eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolbórz › Wykonanie nawierzchni asfaltowych w miejscowościach Polichno, Swolszewice Duże i Żywocin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Wolbórz: Wykonanie nawierzchni asfaltowych w miejscowościach Polichno, Swolszewice Duże i Żywocin.
Numer ogłoszenia: 146757 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolbórz , Pl. Jagiełły 28, 97-320 Wolbórz, woj. łódzkie, tel. 44 6164251, faks 44 6164241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowych w miejscowościach Polichno, Swolszewice Duże i Żywocin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŻYWOCIN Przedmiotem inwestycji jest remont (modernizacja) drogi dojazdowej do pól w miejscowości Żywocin o długości 672,00 mb. Lokalizacja remontowanej drogi obejmuje działki o numerze ewidencyjnym: 303- obręb Żywocin i Kolonia Żywocin. Droga dojazdowa do pól posiada pas drogowy o szerokości 5,00- 14,30 mb, o nawierzchni gruntowej częściowo utwardzonej tłuczniem, brak profilu podłużnego i poprzecznego. W istniejącym pasie drogowym na początku opracowania przebiega wodociąg, na pozostałym odcinku brak jest mediów. W/w wodociąg nie koliduje z remontem drogi. Projektowana droga mieści się w granicach pasa drogi. Przy drodze nie ma rowów. Przewiduje się wykonanie: - Korytowania w gruncie kat. III, głębokość 15 cm i szer. 3,60-4,90 wraz z mechanicznym profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; - Wykonanie podbudowy tłuczniowej (dolomitowej) grubości 15 cm- warstwa dolna; - Wykonanie podbudowy tłuczniowej (dolomitowej) grubości 5 cm- warstwa górna- układana rozściełaczem; - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC-16W o grubości 4cm; - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC-11S o grubości 3 cm; - Pobocza gruntowe 2x 0,05- 0,75m. w granicach pasa drogi. Dane projektowe: - Klasa drogi D dojazdowa; - Kat. Ruchu:KR1; - Szybkość projektowa: 50km/h; - Spadek poprzeczny jezdni: daszkowaty 2% na łuku jednostronny 5%; - Spadek podłużny dostosować do istniejącego terenu; - Spadek poprzeczny pobocza jednostronny:6%; - Odwodnienie powierzchniowe. SWOLSZEWICE DUŻE Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni drogi dojazdowej do pól w miejscowości Swolszewice Duże o długości około 720,00 mb. Lokalizacja remontowanej drogi obejmuje działki o numerze ewidencyjnym: 548.2 - obręb Swolszewice Duże. Przewiduje się wykonanie: - Frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach z istniejącymi ciągami dróg; - Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowej - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC-11S o grubości 4 cm; POLICHNO Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni drogi dojazdowej do pól w miejscowości Swolszewice Duże o długości około 300,00 mb. Lokalizacja remontowanej drogi obejmuje działki o numerze ewidencyjnym: 662.5 - obręb Polichno. Przewiduje się wykonanie: - Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowej - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC-11S o grubości 4 cm;.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu robót i dokumentów poświadczających wykonanie robót w oparciu o posiadany dokument wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać do realizacji przedmiotu zamówienia - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy w oparciu o posiadany dokument wg formuły spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - dodatkowy okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych , uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych o udokumentowany obustronnie czas zaistniałej sytuacji, c) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, d) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; 2) odstąpienie przez Zamawiającego od wykonania części robót nie mających znaczącego wpływu na wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wykonaniem w zamian robót niezbędnych dla właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 3) zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianej dokumentacji projektowej w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego, 4) zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, b) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji; 2. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w związku ze zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa tj. obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski W Wolborzu 97-320 Wolbórz Pl.Jagiełły 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski W Wolborzu 97-320 Wolbórz Pl.Jagiełły 28, pokój nr 3 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.