eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszyce › Dowóz uczniów do Centrum Oświatowego w Koszycach i Szkoły Podstawowej w Książnicach Wielkich



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Koszyce: Dowóz uczniów do Centrum Oświatowego w Koszycach i Szkoły Podstawowej w Książnicach Wielkich
Numer ogłoszenia: 147102 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koszyce, ul. Nowa 14, 32-130 Koszyce, woj. małopolskie, tel. 041 35 14 115, fax 041 35 14 052.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Centrum Oświatowego w Koszycach i Szkoły Podstawowej w Książnicach Wielkich.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów do Centrum Oświatowego w Koszycach i Szkoły Podstawowej w Książnicach Wielkich w dni odbywania nauki w roku szkolnym 2008/09 w okresie od 1 września 2008 do 31 grudnia 2008. Wykonawca będzie realizował usługę w/g załączonego do SIWZ rozkładu dowozów i odwozów. Wykonawca będzie realizował usługę autobusem AUTOSAN A0909L.03.S rok produkcji 2003 (własność Zamawiającego) oraz odpowiednią ilością własnych autobusów.Liczba dni dowozu i odwozu w przedmiotowym okresie wynosi 79. Wykonawca winien posiadać do realizacji zadania minimum trzy autobusy spełniające następujące warunki techniczne: -Oznaczenie:autobus szkolny - w rozumieniu przepisów kodeksu drogowego, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami z napisem :Autobus szkolny. - Posiadać tablicę: STOP ze znakiem B-20 uruchamianą z wnętrza pojazdu oraz tablice: uwaga dzieci.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.00.00 - Usługi pasażerskiego transportu lądowego1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przedstawi w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłatoraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ewentualnie zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Referncje potwierdzające, że usługi prowadzone przez wykonawcę o zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 4.Oświadczenie o płatności podatku VAT (podanie nr NIP Wykonawcy). 5.Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 6.Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ. 7.Parafowanie projektów umowy (zał nr 3 i 4 do SIWZ). Wykonawca ponosi wszelkie koszty przygotowania oferty. Każdy wykonawca może złożyć tylo jedą ofertę. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załączenie minimum jednej referencji o wykonaniu z należytą starannością zadania podobnego do określonego w niniejszym zamówieniu - z okresu ostatnich 3 lat.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszyce.gmina.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Koszycach ul. Nowa 14, 32-130 Kosztce tel: 041 - 3514-115 fax: 041-3514-052.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy w Koszycach ul. Nowa 14, 32-130 Koszyce pok. Nr 2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.