eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawa oryginalnych części zamiennych do pojazdów KWP w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-21

POZYCJA 14709

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa oryginalnych części zamiennych do pojazdów KWP w Bydgoszczy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy, do kontaktów: Barbara Mroczkowska, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, tel. 052 3285320 (21), fax 052 3285319, e-mail: przetarg@kujawsko-pomorska.policja.gov.pl, www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oryginalnych części zamiennych do pojazdów KWP w Bydgoszczy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych części zamiennych i podzespołów oraz akcesoriów do pojazdów służbowych KWP w Bydgoszczy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bydgoszcz ul. Iławska 1. Kod NUTS: PL61. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.31.00.00 - Silniki i części silników Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.00.00 - Silniki do pojazdów i części silników Oryginalny kod CPV: 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość bez VAT: 640984,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Każda składana oferta /obejmująca wszystkie Zadania/ musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7030,00 zł. 2. W przypadku składania ofert częściowych wadium na poszczególne zadania wynosi: Zadanie 1 - 200 zł Zadanie 2 - 2500 zł Zadanie 3-1500 zł Zadanie 4 - 100 zł Zadanie 5 - 400 zł Zadanie 6 - 30 zł Zadanie 7-1500 zł Zadanie 8 - 400 zł Zadanie 9 - 400 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności faktury - 21 dni od wpływu faktury do Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Przedmiotem zamówienia są oryginalne części zamienne, tj. części odpowiadające warunkom określonym par. 2 pkt. 20 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz. U. z 06.03.2003 r" Nr 38, poz. 329). Do każdego zadania Wykonawca zapewni zamawiającemu elektroniczny wykaz części z numerami katalogowymi stosowanymi przez Wykonawcę. Wykaz ten musi być dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy. Rodzaj zamawianych części, ich ilość oraz miejsce dostawy każdorazowo określane będą w zamówieniu kierowanym do Wykonawcy telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez wyznaczonego pracownika Wydziału Transportu. Miejsce dostaw: Magazyn Stacji Obsługi w Bydgoszczy przy ul. Iławskiej 1 lub inne miejsce wskazane w zamówieniu (KMP we Włocławku lub KMP w Toruniu). Wykonawca dostarczy zamówioną partię części we wskazane w zamówieniu miejsce w terminie 2 dni roboczych od otrzymania informacji. Za dni robocze uważa się dni: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30. Dostawy następować będą środkami transportu Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zapewnia gwarancję na dostarczone części zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca ponosi koszty demontażu i montażu w przypadku dostarczenia części wadliwej. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy w wysokości 10% wartości umownej. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za opóźnienia w dostawach w stosunku do terminu określonego w pkt. II ppkt. 9 w wysokości 10% wartości części, które miały być dostarczone za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne z tytułu odstąpienia od umowy z winy Zamawiającego - w wysokości 10% wartości umownej, z wyjątkiem sytuacji unormowanej w art. 145 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wartość szkody przekroczy wysokość należnych kar umownych, strony będą mogły dochodzić od siebie odszkodowania w wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Rozliczenie następować będzie po każdej należycie zrealizowanej dostawie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. W przypadku dostawy części wymienionych w załącznikach do SIWZ Wykonawca wystawi fakturę VAT w oparciu o ceny jednostkowe brutto zaoferowane w ofercie stanowiące załącznik do umowy. Ceny nie będą podlegały zmianom przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku dostawy części niewymienionych w załącznikach do SIWZ Wykonawca wystawi fakturę VAT w oparciu o cenę zakupu danej części oraz marżę zaproponowaną w ofercie. Marża ta nie będzie podlegała zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości obliczania przez wykonawcę cen części niewymienionych w załącznikach . W związku z tym na każde wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu oryginału faktury zakupu wskazanych części. Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania odszkodowania za część umowy niezrealizowaną w ramach 40% prawa opcji. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku: - powtarzających się opóźnień w realizowaniu dostaw w stosunku do określonego terminu potwierdzonych naliczeniem przez zamawiającego kar umownych, - co najmniej trzykrotnego dostarczenia części wadliwych lub niezgodnych z zamówieniem (np. części nieoryginalnych). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, np. spółkę cywilną wykonawcy zobowiązani są do: - ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - dołączenia ww. pełnomocnictwa do oferty, - złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3, 4 i 5 przez wszystkie podmioty, w których imieniu jest rskładana oferta. 7. Jeżeli wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 3 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 oraz w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. W przypadku składania jakiegokolwiek dokumentu w języku innym niż język polski należy dodatkowo dołączyć tłumaczenie tego dokumentu na język polski uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90 marża - 10 Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZP-44-06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.05.2006 godz.15:30 Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.05.2006 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.05.2006, godzina 13:15, Bydgoszcz, ul. Powstańców Wlkp. 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00, 34.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa części zamiennych do poj. marki Jelcz i Star 200. 3) Zakres lub wartość: 16393,00 PLN bez VAT 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00, 34.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa części zamiennych do poj. marki Polonez (samochody FSO i Daewoo). 3) Zakres lub wartość: 245902,00 PLN bez VAT 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00, 34.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa części zamiennych do poj. marki Ford (samochody osobowe i dostawcze). 3) Zakres lub wartość: 122951,00 PLN bez VAT 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00, 34.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa części zamiennych do poj. marki Fiat (samochody osobowe i dostawcze). 3) Zakres lub wartość: 8197,00 PLN bez VAT 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00, 34.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa części zamiennych do poj. marki Daewoo i Lublin (samochody osobowe i dostawcze). 3) Zakres lub wartość: 40984,00 PLN bez VAT 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00, 34.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa części zamiennych do poj. marki Uaz. 3) Zakres lub wartość: 1640,00 PLN bez VAT 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00, 34.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa części zamiennych do poj. marki Volkswagen. 3) Zakres lub wartość: 122951,00 PLN bez VAT 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00, 34.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa części zamiennych do poj. marki Opel. 3) Zakres lub wartość: 40984,00 PLN bez VAT 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00, 34.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa akcesoriów samochodowych. 3) Zakres lub wartość: 40984,00 PLN bez VAT 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.