eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego pn.odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Wolin i ich transport do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu gospodarki odpadami CZG R-XXI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Wolin: zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego pn.: odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Wolin i ich transport do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu gospodarki odpadami CZG R-XXI
Numer ogłoszenia: 147063 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134147 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego pn.: odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Wolin i ich transport do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu gospodarki odpadami CZG R-XXI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Wolin i ich transporcie do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu, funkcjonującej w ramach Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu gospodarki odpadami CZG R-XXI, obejmująca miasto Wolin i 30 sołectw: Chynowo, Dargobądz, Darzowice, Dobropole, Domysłów, Jarzębowo, Kodrąb, Kodrąbek, Kołczewo, Koniewo, Korzęcin, Laska, Ładzin, Łuskowo, Mokrzyca Mała, Mokrzyca Wielka, Ostromice, Piaski Wielkie, Płocin, Recław, Rzeczyn, Sierosław, Skoszewo, Troszyn, Unin, Warnowo, Wiejkowo, Wisełka, Zagórze, Zastań, w skład których wchodzi 50 miejscowości wiejskich. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór zmieszanych, niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, zgromadzonych w pojemnikach przy budynkach mieszkalnych, zakładach pracy, punktach handlowych i usługowych, szkołach, instytucjach publicznych i innych podmiotach, obiektach rekreacyjno- sportowych, przy ulicach i placach oraz odbiór wyszczególnionych poniżej odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny: Lp Grupa odpadów Kod 1. Zmieszane odpady opakowaniowe jako łączna frakcja sucha 15 01 06 2. Szkło, w tym opakowaniowe 15 01 07, 20 01 02 3. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 36, 20 01 35 4. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 5. Odpady biodegradowalne w tym zielone 20 01 08, 20 02 01, 20 03 02 3. Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów komunalnych, przewidzianych do odebrania w okresie realizacji zamówienia na terenie miasta i gminy została obliczona na podstawie danych odbioru odpadów w okresie realizacji umowy podstawowej od 1.07. 2013 r. do dnia 15.05.2014 r. i wynosi : Zmieszane odpady komunalne - 1152 Mg, Odpady segregowane suche - papier, tektura, tworzywa sztuczne - 46 Mg, Odpady segregowane - szkło - 34 Mg, Odpady biodegradowalne i odpady zielone - 26 Mg, Odpady wielkogabarytowe: meble, sprzęt elektryczny i elektroniczny, odbierane podczas zbiórek objazdowych - 20 Mg. Ogółem 1278 Mg. Łącznie w okresie realizacji zamówienia - 1278 Mg odpadów, w tym zebranych selektywnie 126 Mg. 4. Zakres zamówienia oraz sposób jego realizacji zawierają : Projekt umowy - Załącznik nr 3 do zaproszenia oraz Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do projektu umowy. 5. Charakterystyka gminy Wolin 1) Powierzchna gminy Wolin wynosi 327,41 km 2. 2) Liczba mieszkańców - 12 336 - w mieście Wolin - 4 916 mieszkańców - na obszarze wiejskim - 7 420 mieszkańców - zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - 5926 mieszkańców - zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej - 6410 mieszkańców 3) Rodzaj zabudowy: - budynki wielorodzinne - 223 - budynki jednorodzinne - 1776 - nieruchomości niezamieszkałe - 829 4) W ramach nieruchomości niezamieszkałych odpady będą zbierane: a) Sektor publiczny - 42 podmioty, w tym: - Państwowe i samorządowe jednostki prawa budżetowego - 27 podmiotów - Inne - 15 podmiotów b) sektor prywatny - 1316 podmiotów, w tym: - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą - 1108 podmiotów - Spółki handlowe - 60 podmiotów - Spółdzielnie 8 - podmiotów - Stowarzyszenia i organizacje społeczne - 38 podmiotów - Pozostałe 101 podmiotów W skład Gminy Wolin wchodzi 51 miejscowości wiejskich i siedziba gminy miasto Wolin. Łączna liczba mieszkańców Gminy wynosi 12 336, w tym mieszkańcy miejscowości wiejskich 7 420 oraz mieszkańcy miasta 4 916.. Liczba mieszkańców Gminy Wolin jest stabilna i nie wykazuje większych wahań. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie Zabrzeg obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części przedmiotowego zamówienia . 7. Postanowienia zawartej umowy mogą ulec zmianie w przypadku : - zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT i związanej z tym zmiany wynagrodzenia brutto, - zmian organizacyjnych struktur wewnętrznych Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Szczecin Sp. z o.o. 71-210 Szczecin, ul. Żołnierska 56, Oddział w Świnoujściu, ul. Karsiborska 31, 72-600 Świnoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 483966,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 504020,88

  • Oferta z najniższą ceną: 504020,88 / Oferta z najwyższą ceną: 504020,88

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne : Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne : Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki z uwagi na spełnienie przesłanek wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych : Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia uzupełniające do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w sprawie zamówienia podstawowego. Umowa na realizację zamówienia podstawowego została zawarta na sukcesywną realizację przedmiotu zamówienia od dnia 1.07.2013 r. do dnia 31.12.2014 r. Całkowita wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego, wynikającego z umowy podstawowej, wynosiła 1 262 868, 84 zł. W związku z tym, iż w trakcie realizacji przedmiotu umowy zamówienia podstawowego, w zdecydowanej większości, gdyż w 90 % zbierane są odpady zmieszane ( szacowano ich na 50 % w stosunku do całkowitej szacowanej ilości odpadów) i cena odbioru i transportu 1 tony tychże odpadów jest bardzo wysoka w stosunku do ceny odbioru i transportu odpadów segregowanych, kwota nominalna wartości umowy wyczerpie się w lipcu 2014r. , o 6 miesięcy wcześniej niżeli zakładano. W związku z tym Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego dla Wykonawcy realizującego zamówienie podstawowe : REMONDIS Szczecin Sp. z o.o. 71-210 Szczecin, ul. Żołnierska 56, Oddział w Świnoujściu, ul. Karsiborska 31, 72-600 Świnoujście .Realizacja umowy rozpocznie się w dniu następującym po dniu zakończenia wykonywania usług na podstawie umowy podstawowej Nr BIO. 272.26.2013 r., z dnia 11.06. 2013 r.. Umowa będzie realizowana sukcesywnie do dnia 30.11.2014 r. lub do wyczerpanie całkowitej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego tj. kwoty 631 434,42 zł brutto ( 50 % wartości zamówienia podstawowego) z tytułu realizacji zamówienia uzupełniającego, jeżeli taki fakt zaistnieje przed upływem terminu 30.11.2014 r. Szacunkowe wynagrodzenie z zamówienia uzupełniającego w okresie realizacji przedmiotu umowy zostało określone na kwotę 466 686,00 zł netto, 504 020,88 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.