eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Przebudowa części trybun boiska sportowego w Ornontowicach przy ul. Zwycięstwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Ornontowice: Przebudowa części trybun boiska sportowego w Ornontowicach przy ul. Zwycięstwa
Numer ogłoszenia: 146820 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 2335320, 3306225, fax 032 3306214.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części trybun boiska sportowego w Ornontowicach przy ul. Zwycięstwa.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja części trybun boiska sportowego. Charakterystyka obiektu: inwestycja obejmuje swym zakresem przebudowę oraz modernizację istniejących trybun. Trybuna poza zadaszeniem (na skarpie od strony północnej) ulegnie całkowitej likwidacji, zaś trybuna pod zadaszeniem zostanie przebudowana i zmodernizowana. W miejscach zlikwidowanej trybuny poza zadaszeniem pozostanie wyprofilowana skarpa obsiana trawą. Nowe trybuny o konstrukcji żelbetowej mieścić będą 80 krzesełek w czterech rzędach. Na górnych istniejących ławkach pod zadaszeniem należy dodatkowo ująć i zamontować siedziska-krzesełka w takiej ilości, która wymiarowo się na nich zmieści tj. 40 sztuk. (ująć w dodatkowej pozycji kosztorysu ofertowego). Skarpy po uformowaniu i końcowym wyprofilowaniu nie będą obsadzone zielenią, jedynie obsiane trawą (poz. 61 d.8 przedmiaru - ZIELEŃ PŁOŻĄCA ująć tylko koszty obsiania trawą). Przejście techniczne i teren przed trybuną i skarpą będzie wykończony płytkami betonowymi na podsypce piaskowo-betonowej oraz na podbudowie z ubitego tłucznia. Układ rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych Dostęp do poszczególnych rzędów trybun zapewniają 2 biegi schodów. Schody środkowe, oddzielają od siebie dwa sektory (zrealizowany w 2005r. i projektowany). Schody zaopatrzono w balustrady. Wzdłuż ostatniego biegu zaprojektowano przejście techniczne, odgrodzone od siedzisk barierką. Zmodernizowane biegi schodów terenowych umożliwiają dostęp na skarpę. Dodatkowo dla schodów zaprojektowano balustrady. Powierzchnie i charakterystyczne parametry: Bilans terenu i wskaźniki: Powierzchnia zabudowy-70,60 m2; Wysokość trybuny - 2,20 m; Szerokość trybuny - 4,83 m; Długość trybun - 12,77 m. Wszelkie wymogi odnośnie prowadzenia prac oraz parametrów technicznych używanych materiałów określone są w przedmiotowym projekcie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 2 500,00 PLN.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2.Ustawy oraz spełniają wymogi art. 22 ust 1 Ustawy, a w szczególności: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. Dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi - w specjalności konstrukcyjno budowlanej 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia (roboty ogólnobudowlane), na łączną wartość minimum 1 mln złotych brutto. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1. Posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania w wysokości minimum 35.000 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki podane w punktach II i III będą rozpatrywane łącznie dla Wszystkich wykonawców. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki będą oceniane na zasadzie spełnia/ nie spełnia: na podstawie oświadczenia wykonawcy o ich spełnieniu lub nie. Dodatkowo warunek określony w pkt II.1. zostanie zweryfikowany na podstawie dołączonych do oferty uprawnień zawodowych oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, natomiast warunek z pkt II.2. na podstawie wykazu wykonanych zamówień. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wybudował lub wyremontował obiekty ogólnobudowlane, na łączną wartość minimum 1mln złotych brutto wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w ar. 22 ust. 1 Ustawy, oraz oświadczenie, że Wykonawca dysponuje kwotą minimum 35.000,00 zł zapewniającą wykonanie zadania. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Jeżeli zadanie obejmuje roboty, które nie są w całości tożsame z przedmiotem zamówienia należy podać kwotę całego zadania oraz kwotę robót tożsamych z zamówieniem i to ta ostatnia będzie uwzględniona w kryterium doświadczenie). 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów i dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a, pok. 322 43-178 Ornontowice.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a, pok. 322 43-178 Ornontowice.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.