eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV na parterze i I piętrze budynku przy pl. Wolności 1 w Namysłowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Namysłów: Wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV na parterze i I piętrze budynku przy pl. Wolności 1 w Namysłowie.
Numer ogłoszenia: 14671 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax 077 4103922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV na parterze i I piętrze budynku przy pl. Wolności 1 w Namysłowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV na parterze i I piętrze budynku przy pl. Wolności 1 w Namysłowie. W skład tych robót wchodzi: 1. zakup, dostawa i transport gotowych okien na miejsce budowy, 2. demontaż istniejącej stolarki okiennej, 3. nałożenie parapetów renowacyjnych- nakładek na istniejące parapety lastrykowe - koloru białego, 4. wymiana podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej - koloru brązowego, 5. montaż stolarki okiennej uchylno-rozwieralnej z PCV w przygotowanych otworach z uszczelnieniem, dopasowaniem i wyregulowaniem, 6. uzupełnienie ubytków tynków od wewnątrz i od zewnątrz, wykonanie gładzi z zaprawy, 7. malowanie wnęk okiennych oraz miejsc, gdzie uzupełniano tynki, 8. zabezpieczenie placu budowy poprzez wyznaczenie strefy niebezpiecznej, 9. roboty porządkowe oraz towarzyszące związane z realizacją zadania, 10. wywóz starych okien i gruzu. Parametry wymagane dla okien: - kolor biały, wykonane z tworzywa PCV, - wszystkie dolne skrzydła uchylno-rozwieralne, natomiast górne tylko uchylne, posiadające mikrowentylację, - wymiary okien ujęte w przedmiarze robót przyjęto w świetle ościeży, - profile ram, skrzydeł min. 5-komorowe, system z uszczelnieniem oporowym, uszczelki przeciągane po obwodzie, - wkłady okienne U=1,1 W/m2K z powłoką niskoemisyjną, - okucie obwiedniowe (jednorodne) z mikrowentylacją, - mocowanie okien zgodnie z atestem ITB, - przy oknach rozwierlanych i rozwieralno-uchylnych zawiasy wyposażone w regulacje. Wymiary stolarki podlegającej wymianie należy sprawdzić w naturze i uzyskać potwierdzenie zgodności z założeniami podanymi w przedmiarze robót. Przed wykonaniem stolarki należy przeprowadzić inwentaryzację każdego otworu okiennego w murze z uwagi na niepowtarzalność i zróżnicowanie wymiarów podobnych otworów. Wymiary stolarki należy dopasować do otworów w murze i wysunięcia węgarków tak, aby zapewnić prawidłowe osadzenie profili i pozostawić miejsce na odpowiednie uszczelnienie stolarki pianką ze wszystkich stron. Wykonawca robót remontowych zobowiązany jest do: -uzyskania protokołów badań i sprawdzeń, -przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane. Wymagania dodatkowe: -Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. -Kierownik robót - potwierdzenie posiadanych kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie architektonicznym i konstrukcyjno-budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB ). -Okres gwarancji - min. 10 lat. Realizowane roboty będą prowadzone w czynnym budynku. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich. Wykonawca ma obowiązek wykonania foliowych ekranów skutecznie zabezpieczających wnętrze pomieszczeń od pyłu powstającego podczas prac budowlanych oraz zabezpieczenia wykładzin w remontowanych pomieszczeniach folią ochronną. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych. Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.42.11.25-6 (Instalowanie okien z tworzyw sztucznych). Przedmioty dodatkowe: 45.11.12.20-6 (Roboty w zakresie usuwania gruzu), 45.32.40.00-4 (Tynkowanie), 45.44.21.00-8 (Roboty malarskie), 45450000-6 (Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: budynek przy Pl. Wolności 1 w Namysłowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.11.12.20-6, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy wnieśli wadium, którzy udzielą gwarancji na wykonanie przedmiotu na okres min. 10 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, UWAGA: W przypadku Kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie architektonicznym i konstrukcyjno-budowlanym oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB), 6. dokument wniesienia wadium, 7. kosztorys ofertowy, 8. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 207, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 207, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.