Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Warszawa: Usługi restauracyjne świadczone dla członków Jury oraz uczestników XVII Międzynarodowego Konkursu im. Fryderyka Chopina - 2 części
Numer ogłoszenia: 147195 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi restauracyjne świadczone dla członków Jury oraz uczestników XVII Międzynarodowego Konkursu im. Fryderyka Chopina - 2 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi restauracyjne świadczone dla członków Jury oraz uczestników XVII Międzynarodowego Konkursu im. Fryderyka Chopina - 2 części.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi restauracyjne dla uczestników XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina - w Hotelu Novotel
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORBIS S.A., ul. Bracka 16, 00-028 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100444,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100444,96
Oferta z najniższą ceną: 100444,96 / Oferta z najwyższą ceną: 100444,96
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Usługa restauracyjna dla Jury Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina - Hotel Sofitel Victoria
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORBIS S.A., ul. Bracka 16, 00-028 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63065,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63065,00
Oferta z najniższą ceną: 63065,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63065,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa restauracyjna dla Jury XVII Konkursu Chopinowskiego oraz uczestników Konkursu Chopinowskiego będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie przez ORBIS S.A. - Wykonawcę do którego należą: restauracje w Hotelu Sofitel Victoria oraz Novotel Centrum. Z uwagi na fakt, iż Jurorzy XVII Konkursu Chopinowskiego zakwaterowani będą w Hotelu Sofitel Victoria, a uczestnicy Konkursu w Hotelu Novotel Centrum, Zamawiający zamierza zapewnić obu grupom wyżywienie w miejscu kwaterunku. Napięty harmonogram prac Jury Konkursu przewiduje krótką przerwę obiadową. Także Uczestnicy obciążeni będą potężnym nakładem pracy związanej z udziałem w Konkursie, przez co właściwie nie będą dysponowali czasem wolnym. Możliwość spożycia posiłku w hotelach zwalnia Jurorów i Uczestników Konkursu z konieczności poszukiwania lokali restauracyjnych oraz organizowania wyżywienia we własnym zakresie, co stanowi dla Jurorów i Uczestników oraz dla personelu obsługi logistycznej Konkursu olbrzymie ułatwienie organizacyjne i techniczne. Istotne w kontekście zamówienia wskazanych usług restauracyjnych pozostają także względy bezpieczeństwa. Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina skupia w jednym miejscu najznakomitsze osobistości światowej pianistyki, które cieszą się olbrzymią popularnością medialną. Większa część grupy Jurorów i Uczestników Konkursu to osoby, które nie są obywatelami Polski oraz nie posługują się językiem polskim. Możliwości spożywania posiłków w zabezpieczanych przez ochroniarzy hotelach sprzyja bezpieczeństwu Jurorów i Uczestników, chroniąc obie grupy przed kłopotliwymi i nieprzewidywalnymi sytuacjami. Wyznaczenie osobnych miejsc posiłków dla Jurorów i Uczestników Konkursu minimalizuje również możliwość kontaktu obu grup. Kontakt Jurorów z Uczestnikami Konkursu obwarowany - zgodnie z Regulaminem Konkursu - licznymi ograniczeniami, które mają na celu zapewnienie maksymalnej transparentności i obiektywności wyników Konkursu. Rozplanowanie usług restauracyjnych w hotelach, w których zakwaterowani będą Jurorzy i Uczestnicy Konkursu, ułatwi także w znacznym stopniu organizację czasu wolnego obu grup, co wpłynie w znacznym stopniu na ich komfort i korzystne samopoczucie, które jest w perspektywie intensywnej pracy czynnikiem niezwykle istotnym. Wysoka ranga wydarzenia, jakim jest Konkurs Chopinowski sprawia, że zapewnienie wyżywienia dla Jurorów i Uczestników w miejscu kwaterunku jest czynnikiem organizacyjnie niezbędnym, który wpływa korzystnie na logistykę, bezpieczeństwo, jak również na prestiż Konkursu. W związku z powyższym zachodzą przesłanki określone w art. 67 ust 1 pkt 1 lit a Ustawy prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa w dn. 04-06/06/2024 r. podczas konferencji odbywającej się na terenie Uczelni (Budynek A-0, U-2, D-17) - DE-dzp.272-236/24
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.