eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Remont układu dróg gminnych - ul. Armii Krajowej, Bema i Narutowicza w Sulejówku Zadanie 1 - Remont ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Bema bez skrzyżowania do ul. Łukasińskiego; Zadanie 2 - Remont ulicy Bema i Narutowicza na odcinku od ul. Armii Krajowej (bez skrzyżowania) do ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania); Zadanie 3 - Remont ulicy Narutowicza na odcinku od ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania) do granic Miasta.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Sulejówek: Remont układu dróg gminnych - ul. Armii Krajowej, Bema i Narutowicza w Sulejówku Zadanie 1 - Remont ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Bema bez skrzyżowania do ul. Łukasińskiego; Zadanie 2 - Remont ulicy Bema i Narutowicza na odcinku od ul. Armii Krajowej (bez skrzyżowania) do ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania); Zadanie 3 - Remont ulicy Narutowicza na odcinku od ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania) do granic Miasta.
Numer ogłoszenia: 147104 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont układu dróg gminnych - ul. Armii Krajowej, Bema i Narutowicza w Sulejówku Zadanie 1 - Remont ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Bema bez skrzyżowania do ul. Łukasińskiego; Zadanie 2 - Remont ulicy Bema i Narutowicza na odcinku od ul. Armii Krajowej (bez skrzyżowania) do ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania); Zadanie 3 - Remont ulicy Narutowicza na odcinku od ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania) do granic Miasta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Remont ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Bema (bez skrzyżowania) do ul. Łukasińskiego. Remont ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Bema do ul. Łukasińskiego na długości około 1190 mb z wyłączeniem odcinka w rejonie skrzyżowania z ul. Szekspira o długości ok. 30mb. Remont ulicy Armii Krajowej polega na : wymianie zniszczonej nawierzchni bitumiczne, istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie usunięta poprzez frezowanie - powierzchnia ok. 9111 m2 , wymianie zniszczonej podbudowy - powierzchnia ok. 9111 m2 , wymianie krawężnika betonowego po zachodniej stronie ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Przybyszewskiego do ul. Łukasińskiego, łączna długość wymiany krawężnika wynosi ok. 617 mb, remoncie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Bema do ul. Łukasińskiego, który obejmuje wymianę : istniejącej sieci kanalizacji deszczowej o średnicach: dn 400 długość ok. 644 m dn 500 długość ok. 382 m, dn 630 długość ok. 170 m wraz z istniejącym uzbrojeniem w postaci studni betonowych o średnicy 1200 mm - 25 szt. a także istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej dn 200 o długości ok. 112m zakończonych kratką z osadnikiem - 14 szt. wprowadzeniu stałej organizacji ruchu nr K.7121.1.98.2014 z dnia 24.12.2014r.. Konstrukcja nawierzchni jezdni po remoncie : warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4cm., warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 6cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 25 cm. Nowa stała organizacja ruchu nr K.7121.1.98.2014 z dnia 24.12.2014r. przewiduje: oznakowanie poziome : masa chemoutwardzalna - około 465 m2 lokalizacja zgodna z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu, aktywne kocie oczka (diodowe) - 48 szt., oznakowanie pionowe : zgodne z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu w tym dwa znaki aktywne - radary informujące o aktualnej prędkości oraz nakazujące ewentualne zmniejszenie prędkości jazdy, pokazujące kwotę mandatu i ilość punktów karnych. Zadanie 2 - Remont ulicy Bema i Narutowicza na odcinku od ul. Armii Krajowej (bez skrzyżowania) do ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania). Remont ulicy Bema i Narutowicza na odcinku od ul. Armii Krajowej bez skrzyżowania do ronda Sieradzkiego ps. Świst bez skrzyżowania - długość odcinka około 705 mb. Remont w/w ulic polega na: wymianie nawierzchni jezdni - powierzchnia ok. 5695 m2, istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie usunięta poprzez frezowanie, wymianie nawierzchni chodnika oraz zjazdów - powierzchnia ok. 725 m2, wymianie zniszczonej podbudowy - powierzchnia ok. 5695 m2, wymianie krawężnika drogowego - długość ok.620 m., wymianie obrzeża