uwagi do realizacji zakresu rzeczowego: przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia jego ustaleń do realizacji, drewno uzyskane z wycinki drzew stanowi własność Gminy Myszków i Zamawiający wskaże miejsce jego składowania podczas przekazania terenu budowy, materiały pochodzące z rozbiórki i drewno z wycinki będą odwożone na odległość do 5,0km na miejsce składowania, miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki i wycinki drzew Zamawiający określi podczas przekazania terenu budowy; 4) Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w następującej kolejności w: a) projekcie budowlanym, poszerzonym o zakres projektu budowlanego, wykonania chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada, b)przedmiarze robót wykonania chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada, c) szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada, które stanowią Dokumentację do wykonania części 2 zamówienia - załącznik nr 16 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji do wykonania zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 5. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 52.23.32.90 - 52.23.32.90 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej - ul. Szpitalna na odcinku od ul. Aleja Wolności do ul. Mała Szpitalna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANZIT Sp. z o.o., Lubachowy 68, 29-130 Moskorzew, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 494775,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 398220,84

  • Oferta z najniższą ceną: 398220,84 / Oferta z najwyższą ceną: 477936,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-BRUK Sp. z o.o., Bociania Górka 13, 42-262 Poczesna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222871,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149815,01

  • Oferta z najniższą ceną: 135711,34 / Oferta z najwyższą ceną: 194203,37

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.