eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogrodziec › Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego ulic, placów, chodników, parków i dróg na terenie Gminy i Miasta Nowogrodziec na lata 2013- 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Nowogrodziec: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego ulic, placów, chodników, parków i dróg na terenie Gminy i Miasta Nowogrodziec na lata 2013- 2014
Numer ogłoszenia: 14721 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265837 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Nowogrodziec, ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7380660, faks 75 7316416.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego ulic, placów, chodników, parków i dróg na terenie Gminy i Miasta Nowogrodziec na lata 2013- 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów, chodników, parków na terenie Gminy i Miasta Nowogrodziec w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. W skład sieci oświetlenia drogowego ulic, placów i dróg wchodzi ogółem 1594 opraw świetlnych w tym: 615 oprawy oświetlenia ulicznego zamontowane na słupów będących własnością Gminy i Miasta Nowogrodziec 979 oprawy oświetlenia ulicznego zamontowane na 971 słupach będących własnością TAURON Dystrybucja S.A. 2. Zakres czynności konserwacyjnych obejmuje : 2.1. Dokonywanie przeglądów technicznych opraw latarni oświetleniowych, urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej. 2.2. Naprawy i wymiany uszkodzonych elementów zasilających i sterowniczych. 2.3. Wymianę uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów. 2.4. Wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych. 2.5. Konserwację tablic rozdzielczych, szafek kablowych i oświetleniowych. 2.6. Sprawdzanie układów zapłonowych opraw. 2.7. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych. 2.8. Naprawy lub wymiany uszkodzonych linii kablowych i napowierzchnych. 2.9. Przycinanie gałęzi zasłaniających oświetlenie drogowe. 2.10. Sprawdzanie i uzupełnianie napisów informacyjnych ostrzegawczych oraz oznaczeń. 2.11. Kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia. 2.12. Ustawienie programatorów astronomicznych. 2.13. Utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca. Zamawiający może odrębnym pismem zmienić czas załączania/wyłączania opraw oświetleniowych. 2.14. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności. 2.15. Wykonywanie pomiarów: - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - rezystancji izolacji, - oraz innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego. 2.16. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz usuwanie awarii i nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonych pomiarów. 2.17. Pionowanie słupów oświetleniowych oraz konserwacja - malowanie. 2.18. Usuwanie awarii sieci bez zbędnej zwłoki, a w przypadku typowych napraw eksploatacyjnych (w szczególności robót polegających na wymianie źródeł światła) nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powiadomienia lub w terminie uzgodnionym, prowadząc przy tym stosowny rejestr. 2.19. Wymianę maksymalnie do 20 lamp w trakcie trwania umowy. Lampy zostaną dostarczone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MG INWESTYCJE Sp z o.o., Stefańskiego 2, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155131,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162104,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.