chodnikowego - długość ok. 291m, wprowadzeniu nowej stałej organizacji ruchu nr K.7121.1.98.2014 z dnia 24.12.2014r. Konstrukcja nawierzchni jezdni oraz chodnika będzie odpowiadała stanowi pierwotnemu tj.: konstrukcja nawierzchni jezdni i parkingów: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 5cm., warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 7cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 25 cm. konstrukcja nawierzchni chodnika: warstwa ścieralna z kostki betonowej - gr. 6 cm., Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 10 cm. konstrukcja nawierzchni zjazdów: warstwa ścieralna z kostki betonowej - gr. 8 cm., Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 15 cm. Remont sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ulic Bema i Narutowicza na odcinku od ul. Armii Krajowej ( bez skrzyżowania) do ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania) polegać będzie na: wymianie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej o średnicach: dn 315 długość ok. 883,5 m dn 400 długość ok. 308 m, wraz z istniejącym uzbrojeniem w postaci studni betonowych o średnicy 1200 mm - 22szt. a także istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej dn 200 o długości ok. 110 m zakończonych kratką z osadnikiem - 30 szt. Nowa stała organizacja ruchu nr K.7121.1.99.2014 z dnia 24.11.2014r. przewiduje : 1)oznakowanie poziome: a.masa chemoutwardzalna - około 175 m2 lokalizacja zgodna z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu, b.aktywne kocie oczka (diodowe) - 32 szt. 2)oznakowanie pionowe - zgodne z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu w tym wymiana wiszącego aktywnego znaku D-6. 3)urządzenia BRD - próg płytowy zwalniający ze zlokalizowanym na progu przejściem dla pieszych oznaczonym linią P-10, próg zwalniający posiada nawierzchnię twardą, wyniesienie progu ponad niweletę drogi to 0,10 m, promienie najazdu wynoszą 17,2 m, całkowita długość progu wynosi 7,10 m. Zadanie 3 - Remont ulicy Narutowicza na odcinku od ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania) do granic Miasta. Remont ulicy Narutowicza na odcinku od ronda Sieradzkiego ps. Śwista bez skrzyżowania do granic Miasta - długość odcinka około 700 mb. Remont w/w ulic polega na : wymianie nawierzchni jezdni - powierzchnia ok.5080 m2, istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie usunięta poprzez frezowanie, wymianie zniszczonej podbudowy - powierzchnia ok. 5080 m2, remoncie pobocza drogowego - długość ok. 420m., remoncie rowu odwadniającego wraz z przepustami pod skrzyżowaniami i zjazdami - długość ok. 420m, wprowadzeniu nowej stałej organizacji ruchu nr K.7121.1.98.2014 z dnia 24.12.2014r.. Konstrukcja nawierzchni jezdni będzie odpowiadał stanowi pierwotnemu drogi tj.: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 5cm., warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 7cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 25 cm. Remont poboczy będzie polegał na odtworzeniu profilu pobocza ( 8% spadek w kierunku rowu). Remont rowu będzie polegał na doprowadzeniu go do stanu pierwotnego poprzez nadanie mu pierwotnego spadku podłużnego dna oraz poprzecznego skarp, bez zmian parametrów technicznych rowu. Przepusty pod skrzyżowaniami i zjazdami będą wymienione na elementy z takiego samego materiału i o takich samych średnicach ( jeśli będzie możliwe). Nowa stała organizacja ruchu nr K.7121.1.99.2014 z dnia 24.11.2014r. przewiduje : 1)oznakowanie poziome - masa chemoutwardzalna - około 70 m2 lokalizacja zgodna z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu 2)oznakowanie pionowe - zgodne z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu w tym znaku aktywnego - radaru informującego o aktualnej prędkości oraz nakazującego ew. zmniejszenie prędkości jazdy oraz pokazującego kwotę mandatui ilość punktów karnych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.13.00-8, 45.11.12.91-4, 45.23.32.52-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr1 - 33.500 PLN, Zadanie nr2 - 18.000 PLN, Zadanie nr 3 - 9.000PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu robót. