Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Gniezno: Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna - etap II
Numer ogłoszenia: 147005 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: a) remont nawierzchni tłuczniowej bez skropienia, w ilości - 410 m2 - oskardowanie lub wycięcie uszkodzonego miejsca o kształtach nieregularnych i wykonanie krawędzi pionowych, - usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, - wypełnienie ubytku tłuczniem twardym o uziarnieniu 0-63mm, uwałowanie, zaklinowanie z polaniem wodą, - ponowne uwałowanie z miałowaniem, b) remont nawierzchni tłuczniowej ze skropieniem emulsją kationową, szybkorozpadową modyfikowaną, o zawartości asfaltu min. 65% powyżej 2 cm głębokości, w ilości - 600 m2 - oskardowanie lub wycięcie uszkodzonego miejsca o kształtach nieregularnych, - usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, - wypełnienie ubytku tłuczniem twardym o uziarnieniu 0-63 mm, uwałowanie walcem, zaklinowanie, ponowne uwałowanie, - skropienie wyremontowanej nawierzchni emulsją kationową szybkorozpadową modyfikowaną z przemiałowaniem grysem 0-5 mm, c) mechaniczna ułożenie warstwy tłucznia betonowego lub o podobnej twardości, przesortowanego o uziarnieniu 0-63 mm, w ilości - 200 m2 - mechaniczne wyprofilowanie podłoża równiarką, - ułożenie tłucznia i uwałowanie wraz z zaklinowaniem drobnym grysem- gr. warstwy 10 cm po uwałowaniu, d) remont nawierzchni tłuczniowej o ubytkach do 2cm głębokości w ilości - 100 m2 - usunięcie luźnego materiału, oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń i części pylastych, - skropienie wyremontowanej nawierzchni emulsją kationową modyfikowaną wraz z wtłoczeniem grysu, (nap. bazaltowego) 0-5 mm, pod ciśnieniem. e) remont nawierzchni tłuczniowej z ubytkami o dużym zagęszczeniu przeznaczonej do przeprofilowania, w ilości - 1100 m2 - mechaniczne zerwanie i rozpulchnienie uszkodzonej nawierzchni zrywakiem od równiarki, - przeprofilowanie urobku, (luźnego materiału) i wykonanie równej powierzchni z nadaniem spadków podłużnych i poprzecznych, - uwałowanie remontowanej powierzchni, Wielkości powierzchni remontowanych podanych w pkt. 2. a), b), c), d) i e) specyfikacji mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb w ramach umownej wartości zamówienia 2.1. Doraźne zabezpieczenie wyboju w nawierzchni jezdni, zagrażające bezpieczeństwu poruszających się pojazdów, nastąpi w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego, materiałem kamiennym tak, aby ich trwałość wynosiła minimum 2 dni i w tym czasie wykonanie naprawy docelowej wg ST. Gotowość przyjmowania zgłoszeń zdarzeń 24h/dobę każdego dnia. Pozostałe remonty cząstkowe nawierzchni w terminie do 15 dni, liczonych od dnia przystąpienia do realizacji. Termin przystąpienia do realizacji usługi (remontu cząstkowego nawierzchni) - minimalnie 1 dzień, maksymalnie w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, z wyłączeniem doraźnego zabezpieczenia wyboju w nawierzchni jezdni, zagrażającemu bezpieczeństwu poruszających się pojazdów, które nastąpi w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. 2.2.W przypadku wystąpienia awarii nadzwyczajnych oraz na podstawie zgłoszenia przedstawiciela Komendy Powiatowej Policji w Gnieźnie, Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia miejsca awarii w sposób określony w punkcie 2.1. bez zgody Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał: - min. 2 usługi w zakresie wykonywania remontów nawierzchni tłuczniowych tj.: remontów nawierzchni poprzez jednostkowe oskardowanie pojedynczych uszkodzeń nawierzchni, uzupełnienie ubytku tłuczniem i spryskanie emulsją całej powierzchni łaty i zarysowanie grysem, o wartości min. 40.000,00 zł każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody czy zostały wykonane należycie. W zakres powyższego nie wchodzi wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych oraz wykonywania nakładek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym m.in. : - sprężarką wraz z młotem pneumatycznym do odkuwania miejsc uszkodzonych - szt. 2 - skrapiarką do bitumu - szt. 2 - walcem wibracyjnym, stalowym o masie 6 do 8 Mg - szt. 2 - walcem o masie 2,5 Mg - szt. 2 - samochodem skrzyniowym do transportu kruszywa- szt. 2 - samojezdną skrapiarką ciśnieniową np. -Patcher-, do spryskiwania nawierzchni bitumem wraz z materiałem zasypowym, ( grys nap. bazaltowy), - szt. 1 - równiarką ze zrywakiem - szt. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - min. 1 osobą, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe), - min. 4 osobami, które odbyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu. Osoby wyżej wymienione są niezbędne do realizacji zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 t. j. ze zm.) i Ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r. poz. 1137 t. j. ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę w wysokości min. 50.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z oferty musi wynikać, że polisa jest opłacona
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w zakresie wskazanym w pkt. III.3.2) ogłoszenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg załącznika Nr 4 do siwz; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin przystąpienia do realizacji usługi ( remontu cząstkowego nawierzchni) - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a których nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. 2. W przypadku zmiany kierownika budowy lub osób odpowiadających za realizację zadania dopuszczalna jest zmiana zapisu umowy polegająca na wpisaniu osoby pełniącej tę funkcję. 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Zamawiający może od umowy odstąpić również w następujących przypadkach: a) Wykonawca realizuje prace przewidziane niniejszą umową w sposób niezgodny z zaleceniami Zamawiającego lub osób działających w jego imieniu. b) wydane zostanie postanowienie upadłościowe lub układowe lub likwidacyjne w stosunku do Wykonawcy, c) Wykonawca wadliwie wykonuje prace albo w sposób sprzeczny z umową, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do zmiany sposobu wykonywania i wyznaczenia mu w tym celu 14 dniowego terminu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , pok. Nr 42, w godz. urzędowania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawy materiałów biurowych
- Budowa chodnika na ul. Kostrzyńskiej
- Modernizacja sali sportowej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gnieźnie
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2024
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wałcz w 2024 r.
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski w 2024 roku
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.