eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Ropczyce: Dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 146917 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106885 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, ul. Mickiewicza 14, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 22 18 270, faks 017 22 18 447.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do klasopracowni Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do klasopracowni Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: Część 1 - Dostawa monitorów dotykowych z oprogramowaniem Przedmiotem dostawy jest: Monitor dotykowy - 3 szt., mikrokomputer do sterowania monitorem - 3 szt., oprogramowanie do mikrokomputera - 3 szt., uchwyt monitora dotykowego. Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych Przedmiotem dostawy jest: Komputer przenośny - 5 szt., oprogramowanie - 5 szt., tablica interaktywna - 5 szt., projektor - 7 szt., uchwyt do projektora - 7 szt., ekran - 7 szt., telewizor 46 - 1 szt., uchwyt do telewizora - 1 szt., odtwarzacz CD - 1 szt. Część 3 - Dostawa wyposażenia klasopracowni językowej na 20 stanowisk Przedmiotem dostawy jest: Pulpit lektora z jednostką centralną i wbudowanym modułem USB - 1 szt., program do sterowania pracownią - 1 szt., oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy - 1 szt., pulpit z regulacją, przyciskiem zgłoszenia i sygnalizacją diodową - 20 szt., słuchawki z mikrofonem - 21 szt., okablowanie - 20 szt., wzmacniacz Mentor - 1 szt., głośnik do zabudowy - 2 szt., stolik uczniowski 2-osobowy standard - 10 szt., krzesła dla słuchacza - 20 szt., biurko nauczycielskie - 1 szt., fotel - 1 szt. Szczegółowo przedmiot zamówienia dla wszystkich części został opisany w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji dostaw (załącznik nr 1) Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt i wyposażenie spełniały co najmniej minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji dostaw. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca , który zaproponuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dodatkowo: - udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość zamówienia wyposażenia do wszystkich pracowni. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia jest wymagany dłuższy okres gwarancji Zamawiający wymaga udzielenia okresu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1 do siwz. - aby dostarczony sprzęt i wyposażenie były fabrycznie nowe oraz spełniały wszelkie wymagania wraz z normami właściwymi do wyposażenia klasopracowni edukacyjnych. Wraz z każdym dostarczonym urządzeniem , sprzętem należy przedłożyć przy dostawie następujące dokumenty w języku polskim: - opis techniczny urządzenia, sprzętu, - warunki eksploatacji, - Dokumenty gwarancyjne, - Certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp., - skompletowania oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu i wyposażenia, - przeszkolenia wstępnego personelu zamawiającego ( nauczycieli i pracowników Zespołu Szkół ), tam gdzie uruchomienie sprzętu, urządzenia wymaga przeszkolenia. - zapewnienia świadczenia nieodpłatnie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą kart technicznych / kart katalogowych określających dane techniczne oraz parametry oferowanego sprzętu, maszyn, urządzeń i wyposażenia. Wykonawca przedłoży te dokumenty na etapie dostawy wraz z urządzeniem. W przypadku dostarczenia urządzenia, które nie będzie spełniało wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 do siwz - opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna, że urządzenie nie zostało dostarczone..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Podkarpacie stawia na zawodowców dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki - priorytet IX, działanie 9.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMAX Computers Grzegorz Chodak, ul. 3 maja 4, 39-100 Ropczyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50891,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46121,34 / Oferta z najwyższą ceną: 61321,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa wyposażenia klasopracowni językowej na 20 stanowisk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDWECO Sp. z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16298,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15715,70

  • Oferta z najniższą ceną: 15715,70 / Oferta z najwyższą ceną: 18199,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.