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty polegające na remoncie lub budowie drogi o przekroju ulicznym wraz z remontem lub budową kanalizacji deszczowej. Długość każdej inwestycji min 1km. Wartość każdego zamówienia min. 1 000 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dowodów, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy; kosztorys ofertowy uproszczony;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - przedłużenie okresu gwarancyjnego - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.W związku z przewidzianą w SIWZ i ogłoszeniu możliwością dokonania istotnych zmian umowy Strony mogą dokonać zmiany umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 2 znalezienia na terenie budowy obiektów archeologicznych, stwierdzenie na terenie budowy innych obiektów budowlanych, nienaniesionych na dokumentacji archiwalnej terenu budowy, zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla Zamawiającego, wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia, wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wpływającej na termin wykonania umowy niezależnych od stron przedłużających się uzgodnień z organami administracji publicznej 3.Dopuszczalny zakres istotnych zmian niniejszej Umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1)możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy oraz terminów etapów robót określonych w harmonogramie; 2)możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi, w tym przypadku wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie kosztorysu różnicowego wykonanego na podstawie obmiarów i stawek jednostkowych podanych w ofercie oraz cen zakupu materiałów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek. ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 110..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro Obsługi Klienta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Bema (bez skrzyżowania) do ul. Łukasińskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Bema do ul. Łukasińskiego na długości około 1190 mb z wyłączeniem odcinka w rejonie skrzyżowania z ul. Szekspira o długości ok. 30mb. Remont ulicy Armii Krajowej polega na : wymianie zniszczonej nawierzchni bitumiczne, istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie usunięta poprzez frezowanie - powierzchnia ok. 9111 m2 , wymianie zniszczonej podbudowy - powierzchnia ok. 9111 m2 , wymianie krawężnika betonowego po zachodniej stronie ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Przybyszewskiego do ul. Łukasińskiego, łączna długość wymiany krawężnika wynosi ok. 617 mb, remoncie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Bema do ul. Łukasińskiego, który obejmuje wymianę : istniejącej sieci kanalizacji deszczowej o średnicach: dn 400 długość ok. 644 m dn 500 długość ok. 382 m, dn 630 długość ok. 170 m wraz z istniejącym uzbrojeniem w postaci studni betonowych o średnicy 1200 mm - 25 szt. a także istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej dn 200 o długości ok. 112m zakończonych kratką z osadnikiem - 14 szt. wprowadzeniu stałej organizacji ruchu nr K.7121.1.98.2014 z dnia 24.12.2014r.. Konstrukcja nawierzchni jezdni po remoncie : warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4cm., warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 6cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 25 cm. Nowa stała organizacja ruchu nr K.7121.1.98.2014 z dnia 24.12.2014r. przewiduje: 1) oznakowanie poziome : masa chemoutwardzalna - około 465 m2 lokalizacja zgodna z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu, aktywne kocie oczka (diodowe) - 48 szt., 2) oznakowanie pionowe : zgodne z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu w tym dwa znaki aktywne - radary informujące o aktualnej prędkości oraz nakazujące ewentualne zmniejszenie prędkości jazdy, pokazujące kwotę mandatu i ilość punktów karnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.52-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.13.00-8, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. przedłużenie okresu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ulicy Bema i Narutowicza na odcinku od ul. Armii Krajowej (bez skrzyżowania) do ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulicy Bema i Narutowicza na odcinku od ul. Armii Krajowej bez skrzyżowania do ronda Sieradzkiego ps. Świst bez skrzyżowania - długość odcinka około 705 mb. Remont w/w ulic polega na: wymianie nawierzchni jezdni - powierzchnia ok. 5695 m2, istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie usunięta poprzez frezowanie, wymianie nawierzchni chodnika oraz zjazdów - powierzchnia ok. 725 m2, wymianie zniszczonej podbudowy - powierzchnia ok. 5695 m2, wymianie krawężnika