eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Budowa oświetlenia ulicznego ul. Zaułek w Płońsku - zamówienie częściowe realizowane w ramach inwestycji pn. Budowa oświetlenia ulicznego gminnych dróg osiedlowych.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-22

Płońsk: Budowa oświetlenia ulicznego ul. Zaułek w Płońsku - zamówienie częściowe realizowane w ramach inwestycji pn. Budowa oświetlenia ulicznego gminnych dróg osiedlowych.
Numer ogłoszenia: 147058 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego ul. Zaułek w Płońsku - zamówienie częściowe realizowane w ramach inwestycji pn. Budowa oświetlenia ulicznego gminnych dróg osiedlowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydawanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp, tj. poniżej 211 000 Euro. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia ulicznego ul. Zaułek w Płońsku - kod CPV:45.31.61.10-9 - zamówienie częściowe realizowane w ramach inwestycji pn.Budowa oświetlenia ulicznego gminnych dróg osiedlowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę linii oświetlenia ulicznego ul. Zaułek w Płońsku według projektu budowlanego posiadanego przez Gminę Miasto Płońsk i pozwolenia na budowę DECYZJA nr 282/07 Starostwa Powiatowego w Płońsku z dnia 11.05.2007r. w tym: 1.Układanie kabli YAKY 4x25mm2 - 1kV(157m) - kod CPV:45.31.43.00-4, 2.Montaż słupów oświetleniowych sześciokątnych wysokości 8m(5szt.)-45.31.61.10-9, 3.Szafka typ SO-6M z typowym wyposażeniem w obudowie izolacyjnej (1szt) - kod CPV:54.31.57.00-5. Szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem określony jest w: 1) w dokumentacji projektowej pn.Projekt budowlany oświetlenia ulicy Zaułek w Płońsku, 2) pozwoleniu na budowę DECYZJA nr 282/07 Starostwa Powiatowego w Płońsku z dnia 11.05.2007r., 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) informacji dotyczacej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia(BIOZ), 5) przedmiarze robót, 6) klasyfikacji robót. W/w dokumenty stanowią załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.31.43.00-4, 45.31.57.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1 000zł, (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznycm i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz siwz, 7)posiadają kadrę inżynieryjno-techniczą przewidzianą do realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)przy dokonywaniu oceny spełniania warunkow Zamawiający będzie kierował się regułą:spełnia nie spełnia, 2)niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczneiem Wykonawcy z postępowania, 3)ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje sie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 siwz, 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust1 i art. 24 ust.1 i 2 Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 siwz, 3) dokumentu potwierdzajacego wniesienie wadium, a w szczególności zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert, 4) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, 5)kosztorys ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 15 siwz, 6) upoważnienie do podpisania oferty, wzór - załącznik nr 8 siwz, 7)informacja o podwykonawcach z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 siwz, 8) w przypadku zatrudnienia podwykonawców pisemne oświdczenie podwykonawcy o przygotowaniu do współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załacznik nr 6 siwz, 9)każdy podwykonawca przedstawi wyciąg z właściwego rejestru stwirdzającego stan prawny, miejsce rejestracji, sposób reprezentacji i charakter działalności gospodarczej lub zaświdczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem skaładania ofert, 10)w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowę tej spółki, 11)uchwałę wspólników zgodną z art. 230 Kodeksu spółek handlowych, w przypadku, gdy zaoferowana cena przewyższa dwukrotną wartość kapitału zakładowego, chyba, że umowa spółki stanowi inaczej i w takim przypadku wykonawca załącza umowę spółki, 12)umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 13)każdy podmiot ofery wspólnej (konsorcjum) zobowiazany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt.8.1.2); 8.2.1),2),3),4); 8.4.1) siwz, 14)zaakceptowany i wypełniony przez Wykonawce projekt umowy - załącznik nr 7 siwz, 15)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt.8.2, 8.3, 8.4 siwz. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do ofery należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż z 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaswiadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(kierownika budowy, kierowników robót) - /należy wykorzystać załącznik nr 3 do SIWZ/, 2)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum jedna robota /należy wykorzystać załącznik nr 4 SIWZ/. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji budowlanej - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płońsku Referat Zamówień Publicznych ul.Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) II piętro, pok. 212..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 09-100 Płońsk ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) Kancelaria Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.10.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.