eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Sprawowanie funkcji nadzoru nad realizacją usługi polegającej na usuwaniu wyrobów oraz odpadów zawierających azbest z nieruchomości należących do osób fizycznych z 61 gmin z terenu Województwa Małopolskiego w 2015 roku w ramach projektu pn. Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Szczucin: Sprawowanie funkcji nadzoru nad realizacją usługi polegającej na usuwaniu wyrobów oraz odpadów zawierających azbest z nieruchomości należących do osób fizycznych z 61 gmin z terenu Województwa Małopolskiego w 2015 roku w ramach projektu pn. Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego
Numer ogłoszenia: 146920 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczucin , ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 014 6436278, faks (014) 643 64 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji nadzoru nad realizacją usługi polegającej na usuwaniu wyrobów oraz odpadów zawierających azbest z nieruchomości należących do osób fizycznych z 61 gmin z terenu Województwa Małopolskiego w 2015 roku w ramach projektu pn. Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji nadzoru nad realizacją usługi polegającej na usuwaniu wyrobów oraz odpadów zawierających azbest z nieruchomości należących do osób fizycznych z 61 gmin z terenu Województwa Małopolskiego w 2015 roku w ramach projektu pn. Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego. Projekt współfinansowany ze środków Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. Opis usług podlegających nadzorowaniu: - usuwanie (demontaż) wyrobów azbestowych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych - łącznie usłudze nadzoru podlega 3659 posesji na terenie 61 gmin z województwa małopolskiego. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) pod numerem 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych Zakres usługi nadzoru polegającej na pełnieniu nadzoru nad prawidłowością prac w zakresie demontażu, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych w ramach projektu Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego obejmuje: - zapewnienie nadzoru nad prawidłową realizacją wykonywanej usługi, poprzez oddelegowanie co najmniej 3 osób do pełnienia nadzoru, a w szczególności wizytowanie miejsc realizacji usługi, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór realizowanych usług, według Wykazu lokalizacji nieruchomości, na terenie których przeprowadzona będzie usługa usunięcia wyrobów oraz odpadów zawierających azbest, przekazanego przez Zamawiającego Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy. - Wykonawca zobowiązany jest do wizytowania miejsc demontażu pokryć dachowych u co najmniej 50 procent beneficjentów z każdej Gminy Partnerskiej na terenie całego województwa małopolskiego. - sprawdzanie rzeczywistych ilości usuwanego azbestu z wpisami w protokołach odbioru, - nadzorowanie i odbiór realizowanych usług wizytowanych miejsc, - sprawdzanie zgodności realizowanych prac z przepisami prawa a w szczególności z wymienionymi poniżej: a) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). b) Ustawy dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.). c) Ustawy z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.). d) Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2011 nr 227 poz. 1367) e) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 oraz z 2010 r. Nr 162, poz. 1089). f) Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824). g) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31). - weryfikacja zgodności realizowanych prac z zapisami Regulaminu realizacji, przystąpienia i uczestnictwa w projekcie pt. Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego (do pobrania ze strony internetowej - www.wolniodazbestu.pl) - zapewnienie obecności inspektorów nadzoru w odpowiednim, niezbędnym dla prawidłowej realizacji usługi, miejscu i czasie. Obecność inspektora nadzoru podczas realizacji usługi musi być potwierdzona przez Koordynatora Gminnego w danej gminie. - ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady w wykonaniu usług do których doszło z winy Wykonawcy, - podpisywanie w imieniu Zamawiającego protokołu odbioru wykonanych prac dla kontrolowanych posesji, sporządzonego przez wykonawcę usługi demontażu, transportu i utylizacji, wybranego do wykonania którejkolwiek z części zamówienia w ramach postępowania: Demontaż transport i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest w latach 2015 - reprezentowanie Zamawiającego podczas sprawowania kontroli zgodności realizacji usług zgodnie z podpisaną umową z Wykonawcą, oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej, - uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji Projektu, - informowanie na piśmie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji projektu, a zwłaszcza o: a) nieprawidłowościach w realizacji usług demontażu pokrycia dachowego zawierającego azbest, b) niezgodnościach realizacji usług demontażu pokrycia dachowego zawierającego azbest z obowiązującym prawem, c) opóźnieniach w realizacji usług demontażu pokrycia dachowego zawierającego azbest, - udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, w tym dokumentów finansowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z Art. 67 ust 1 punkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie dysponował trzema osobami, które będą nadzorować wizytowane miejsca realizacji usługi, posiadającymi uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) i mającymi ukończone szkolenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824). Wykonawca spełni ten warunek wypełniając załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie dysponował trzema osobami, które będą nadzorować wizytowane miejsca realizacji usługi, posiadającymi uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) i mającymi ukończone szkolenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824). Wykonawca spełni ten warunek wypełniając załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) i mającymi ukończone szkolenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający wymaga przedstawienia przez wykonawcę klauzuli antykorupcyjnej sporządzonej wg zał. nr 6 do SIWZ. Klauzulę należy sporządzić i przedstawić Zamawiającemu w chwili podpisania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Ilość wizyt nadzoru - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość następujących istotnych zmian zawartej umowy: a) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji nadzoru, jak też powołania nowych, przy zastrzeżeniu, że osoby nowe muszą spełniać warunki postawione przez Zamawiającego w SIWZ dla osób wykonujących usługę nadzoru, b) zmiany terminu realizacji umowy z tym zastrzeżeniem, że mogą one wystąpić tylko w przypadkach: - zmiany harmonogramu wykonywania działań przewidzianych do realizacji w ramach Projektu, - wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, których nie można było wcześniej przewidzieć, a spowodowanych warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót objętych nadzorem, bądź innymi okolicznościami mającymi wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, - przedłużenia terminu realizacji umowy z Wykonawcami wyłonionymi w ramach postępowania: Demontaż transport i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest w roku 2015. - wystąpienia okoliczności będących wynikiem dokonanych i przewidzianych zmian umowy, o których mowa powyżej, powodujących, że wykonanie umowy w przewidzianym terminie nie jest możliwe; c) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. d) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. e) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. f) w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Szczucin, ul. Wolności 3, 33 - 230 Szczucin, Pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Szczucin, ul. Wolności 3, 33 - 230 Szczucin, w SEKRETARIACIE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.