drogowego - długość ok.620 m., wymianie obrzeża chodnikowego - długość ok. 291m, wprowadzeniu nowej stałej organizacji ruchu nr K.7121.1.98.2014 z dnia 24.12.2014r. Konstrukcja nawierzchni jezdni oraz chodnika będzie odpowiadała stanowi pierwotnemu tj.: konstrukcja nawierzchni jezdni i parkingów: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 5cm., warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 7cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 25 cm. konstrukcja nawierzchni chodnika: warstwa ścieralna z kostki betonowej - gr. 6 cm., Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 10 cm. konstrukcja nawierzchni zjazdów: warstwa ścieralna z kostki betonowej - gr. 8 cm., Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 15 cm. Remont sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ulic Bema i Narutowicza na odcinku od ul. Armii Krajowej ( bez skrzyżowania) do ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania) polegać będzie na: wymianie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej o średnicach: dn 315 długość ok. 883,5 m dn 400 długość ok. 308 m, wraz z istniejącym uzbrojeniem w postaci studni betonowych o średnicy 1200 mm - 22szt. a także istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej dn 200 o długości ok. 110 m zakończonych kratką z osadnikiem - 30 szt. Nowa stała organizacja ruchu nr K.7121.1.99.2014 z dnia 24.11.2014r. przewiduje : 1)oznakowanie poziome: a.masa chemoutwardzalna - około 175 m2 lokalizacja zgodna z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu, b.aktywne kocie oczka (diodowe) - 32 szt. 2)oznakowanie pionowe - zgodne z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu w tym wymiana wiszącego aktywnego znaku D-6. 3)urządzenia BRD - próg płytowy zwalniający ze zlokalizowanym na progu przejściem dla pieszych oznaczonym linią P-10, próg zwalniający posiada nawierzchnię twardą, wyniesienie progu ponad niweletę drogi to 0,10 m, promienie najazdu wynoszą 17,2 m, całkowita długość progu wynosi 7,10 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.52-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.13.00-8, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. przedłużenie okresu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont ulicy Narutowicza na odcinku od ronda Sieradzkiego ps. Świst (bez skrzyżowania) do granic Miasta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulicy Narutowicza na odcinku od ronda Sieradzkiego ps. Śwista bez skrzyżowania do granic Miasta - długość odcinka około 700 mb. Remont w/w ulic polega na : wymianie nawierzchni jezdni - powierzchnia ok.5080 m2, istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie usunięta poprzez frezowanie, wymianie zniszczonej podbudowy - powierzchnia ok. 5080 m2, remoncie pobocza drogowego - długość ok. 420m., remoncie rowu odwadniającego wraz z przepustami pod skrzyżowaniami i zjazdami - długość ok. 420m, wprowadzeniu nowej stałej organizacji ruchu nr K.7121.1.98.2014 z dnia 24.12.2014r.. Konstrukcja nawierzchni jezdni będzie odpowiadał stanowi pierwotnemu drogi tj.: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 5cm., warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 7cm., podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne - gr. 25 cm. Remont poboczy będzie polegał na odtworzeniu profilu pobocza ( 8% spadek w kierunku rowu). Remont rowu będzie polegał na doprowadzeniu go do stanu pierwotnego poprzez nadanie mu pierwotnego spadku podłużnego dna oraz poprzecznego skarp, bez zmian parametrów technicznych rowu. Przepusty pod skrzyżowaniami i zjazdami będą wymienione na elementy z takiego samego materiału i o takich samych średnicach ( jeśli będzie możliwe). Nowa stała organizacja ruchu nr K.7121.1.99.2014 z dnia 24.11.2014r. przewiduje : 1)oznakowanie poziome - masa chemoutwardzalna - około 70 m2 lokalizacja zgodna z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu 2)oznakowanie pionowe - zgodne z załączoną częścią graficzną w/w organizacji ruchu w tym znaku aktywnego - radaru informującego o aktualnej prędkości oraz nakazującego ew. zmniejszenie prędkości jazdy oraz pokazującego kwotę mandatu i ilość punktów karnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.52-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.13.00-8, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. przedłużenie okresu gwarancyjnego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.